- Andere muziek
- Hardstyle
- Losse tracks

- Hardstyle
- Losse tracks

thx! van Discogs of?Maximum wrote:Album art voor het A2 Album voor als je die mooi in je Itunes wil hebben staan:
Op dat kleine plaatje rechter muisknop en dan openen in nieuw tapblad/vensterAlmighty wrote:Zag het ja, wist niet dat je zo gewoon van hs.com af kon halen

Hier heb ik ook last van, het begint bij mij ook echt een puinhoop te worden!Inemiene wrote:Goh, ik heb 1 hele grote map muziek, met daarin allemaal sub mapjes..
Meeste staan per artiest , maar heb ook mapje 'Ongesorteerd' wat ondertussen al meer dan 3000 nummers heeft, maar ik heb voorlopig nog steeds de moed niet gevonden om het te gaan sorteren
dat dus alleen heb het nu wel aardig voor elkaar.Maximum wrote:Hier heb ik ook last van, het begint bij mij ook echt een puinhoop te worden!Inemiene wrote:Goh, ik heb 1 hele grote map muziek, met daarin allemaal sub mapjes..
Meeste staan per artiest , maar heb ook mapje 'Ongesorteerd' wat ondertussen al meer dan 3000 nummers heeft, maar ik heb voorlopig nog steeds de moed niet gevonden om het te gaan sorteren