Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2015 08:45 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Jezus wat een prijzen. Binnenkort ook eens kijken naar een nieuwe telefoon, mijn accu heeft zijn beste tijd wel gehad na 3 jaar. Denk dat ik voor de OnePlus One/Two dan wel de nieuwe Nexus 5 ga. OPO is 299 euro, plus 10-20 euro prepaid per jaar (heb nagenoeg overal wifi en kan prima zonder) zit ik op 330 euro in 2 jaar. :whistle:

Motorola Moto X Play is ook best een goede keus. Accuduur wordt geprezen.
Maar ben ook benieuwd naar de nieuwe Nexus-lijn. Heb nu een Nexus 6 en dat grote scherm in combinatie met stock android is zo heerlijk. En tijdje Chroma als custom gedraaid, werkte ook echt prima. Wil nooit meer wat anders :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2015 04:26 

Hardtraxx Veteran

Ik heb nu iets langer als een half jaar de Oneplus One en hij werkt nog net zo goed als toen ik hem voor het eerst gebruikte. heb op het werk af en toe wel dat ie vast loopt in mn broekzak maar dat kan door de warmte komen. daar kom ik ook de enige problemen tegen, op mn werk. aangezien ik nog wel eens had dat hij door de warmte zichzelf ontgrendelde en dingen uit zichzelf ging doen, en de zaklamp ging constant aan(maar die dingen kun je uit zetten :P). accuduur is meer dan prima, met normaal gebruik meer dan 5 uur Screen On Time.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2015 15:24 

Hardtraxx Beheerder

Oneplus 2 binnen. Wat een verschil met de One. Hij is zwaarder (door de metalen rand en grotere batterij) en hij voelt een stuk duurder aan dan de one. Aanrader voor iedereen!

Enige minpuntje (voor mij niet overigens) kan zijn dat de 2 geen nfc heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2015 23:00 

Hardtraxx Veteran

Ben ook wel benieuwd naar de Two! Lees toch wel overheersend positieve verhalen.
Heb zelf ook een half jaar de 1+1 en ben er net als Distinctive nog super tevreden mee. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2015 09:34 

Aan het typen...

Vandaag worden de nieuwe Nexus toestellen gepresenteerd, ik hoop dat ze vrij snel beschikbaar zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2015 10:04 

Hardtraxx Veteran

Leg maar vast een flink bedrag apart, want zo goedkoop als de 4 en 5 bij introductie gaan ze niet worden :(

Die OnePlus2 is een prima toestel, alleen wel zonde dat er geen quick charge functionaliteit inzit. Ik kan echt niet meer zonder, ding is zo opgeladen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2015 12:00 

Aan het typen...

379$ zal de Nexus 5x waarschijnlijk gaan kosten. Meestal is dollars=euro's. Dus nagenoeg dezelfde prijs als destijds de Nexus 4 kostte. De 6 is wel duurder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2015 13:03 

Hardtraxx Veteran

Heb de HTC M8 voor 32,50 per maand. Ideaal ding, HTC (L) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2015 21:38 

Aan het typen...

489 euro dus voor de 16GB (niet uitbreidbaar) en meer dan 500 voor de 32GB... Dat gaat m dus niet meer worden :/ Toch maar de OnePlus in overweging nemen, wel lelijk dat de Two geen NFC heeft..
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2015 08:42 

Hardtraxx Veteran

Dikke vette meh die nieuwe Nexus lijn. Aankomende vrijdag maar om 00:00 klaarzitten om bij KPN de 6S te bestellen. Helaas Android. Je hebt me weer niet kunnen overtuigen :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2015 12:17 

Aan het typen...

OnePlus One besteld, de Two had een mindere accuduur, geen NFC en moeilijker te verkrijgen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2015 12:23 

Kraak... Piep...

Jordi schreef:
Dikke vette meh die nieuwe Nexus lijn. Aankomende vrijdag maar om 00:00 klaarzitten om bij KPN de 6S te bestellen. Helaas Android. Je hebt me weer niet kunnen overtuigen :/

Succes met te veel geld betalen voor een stukje antiek maat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2015 12:33 

Hardtraxx Elite

Haha die eerste paar pagina's. Iedereen D900i / E600 of E900, Xpressmusic of Ericsson xd En daarna Samsung stars en LG Cookies :P
Kunnen we ons nu niet meer voorstellen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2015 21:18 

Hardtraxx Beheerder

Lyst schreef:
OnePlus One besteld, de Two had een mindere accuduur, geen NFC en moeilijker te verkrijgen. :)

Die mindere accuduur kan ik bevestigen, dit komt echter door de nieuwe software. Dit komt wel goed, NFC gebruik ik niet en ik had het geluk dat ik al een OPO had. Kreeg een invite van Oneplus in de mail voor de two.

De One doet zeker niet onder voor andere modellen. Veel plezier ermee :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2015 09:31 

Hardtraxx Veteran

The Venator schreef:
Lyst schreef:

Die mindere accuduur kan ik bevestigen, dit komt echter door de nieuwe software. Dit komt wel goed, NFC gebruik ik niet en ik had het geluk dat ik al een OPO had. Kreeg een invite van Oneplus in de mail voor de two.

Dat van de accu en de software is niet geheel waar, het komt door de snapdragon 810 die er voor zorgt dat de accu minder lang mee gaat. Het is wel de 2.1 versie maar dat mag helaas niet baten
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2015 13:39 

Hardtraxx Beheerder

ErikZ schreef:
The Venator schreef:
Lyst schreef:

Dat van de accu en de software is niet geheel waar, het komt door de snapdragon 810 die er voor zorgt dat de accu minder lang mee gaat. Het is wel de 2.1 versie maar dat mag helaas niet baten

Onzin, de nieuwe Sony Xperia z5 heeft ook een 810 processor, en uit tests bleek dat die wel langer mee gaat met maar een iets grotere accu en een 4k scherm.
Ik ben benieuwd hoeveel ze er nog uit kunnen halen met OxygenOS. Versie 2.1 is pas net gereleased.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2015 16:58 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
stukje antiek

Die met z'n "antieke" dualcore toch alle telefoons tot nu toe vernietigd in de benchmarks
http://tweakers.net/reviews/4197/5/appl ... marks.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2015 17:54 

Jordi schreef:
Broken Balance schreef:
stukje antiek

Die met z'n "antieke" dualcore toch alle telefoons tot nu toe vernietigd in de benchmarks
http://tweakers.net/reviews/4197/5/appl ... marks.html

apple kan zijn os heel goed aanpassen op de hardware omdat ze zelf alles ontwerpen wat bij android zeer zeker niet het geval is dus daarom zijn iphones gewoon sneller, in vergelijk met ios is android gewoon kut geoptimaliseerd op zn hardware.

daarom hebben android telefoon die net uit zijn allemaal 4 of 8 core processors en loopt apple iedereen eruit met 2 cores
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2015 18:01 

Aan het typen...

Top die benchmarks, maar de topmodellen van de laatste 2 jaar zijn stuk voor stuk dusdanig snel dat alles vloeiend loopt. Of je moet echt zware 3d games gaan spelen. Nee, de laatste 2 jaar zijn er niet echt meer noemenswaardige verbeteringen geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2015 10:27 

Aan het typen...

Logica van DHL snap ik ook niet. Pakketje is vrijdag verstuurd vanuit London, een dag later aangekomen in Brussel, vervolgens zondag doorgestuurd naar Leipzig, waarna weer teruggestuurd naar Brussel, om vandaag aan te komen in Amsterdam. Dikke 2200 km afgelegd, terwijl het 500 km hier vandaan is xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2015 19:56 

Hardtraxx Beheerder

Lyst schreef:
Logica van DHL snap ik ook niet. Pakketje is vrijdag verstuurd vanuit London, een dag later aangekomen in Brussel, vervolgens zondag doorgestuurd naar Leipzig, waarna weer teruggestuurd naar Brussel, om vandaag aan te komen in Amsterdam. Dikke 2200 km afgelegd, terwijl het 500 km hier vandaan is xd

Mijn OPT ging ook eerst van china naar engeland en toen door naar leipzich om vervolgens naar amsterdam te gaan. lol.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2015 10:36 

Hardtraxxer

Heb de mogelijkheid gehad om een invite te claimen voor de Oneplus 2, maar die heb ik met mijn stomme kop geweigerd omdat ik begon te twijfelen of ik hem wel wil. Ook via tweakers zijn er invites verkrijgbaar, alleen tegen betaling. Nou vind ik het niet echt nodig om 15 euro te betalen om het recht te hebben op een invite.

Nu ben ik er toch uit en wil ik de OP2 wel hebben, dus bij deze de vraag of iemand nog aan een invite kan komen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2015 21:02 

Hardtraxx Beheerder

RemcoM. schreef:
Heb de mogelijkheid gehad om een invite te claimen voor de Oneplus 2, maar die heb ik met mijn stomme kop geweigerd omdat ik begon te twijfelen of ik hem wel wil. Ook via tweakers zijn er invites verkrijgbaar, alleen tegen betaling. Nou vind ik het niet echt nodig om 15 euro te betalen om het recht te hebben op een invite.

Nu ben ik er toch uit en wil ik de OP2 wel hebben, dus bij deze de vraag of iemand nog aan een invite kan komen?

Morgen zijn er open sales! Wel snel bij zijn, want is maar een uurtje! http://oneplus.net
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2015 20:47 

Hardtraxx Addict

Mijn Nexus 5 is gesneuveld en helaas is de garantie verlopen omdat ik het scherm ergens anders heb laten maken een tijdje terug. >.<

Ga wss nu de Oneplus X kopen, die is net aangekondigd. Mooi prijsje wel en beter formaat dan de Oneplus One of 2.

Nadeel lijkt me wel dat je veel vingerafdrukken ziet i.v.m. glazen achterkant. Daar had ik bij Nexus 5 totaal geen last van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2015 21:11 

Aan het typen...

Koop een hoesje en sla 2 vliegen in 1 klap: kans dat je scherm kapot gaat is een stuk kleiner en de achterkant is bedekt met een ander materiaal. Hoesje voor mijn OPO bevalt me goed, zit een magneetje in, waardoor je scherm automatisch aan gaat als je de cover van het scherm haalt en uit gaat als je hem er weer voor doet. :thumbup:
Vorige  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic