Haha sommige gaan zooo ver 
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
C
die zijn allang de grens met china gepasseerd sommige...
damn, dit is echt over de top
damn, dit is echt over de top
Het doet me zeer dat ik in dit topic sta 
In België gaan rondkijken? ik ken er namelijk een paar van ziensSolis wrote: Post
oh my gawd
dat laatste wijf ook, gadverdamme, haha
Haha dat kapsel van die 2de van links 
2e van rechts is met z'n hoofd in de pindakaas gevallenDraidy wrote:Haha dat kapsel van die 2de van links
Hij doet tegelijk ook een duckface!urbandesigner wrote:2e van rechts is met z'n hoofd in de pindakaas gevallen
Valt mee. De echte eenden staan op de vorige pagina.patrickjeb wrote:Hij doet tegelijk ook een duckface!
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 2 days ago
Jouw profielfoto op FB is anders ook behoorlijk mooiboi als je het mij vraagtPommer wrote:feateau
Waarom?Jurheinen wrote:Jouw profielfoto op FB is anders ook behoorlijk mooiboi als je het mij vraagtPommer wrote:feateau
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 2 days ago
Gewoon je hele hoofd op die foto
. Die oorbel is natuurlijk de druppel die de emmer doet overlopen
Wtf?Jurheinen wrote:Gewoon je hele hoofd op die foto. Die oorbel is natuurlijk de druppel die de emmer doet overlopen
Pommer wrote:mijn gespierde lichaamsbouw
Pommer is ook een ekte moiboi, het is dat hij rood word op feesten anders zag je zijn smoothe calve pindakaashuid wel.
Precies, en het is gevaarlijk om sieraden om te hebben tijdens feesten maar anders hang ik er helemaal onder.tommetjeuh wrote:Pommer is ook een ekte moiboi, het is dat hij rood word op feesten anders zag je zijn smoothe calve pindakaashuid wel.
Vind je van niet dan?XtD wrote:Pommer wrote:mijn gespierde lichaamsbouw
-
CHardtraxxer
- 233 posts member since 2011
- last seen Dec 2019
Echt te erg dit tering 
Genoeg andere mooiboys hier op hardtraxx. Ik ga geen namen noemen.
Hahahah da's Wesley. Die gozer gaat trouwens ook naar aardig wat hardstyle & hardcore feestjesSolis wrote:
WTF, echt walgelijk ditSolis wrote:
Gewoon doen joh!mrazura wrote:Genoeg andere mooiboys hier op hardtraxx. Ik ga geen namen noemen.