Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2013 22:49 
 

Nerazzurro93 schreef:
ABER ICH HABE NICHTS GETAN? :cry: ICH RATE NUR MASSIMO MORATTI, ABER EINER INDONESISCHER MANN HAT DER CLUB GEKAUFT UND ICH BIN ENTLASSEN GEWORDEN :cry: :cry: :cry:

DAS TUT MIR LEID :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2013 01:34 
 
Hardtraxx Veteran

Ik heb een hele domme post gemaakt in het Qlimax topic, wie helpt mij hier overheen? Ik heb nu het imago van een debiel (wat ik ook ben, maar mag niemand weten). Alvast bedankt. :cry:

Mvg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2013 01:44 
 

Lenny schreef:
Ik heb een hele domme post gemaakt in het Qlimax topic, wie helpt mij hier overheen? Ik heb nu het imago van een debiel (wat ik ook ben, maar mag niemand weten). Alvast bedankt. :cry:

Mvg.

Wees gerust. Je bent hier niet de enige met het imago van een debiel. Wil je tips om hiermee om te gaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2013 01:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gvd al die pauper allochtonen die zaniken over zwarte piet! :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2013 01:56 
 
Hardtraxx Veteran

Nerazzurro93 schreef:
Lenny schreef:
Ik heb een hele domme post gemaakt in het Qlimax topic, wie helpt mij hier overheen? Ik heb nu het imago van een debiel (wat ik ook ben, maar mag niemand weten). Alvast bedankt. :cry:

Mvg.

Wees gerust. Je bent hier niet de enige met het imago van een debiel. Wil je tips om hiermee om te gaan?


Graag. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2013 02:18 
 

Lenny schreef:
Graag. :$

Ik zal de regels die ik altijd volg eens op een rijtje zetten:
1. Ga vooral door met het rechtstreeks neertypen van je gedachten. Dit is namelijk puur en velen op deze site zeggen toch maar wat anderen willen horen.
2. Ben je wel een debiel? Het kan net zo goed zijn dat de rest een debiel is. Dit soort inzichten komen meestal op de zaterdagnacht, zondag ochtend, of dinsdag wanneer je je top voelt terwijl de rest zo lam of down is.
3. Iedereen maakt wel eens een foutje. Praat je gedrag goed met argumenten die voor jezelf pleiten.
4. Negeer alle gedachten die je laten denken dat je als een debiel bezig bent. Dat betekent ook dat je niet moet reageren op debielen van deze site en vooral niet moet meedoen aan meetings met debiele ht'ers.

Hoop dat je hiermee verder kunt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2013 02:20 
 
Hardtraxx Veteran

Nerazzurro93 schreef:
Lenny schreef:
Graag. :$

Ik zal de regels die ik altijd volg eens op een rijtje zetten:
1. Ga vooral door met het rechtstreeks neertypen van je gedachten. Dit is namelijk puur en velen op deze site zeggen toch maar wat anderen willen horen.
2. Ben je wel een debiel? Het kan net zo goed zijn dat de rest een debiel is. Dit soort inzichten komen meestal op de zaterdagnacht, zondag ochtend, of dinsdag wanneer je je top voelt terwijl de rest zo lam of down is.
3. Iedereen maakt wel eens een foutje. Praat je gedrag goed met argumenten die voor jezelf pleiten.
4. Negeer alle gedachten die je laten denken dat je als een debiel bezig bent. Dat betekent ook dat je niet moet reageren op debielen van deze site en vooral niet moet meedoen aan meetings met debiele ht'ers.

Hoop dat je hiermee verder kunt.



Kijk, hier kan ik wat mee. Heel erg bedankt! :thumbsup:
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic