Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 29  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2013 20:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Weet iemand een goedkoop mobieltje met whatsapp en wifi? Bestaat zeker niet. Iedereen communiceert tegenwoordig via whatsapp, irritant als je dat niet hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2013 20:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

retseketser schreef:
Weet iemand een goedkoop mobieltje met whatsapp en wifi? Bestaat zeker niet. Iedereen communiceert tegenwoordig via whatsapp, irritant als je dat niet hebt.


Bij de Lidl hebben ze dit merk, verschillende soorten en maten voor 100-150euro, kwalitatief zul je voor dat geld niet veel beter vinden volgens mij. (of je moet import hebben) Of je moet met goedkoop echt aan 50euro denken ofzo..
http://wolfgangmobile.com/
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2013 20:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wesz91 schreef:
retseketser schreef:
Weet iemand een goedkoop mobieltje met whatsapp en wifi? Bestaat zeker niet. Iedereen communiceert tegenwoordig via whatsapp, irritant als je dat niet hebt.


Bij de Lidl hebben ze dit merk, verschillende soorten en maten voor 100-150euro, kwalitatief zul je voor dat geld niet veel beter vinden volgens mij. (of je moet import hebben) Of je moet met goedkoop echt aan 50euro denken ofzo..
http://wolfgangmobile.com/


Bedankt voor de tip! Ik ga zeker een keer kijken bij de lidl.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2013 01:13 
 
Hardtraxx Elite

Junkenlul schreef:
Als het allemaal zo goedkoop en fantastisch is, dan zou hier ook wel omzet te halen zijn.

Omdat het van de EU niet mag dan komt er zogenaamd oneerlijke concurentie
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2013 02:48 
 

:lol:

Hoe ruk is Tele2?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 03:39 
 

Junkenlul schreef:
:lol:

Hoe ruk is Tele2?

Heel kut
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 11:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Schizofreen..?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 14:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Al sinds een tijdje loop ik rond met de OPPO find 5.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 14:15 
 
Hardtraxx Veteran

Die je van de trap laat flikkeren. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 14:21 
 

Vind je het gek als dat ding zo groot is. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 14:55 
 

Ik heb eindelijk de nieuwe Iphone5 :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 15:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

En-er-gy schreef:
Ik heb eindelijk de nieuwe Iphone5 :cool:

Nieuwe..?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 17:39 
 

Wesz91 schreef:
En-er-gy schreef:
Ik heb eindelijk de nieuwe Iphone5 :cool:

Nieuwe..?

geen 2e handse.

ik vind m nieuw zolang 5 niet ouder is dan jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 18:00 
 
Hardtraxxer

Andromeda schreef:
Dat importeren hebben veel mensen het niet op. Het bedrijf zelf is erg betrouwbaar. Bouwkwaliteit is super.
Ik snap dat je er een afkeer tegen hebt, maar als je jezelf erin gaat verdiepen krijg je in de gaten dat jij bij bijna elke smartphone in Europa voor de gek wordt gehouden.
De specs van de MI-3 zijn wel erg super voor een smartphone die waarschijnlijk een kleine 450 dollar gaat kosten. Omgerekend dus 340 euro. Hiervoor heb je de volgende specs.

Snapdragon 800 (zitten nog niet in phones alleen in de luxe tablets)
Adreno 330 (Tot nu toe alleen voor tablets)

2GB RAM
32 GB ROm
Uitbreidbaar geheugen tot 64 gig.
5 Inch
Android 4.1 of 4.2 met miui skin
13 MP back camera en 5.0 front camera

Eigenlijk tot nu toe nog onmogelijke specs. Alleen als Samsung, LG, HTC nog een nieuw hypermodern model gaat uitbrengen kan die hier tegen opboksen anders is het vrijwel onmogelijk. Qua specs is het veel beter dan een S4 (Snapdragon 800, aluminium behuizing en Adreno 330). De phone wordt regelmatig geüpdate iets wat Samsung niet altijd met haar topmodellen doet.

Welke tablets? Ik ben namelijk op zoek naar een goede tablet met een goed scherm en een snelle processor. Ik kom nu uit bij de iPad 4 en de Xperia Tablet Z. Die laatste gaat hem waarschijnlijk worden, maar die Snapdragon 800 is de toekomst, dus als er nog leuke aan zitten te komen, dan ben bereid te wachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 18:59 
 
Hardtraxx Elite

Stinkjanus schreef:
Andromeda schreef:
Snapdragon 800 (zitten nog niet in phones alleen in de luxe tablets)
Adreno 330 (Tot nu toe alleen voor tablets)


Welke tablets? Ik ben namelijk op zoek naar een goede tablet met een goed scherm en een snelle processor. Ik kom nu uit bij de iPad 4 en de Xperia Tablet Z. Die laatste gaat hem waarschijnlijk worden, maar die Snapdragon 800 is de toekomst, dus als er nog leuke aan zitten te komen, dan ben bereid te wachten.

Je hebt gelijk. Zat er even langs >.< De snapdragon 800 wordt pas 2e half jaar gereleased. Nieuwe opkomende tablets met de Snapdragon 800 zijn:
Surface RT-Tablet van Microsoft. (werkt overigens wel op windows 8)
Windows 8 heeft ook zo zijn voordelen denk aan word, excel etc.
Verder komen er van wat bestaande tablets nog enkele updates. De ipad en Xperia z zijn atm de beste opties. Als je nog even kan wachten zal ik het doen. Over een x aantal maanden zou er wel een shitload aan 800's uitkomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 20:04 
 
Hardtraxxer

Andromeda schreef:
Stinkjanus schreef:
Andromeda schreef:
Snapdragon 800 (zitten nog niet in phones alleen in de luxe tablets)
Adreno 330 (Tot nu toe alleen voor tablets)


Welke tablets? Ik ben namelijk op zoek naar een goede tablet met een goed scherm en een snelle processor. Ik kom nu uit bij de iPad 4 en de Xperia Tablet Z. Die laatste gaat hem waarschijnlijk worden, maar die Snapdragon 800 is de toekomst, dus als er nog leuke aan zitten te komen, dan ben bereid te wachten.

Je hebt gelijk. Zat er even langs >.< De snapdragon 800 wordt pas 2e half jaar gereleased. Nieuwe opkomende tablets met de Snapdragon 800 zijn:
Surface RT-Tablet van Microsoft. (werkt overigens wel op windows 8)
Windows 8 heeft ook zo zijn voordelen denk aan word, excel etc.
Verder komen er van wat bestaande tablets nog enkele updates. De ipad en Xperia z zijn atm de beste opties. Als je nog even kan wachten zal ik het doen. Over een x aantal maanden zou er wel een shitload aan 800's uitkomen.

Surface RT is toch anders dan Windows 8? Een Windows 8 tablet heeft een x86 processor nodig en een RT kan gewoon op een ARM processor zijn kunstjes uitvoeren. Daarbij is RT echt nog te beperkt in mijn ogen. Een bijkomend voordeel van de Xperia Z is toch wel het feit dat hij onder water kan, dus in bad hoef ik me ook niet meer te vervelen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 21:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ramirez schreef:
Die je van de trap laat flikkeren. :P

En maar 1 miniscuul deukje in een hoekje aan overhoudt. Hij is kleiner dan een galaxy note @ junkenlul wie ik er voorheen had.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 23:59 
 
Hardtraxxer

mobiel uit men zak gevallen onder het karten en waarschijnlijk over heen gereden.. beeld naar de tering.. iemand aanrader voor nieuwe mobiel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2013 19:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

als je wat specifieker bent wel ja :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2013 21:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Krijg morgen na 2 maanden eindelijk weer m'n One X terug van reparatie.
Helaas is ie echter niet gerepareerd door foutieve software >.<.

Dus heb morgen een afspraak bij de rechtbijstand. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2013 21:48 
 

Foutieve software?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2013 21:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heb m'n telefoon geroot. terwijl het een hardware probleem is dat ong 6 maanden na het rooten pas om de hoek kwam kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2013 16:28 
 
Hardtraxx Elite

http://www.ad.nl/ad/nl/5595/Digitaal/article/detail/3491884/2013/08/13/De-snelst-verkopende-smartphone-Xiaomi-Hongmi.dhtml

En jullie mij maar uitlachen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 20:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Het is zover, tijd voor een nieuwe phone voor mij. Kan echt geen keuze maken, eerst waren mijn zinnen gezet op de iPhone 5S.. maar heb er mijn twijfels bij. Nu weer HTC One, maar die vind ik toch iets verouderd... LG G2 is naar mijn mening weer net te groot want de HTC:O is echt de maximum grote waar ik aan wil. Alles moet tegenwoordig alleen maar groter en groter totdat je een tablet in je zak hebt. Iemand nog iets anders aan te raden of weet van iets interessants wat er aan zit te komen? (vooral grote is erg belangrijk, maximaal 4.7 inch ofzo)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 20:15 
 
Hardtraxxer

Nieuwe nexus is officieel, ik ga hem halen
http://androidworld.nl/nieuws/nexus-5-officieel-supersnelle-smartphone-voor-goede-prijs/
Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 29  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic