Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 13:20 

Rik schreef:
sorteren op "toegevoegd". (nieuwste boven aan).

Heb ik ook in mijn algemene muziekmap (niet in de labels/albums ect)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 13:42 

Donateur

kheb op bureaublad staan:
Complete Vinyl Releases Map - Hardstyle - Hardcore & dan gewoon alle artiesten waar ik wat van heb een aparte map en daar weer een map per release in gemaakt.
Hardstyle Albums - Alle Hardstyle albums die ik heb in een map
Livesets - Hardcore & Hardstyle en dan alles er gewoon in pleuren
Andere Muziek - Van alles door elkaar wel per map aangegeven wat wat nu precies is
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 11:04 

Hardtraxx Veteran

Ik ben vandaag maar is begonnen met alles te sorteren. Het is een hele klus maar deze site is er redelijk handig voor: http://www.hardstyle-releases.com!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 11:11 

Hardtraxx Elite

Op mijn oude laptop had ik alles op label staan. Heb nu gewoon alle fulls in 1 map, livesets idem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 11:58 

Hardtraxx Veteran

D-Ruz schreef:
Op mijn oude laptop had ik alles op label staan. Heb nu gewoon alle fulls in 1 map, livesets idem.

Dat heb ik dus nu, maar ben alles op label aan het zetten, want het begon onoverzichelijk te worden! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 12:15 

Aan het typen...

Fix je ID3 tags en laat foobar/mediamonkey dat doen ;)
Ik had ze eerst allemaal op label staan, maar dat werd onhandig met iedere keer de nieuwe releases in verschillende mappen plaatsen. Dus toen wilde ik ze overzetten naar per jaar, maar dan had ik geen overzicht meer per release. Dus ik heb nu het label in de id3tag toegevoegd, ik dacht groepering. Nu kan ik via de Magic Nodes plugin (MM) alsnog alle tracks per label bekijken. Verder ben ik nu ook bezig met een Magic Node die ze op artiest sorteert, en dan zodanig dat samenwerkingen niet los staan maar bij beide artiesten. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 12:19 

Hardtraxx Veteran

Mapje 'Muziek' op bureaublad. Daar staan weer de mapjes: FULLS, Albums, Losse tracks, Drum & /Bass/Dubstep, Fools Forest.

Losse tracks bevatten promo's/free releases/enkele tracks etc.
In FULLS heb ik FULLS(duh) en een aantal label mappen inzitten, doe ik alleen als ze compleet zijn.
Drum & Bass/Dubstep flikker ik van alles in van complete labels tot losse tracks.
Albums bevat alle albums die ik heb van Linkin Park tot N-Vitral.
Fools Forest bevat weer de mappen VXYZ.

:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 19:29 

Aan het typen...

Zo even een deel van mijn collectie weer wat netter gemaakt.

Collabs verschijnen nu bij beide artiesten apart en niet samen als een nieuwe artiest:
Afbeelding
Gesorteerd op jaar:
Afbeelding
Gesorteerd op label:
Afbeelding
Afbeelding

Albumartiest gebruikt om samenwerkende artiesten met ; te scheiden, groeperen voor het label, album voor de release naam inclusief cat id en custom 1 voor een rating tussen 0.0 en 10.0, zodat ik altijd de beste nummers bovenaan heb.
Afbeelding

Ook netjes alle albumart, zodat ik ze in windows explorer zo te zien krijg:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 19:31 

wat is dat voor windows/os?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 19:35 

Hardtraxx Elite

heb je tijd over Lyst? :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 19:35 

Aan het typen...

Onderste plaatje is Windows 7 Explorer, Muziek Bibliotheek -> Rangschikken op Album

Edit: Bij het downloaden/kopen van releases houd ik het direct netjes bij, dan is het niet zo veel werk, maar ik heb inderdaad nog een hele hoop tracks om te fixen. Het is overigens alleen de ID3 tags van de tracks goed houden, die sorteringen worden allemaal automatisch (nouja na 1x in gesteld te hebben) gegenereerd door mediamonkey/magic nodes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 19:37 

Hardtraxx Veteran

Afbeelding

Verder heb ik voor alle free releases, livesets en albums een apart mapje en heb ik de releases van 2009/2010/2011 en overige jaren in een apart mapje staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 19:50 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Zo even een deel van mijn collectie weer wat netter gemaakt.

Collabs verschijnen nu bij beide artiesten apart en niet samen als een nieuwe artiest:
Afbeelding
Gesorteerd op jaar:
Afbeelding
Gesorteerd op label:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Looking good! Aangezien ik een nieuwe PC heb is er maar 1 jaartal in mijn lijst! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 23:50 

Afbeelding
Zonder label is een rommelmap, daar komen de tracks in van een label waarvan ik maar 1 of 2 webs de moeite waard vind, trance is gewoon mn trancemap.
Sublabels hebben ieder appart een map in het hoofdlabel (Scantraxx Evolutions, DWX Update ect)

Heb dan nog een albummap, een losse tracks map (promo's, rips en losse fulls)en livesets
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 00:10 

Lyst schreef:
Bij het downloaden/kopen van releases houd ik het direct netjes bij, dan is het niet zo veel werk, maar ik heb inderdaad nog een hele hoop tracks om te fixen. Het is overigens alleen de ID3 tags van de tracks goed houden, die sorteringen worden allemaal automatisch (nouja na 1x in gesteld te hebben) gegenereerd door mediamonkey/magic nodes.

precies, zo doe ik het ook, maar ik heb dan geen losse tracks
gewoon meteen bijhouden is het minste werk
ik weet nog wel da tik een paar jaar geleden mijn verzameling moet fixen met idv3 tags enzo, dat was een kutwerk :P vooral die albumart
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 04:55 

Donateur

Almighty schreef:
Afbeelding

TiLLT met dubbel LL :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 09:03 

Hardtraxx Addict

Ik sorteer gwn per genre. Zin in hardstyle? Zet ik hardstyle afspeellijst aan. Zin in hardt/techtrance > afspeellijst.
Kheb een hardtrance, hardstyle, rock, house, pop(ala mj) en drum n bass/ dubstep lijst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 09:29 

Donateur

Is mij allemaal veels te veel gedoe om het zo te doen, ziet er trouwens wel strak uit lyst! :thumbup:

Ik heb 2 mappen op me achtergrond.

Hardstyle Tracks
Hardcore Tracks

Ongeveer 1000 tracks voor hardstyle , en 300 hardcore tracks. :D

Maar zo sorteren zou wel handig zijn, want ben soms echt een tijdje aan het zoeken naar leuke nummers in de hele lijst :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 16:30 

Hardtraxx Veteran

Ik sorteer het nu zo:

2011 WEB
2010 WEB
2009 WEB
2008 WEB
- 2008 WEB (Vóór 2008)
Albums
Livesets

Ik heb toch alleen maar Hardstyle op laptop staan, en 10 hardcore-nummers of zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 16:40 

Muziek >> Hardcore > Livesets
Vinyls
Albums
Losse tracks

Zo eigenlijk bij alles
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 22:50 

The-Znayzer schreef:
Almighty schreef:
plaatje

TiLLT met dubbel LL :P

Woops, in iTunes staat ie wel goed
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 23:27 

Hardtraxx Veteran

Woow sommige mensen maken er hier echt veel werk van.
Lyst. :worship: WTF heb je tijd teveel ofzo.

Ik download en sorteer alleen de releases die ik goed vind. Volgens mij hebben veel mensen hier ook gewoon releases/complete labels puur voor de heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 23:30 

Hardtraxx Elite

ik zal ook wel eens wat screens maken. ooit. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2011 11:08 

Aan het typen...

Oxbow schreef:
Woow sommige mensen maken er hier echt veel werk van.
Lyst. :worship: WTF heb je tijd teveel ofzo.

Ik download en sorteer alleen de releases die ik goed vind. Volgens mij hebben veel mensen hier ook gewoon releases/complete labels puur voor de heb.

Ja die laatste download ik gewoon "illegaal" om de verzameling compleet te houden :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2011 11:17 

Artiest

Alles in muziek map, dan complete albums map en livesets map in de muziek map.
Losse nummers ook los in de muziek map.
En nog een map met kicks, vocals, samples, tests etc.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic