Zeg wat je kwijt wil.
Last edited by Nerazzurro93 on 18 Oct 2013 12:18, edited 3 times in total.
Niet zoveel bier drinken danKSwoosh wrote:help ik krijg tieten
In het geval dat je een meisje bent zou ik me er niet druk over maken. In het geval van jongen zou ik of minder gaan eten/drinken of minder naar de sportschool gaan. Ligt er maar net aan waarom je tieten krijgt.KSwoosh wrote:help ik krijg tieten
Vergeet niet dat van veel naar de sportschool gaan je ook boobies krijgt...Nerazzurro93 wrote:In het geval dat je een meisje bent zou ik me er niet druk over maken. In het geval van jongen zou ik of minder gaan eten/drinken of minder naar de sportschool gaan. Ligt er maar net aan waarom je tieten krijgt.KSwoosh wrote:help ik krijg tieten
Dat zegt Nerazzurro toch ook?ErikZ wrote:Vergeet niet dat van veel naar de sportschool gaan je ook boobies krijgt...Nerazzurro93 wrote:In het geval dat je een meisje bent zou ik me er niet druk over maken. In het geval van jongen zou ik of minder gaan eten/drinken of minder naar de sportschool gaan. Ligt er maar net aan waarom je tieten krijgt.KSwoosh wrote:help ik krijg tieten
Onzin dit is erfelijk bepaald.ErikZ wrote:Vergeet niet dat van veel naar de sportschool gaan je ook boobies krijgt...Nerazzurro93 wrote:In het geval dat je een meisje bent zou ik me er niet druk over maken. In het geval van jongen zou ik of minder gaan eten/drinken of minder naar de sportschool gaan. Ligt er maar net aan waarom je tieten krijgt.KSwoosh wrote:help ik krijg tieten
ICH HABE ES NICHT GEWUSST!JEFSKI wrote:Koekje ?
Sorry, is de kruimelvlaai vorige week in het verkeerde keelgat geschoten?En-er-gy wrote:ICH HABE ES NICHT GEWUSST!JEFSKI wrote:Koekje ?
ES WAHREN DIE ANDEREN. IMMER DIE, DIE MICH GEÄRGERT HABEN.
NEIN!SL8492 wrote:Sorry, is de kruimelvlaai vorige week in het verkeerde keelgat geschoten?En-er-gy wrote:ICH HABE ES NICHT GEWUSST!JEFSKI wrote:Koekje ?
ES WAHREN DIE ANDEREN. IMMER DIE, DIE MICH GEÄRGERT HABEN.
KSwoosh wrote:help ik krijg tieten

Wauw, ik heb echt zitten janken van t lachenSTAN- wrote:KSwoosh wrote:help ik krijg tieten
Nostalgie