Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2014 22:21 
 
Hardtraxx Elite

The Venator schreef:
Andromeda schreef:
Iemand nog Oneplus One code?


Ik krijg er binnenkort nog 3. Dus als je geduld hebt kan ik je er een verstrekken :P

Netjes, zou je er dan één willen pm'en? Hoe bevalt die tot nu toe?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2014 22:54 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Andromeda schreef:
The Venator schreef:
Andromeda schreef:
Iemand nog Oneplus One code?


Ik krijg er binnenkort nog 3. Dus als je geduld hebt kan ik je er een verstrekken :P

Netjes, zou je er dan één willen pm'en? Hoe bevalt die tot nu toe?


Prima :P En hij bevalt geweldig! Supersnel en een geweldige batterij (Lees: gemiddeld 1dag en 5 uur op batterij met nog 20% over en 5 uur screen on time)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2015 23:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sinds vandaag eigenaar van een Nexus 6. En moet zeggen dat formaat went echt snel! Had hiervoor een Xperia Z en voelt gelijk als een mini telefoon. Stock Android bevalt ook prima, en kon gewoon de Walkmann app erop zetten :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2015 19:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

11 april loopt m'n contract af. Ik waag de gok dat de Galaxy S6 voor die datum verkrijgbaar is...
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2015 18:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Sinds januari in bezit van 1+1 afkomstig van een nexus 5. Snel gewend aan het iets grotere formaat.
Erg fijne telefoon voor dagelijks gebruik, ben vooral tevreden over de grotere batterij. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2015 17:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iOS users, Taig heeft zojuist jailbreak voor 8.3 uitgebracht. Zal nog heel even wachten (1 á 2 dagen) totdat dev Saurik Cydia helemaal heeft geoptimaliseerd, dan zal ik het gelijk doen!
ik zelf snapte niet zo goed wat je met een jailbreak zou moeten, maar wil nu niks anders meer. Als er meerdere geïnteresseerden zijn zal ik me post nog wel uitbreiden met handige tweaks/aanpassingen.
Kleine greep van mogelijkheden: http://imgur.com/a/hTqbX
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2015 17:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

voor mij is het ook wel weer tijd voor een nieuwe. moet jammer genoeg alleen nog wachten tot oktober :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2015 14:34 
 
Hardtraxx Veteran

AniThing schreef:
voor mij is het ook wel weer tijd voor een nieuwe. moet jammer genoeg alleen nog wachten tot oktober :/


Neem in oktober een sim only abbo en koop de One+ 2 (die zal dan al wel uit zijn) en anders de 64gb versie van de 1 voor nog geen € 300 :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2015 18:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Invites voor de oneplus 2 zijn begonnen, probeer er een te krijgen maar als iemand er een heeft die hem niet gebruikt zou ik die graag willen hebben. Oneplus one is gestolen op vakantie
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2015 19:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Over een paar dagen iPhone 6 binnen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2015 21:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RemcoM. schreef:
Invites voor de oneplus 2 zijn begonnen, probeer er een te krijgen maar als iemand er een heeft die hem niet gebruikt zou ik die graag willen hebben. Oneplus one is gestolen op vakantie


Als het goed is krijg ik er binnenkort een paar tijdens de presentatie :) Ik ben tenslotte een Oneplus ambassadeur :P

Helaas nog geen grip kunnen krijgen op die vette Bamboo covers :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2015 02:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
RemcoM. schreef:
Invites voor de oneplus 2 zijn begonnen, probeer er een te krijgen maar als iemand er een heeft die hem niet gebruikt zou ik die graag willen hebben. Oneplus one is gestolen op vakantie


Als het goed is krijg ik er binnenkort een paar tijdens de presentatie :) Ik ben tenslotte een Oneplus ambassadeur :P

Helaas nog geen grip kunnen krijgen op die vette Bamboo covers :(


Ah zou mooi zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2015 12:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand advies?
Afbeelding

Als je moeite hebt met lezen hier de directe link: http://i.imgur.com/7BzI8sQ.png

De cijfers in de kopjes Accuduur en camera is een ruwe schatting qua prestaties in de schaal 1 tot 10.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2015 14:34 
 
Hardtraxx Veteran

Ik heb z3 Compact en het is beste ding wat ik ooit heb gehad :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2015 15:13 
 
Hardtraxx Veteran

Jordi schreef:
Iemand advies?
Afbeelding

Als je moeite hebt met lezen hier de directe link: http://i.imgur.com/7BzI8sQ.png

De cijfers in de kopjes Accuduur en camera is een ruwe schatting qua prestaties in de schaal 1 tot 10.


iPhone 6, je gaat toch niet overstappen? :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2015 16:14 
 
Hardtraxx Elite

Ligt er puur aan waar je waarde aan hecht. Ik zelf vind de accuduur altijd zeer belangrijk en daar scoort de Z3 in. Ik weet niet of je om de camera geeft? Als je weleens een fotootje wilt maken dan hoef je niet per se een betere camera te nemen. Als je intensief foto's neemt moet je er natuurlijk wel op letten.

De One M8S loopt op een Snapdragon 615 die is beduidend minder dan de 801/810. De 801 vind ik zelf een hele goede, de 810 schijnt nogal warm te worden. Ik weet niet of de Z5 ook heel warm wordt, maar andere phones hebben wel last van een soort 'verhitting' om het zo maar te noemen.

De Z3 is niet meer de nieuwste, maar voor mij zal het wel de beste keuze zijn. Iphone vind ik altijd moeilijk te vergelijken met android en daar heb ik ook geen ervaring mee. One M8s zal ik sowieso niet kopen, HTC levert nou al een paar jaar kutspul.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2015 16:16 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Jezus wat een prijzen. Binnenkort ook eens kijken naar een nieuwe telefoon, mijn accu heeft zijn beste tijd wel gehad na 3 jaar. Denk dat ik voor de OnePlus One/Two dan wel de nieuwe Nexus 5 ga. OPO is 299 euro, plus 10-20 euro prepaid per jaar (heb nagenoeg overal wifi en kan prima zonder) zit ik op 330 euro in 2 jaar. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2015 16:30 
 
Hardtraxx Elite

Oneplus Two schijnt nog wat kinderziektes te hebben. Ik twijfel ook tussen een OPO (oude is kapot) en een OP2. MIsschien wel een Oppo dat is het bedrijf achter Oneplus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2015 16:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als je batterij slecht is geworden en je telefoon is nog uitstekend zou ik zelf overwegen om gewoon een officiële nieuwe batterij aan te schaffen, die zijn 30/35 euro volgens mij en dan kan je weer een hele tijd vooruit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2015 17:03 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Mijn telefoon heeft een niet verwisselbare accu, dus van officiële dingen verwacht ik niet zoveel van. Natuurlijk kan ik altijd mijn telefoon openbreken en zelf gaan knutselen, maar na 3 jaar vind ik dat ik wel een nieuwe telefoon verdiend heb. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2015 17:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja dat is wat anders hehe. Ik gaf nu wel mijn mening, maar dat is een beetje schijnheilig, want ik wil na 2 jaar ook gewoon een nieuwe telefoon :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2015 17:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hoe kom je in hemelsnaam op €57,50 per maand op de Z5 compact?
Ik zag laatst nog dat je hem kon kopen zonder toestelkosten voor ~35 euro per maand inclusief Sony headphone?

In ieder geval, Sony telefoons zijn sowieso aanraders. Mijn Xperia Arc S heb ik 2,5 jaar mee gedaan en deed het nog prima. Xperia Z1 Compact heb ik nu zo'n 1,5 jaar en ook die doet het nog uitstekend. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2015 22:09 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Mensen die een goede telefoon met een super batterij zoeken raad ik de Oneplus One aan. Ben er echt gek op. Ik wist het wel Lyst :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2015 01:29 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Fluxion schreef:
Hoe kom je in hemelsnaam op €57,50 per maand op de Z5 compact?
Ik zag laatst nog dat je hem kon kopen zonder toestelkosten voor ~35 euro per maand inclusief Sony headphone?

In ieder geval, Sony telefoons zijn sowieso aanraders. Mijn Xperia Arc S heb ik 2,5 jaar mee gedaan en deed het nog prima. Xperia Z1 Compact heb ik nu zo'n 1,5 jaar en ook die doet het nog uitstekend. :D


Hier ook een Z2 die na 2 jaar nog geen fouten heeft.

Waar ik het meest van opkijk is dat de accu het nog steeds goed doet. Meeste accu's in high ends laten het na een tijdje wel afweten, maar kan nog steeds 2 dagen met de batterij als ik hem normaal gebruik en als ik t rustig aan doe met internet dan 4 dagen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2015 03:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Ik heb z3 Compact en het is beste ding wat ik ooit heb gehad :yes:


Same here! Geweldig ding. Begin beetje last gehad van kinderziektes, maar naar een paar updates nergens meer last van.
Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic