Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen 26 days ago
Wesz91 wrote:Het is zover, tijd voor een nieuwe phone voor mij. Kan echt geen keuze maken, eerst waren mijn zinnen gezet op de iPhone 5S.. maar heb er mijn twijfels bij. Nu weer HTC One, maar die vind ik toch iets verouderd... LG G2 is naar mijn mening weer net te groot want de HTC:O is echt de maximum grote waar ik aan wil. Alles moet tegenwoordig alleen maar groter en groter totdat je een tablet in je zak hebt. Iemand nog iets anders aan te raden of weet van iets interessants wat er aan zit te komen? (vooral grote is erg belangrijk, maximaal 4.7 inch ofzo)
Ik heb de LG G2 en die bevalt me prima
Hardtraxx Elite
2908 posts member since 2010
last seen Jun 2022
Skyscraper wrote:Nieuwe nexus is officieel, ik ga hem halen
http://androidworld.nl/nieuws/nexus-5-o ... ede-prijs/
Ja zeker een mooie, maar ook alweer zo'n 5" ding. Al zijn de randen wel smal zie ik, dus qua breedte misschien best te doen. Waarom is die in verhouding tot andere high-end toestellen eigenlijk zo goedkoop? Zie zelfs dat die goedkoper is dan zijn voorganger de Nexus 4... Hoe zit dat..?
Ik heb nu nog de oude nexus (zie afbeelding) en die werkt sowieso heerlijk, dus zou best die 5 willen. Maar waarom worden het gvd allemaal tablets, groter is voor mij echt niet beter.
Image
S
Hardtraxxer
819 posts member since 2011
last seen Apr 2017
nexus telefoons zijn in principe altijd al spotgoedkoop geweest. Alleen werden ze nooit in echt in nederland verkocht waardoor de prijzen alsnog best hoog werden.

Ja ik vind het ook kut dat alle schermen groter worden maar 5 inch is nog wel te doen.
Groter wil ik iig niet
Hardtraxx Elite
last seen Jun 2022
iPhone 5s, HTC One of Nexus 5... denk dat daar de keuze tussen moet gaan vallen. Gvd wat haat ik mezelf af en toe, zo moeilijk doen over zo'n kut ding haha. Nexus 5 is wel echt een mooi ding, maar omdat ik die oudere versie al heb zal het niet heel erg vernieuwend zijn ben ik bang. Gewoon weer veel van 't zelfde, alleen dan sneller, beter etc.. HTC One is weer eens wat anders maar best wel verouderd vergeleken met de rest, dan krijg je binnekort wel die One Max, maar die is bijna 6" ofzo, belachelijk. En iPhone, tja.. veel positiefs maar ook genoeg negatiefs over te zeggen volgens mij, het is en blijft Apple in goede en slechte zin.
Hardtraxx Elite
last seen Jun 2022
Toch voor HTC One gegaan.
S
Hardtraxxer
819 posts member since 2011
last seen Apr 2017
oke, die is ook wel chill. Ik krijg morgen mijn nexus 5 binnen :woot:
Hardtraxx Elite
last seen Jun 2022
Skyscraper wrote:oke, die is ook wel chill. Ik krijg morgen mijn nexus 5 binnen :woot:
Nice, ja ik heb lang getwijfeld, die Nexus is sowieso goed, maar wou toch weer eens wat anders aangezien als ik die nexus 5 zou nemen het weer eigenlijk precies hetzelfde is als wat ik had, alleen dan sneller en beter natuurlijk.
Hardtraxx Elite
2594 posts member since 2010
last seen Mar 2023
Iemand ervaring net vervangen van scherm van samsung dit geval de S3?
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
mikeee wrote:Iemand ervaring net vervangen van scherm van samsung dit geval de S3?
Ja duur geintje, kunnen niet alleen het glas vervangen moeten ook het gehele scherm erachter vervangen. Bij een turkse winkel kan je het laten doen voor volgens mij 130euro.
Hardtraxx Elite
last seen Mar 2023
Kevin-Raw wrote:
mikeee wrote:Iemand ervaring net vervangen van scherm van samsung dit geval de S3?
Ja duur geintje, kunnen niet alleen het glas vervangen moeten ook het gehele scherm erachter vervangen. Bij een turkse winkel kan je het laten doen voor volgens mij 130euro.
Pff super fijn € 130.
Toch maar even kijken of zelf doen haalbaar is :/
Hardtraxxer
935 posts member since 2010
last seen Mar 2023
Mijn abonnement loopt binnenkort, dus ik ga een nieuw toestel kiezen.
Ik neig naar een Nokia of een Sony, maar ik wil er graag 1 met een fatsoenlijke camera en goed geluid bij het opnemen (wat mijn vorige telefoon totaal niet had). Iemand advies?
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
iPhone heeft volgens mij heel goed geluid bij opnemen, mijn eigen Samsung galaxy S3 mini doet het ook aardig... verder weet ik het niet. En ja, ik weet het, jij vraagt om Sony of Nokia, ik kom aan met Apple en Samsung, maar toch... :whistle:
Hardtraxxer
935 posts member since 2010
last seen Mar 2023
The Skribbler wrote:iPhone heeft volgens mij heel goed geluid bij opnemen, mijn eigen Samsung galaxy S3 mini doet het ook aardig... verder weet ik het niet. En ja, ik weet het, jij vraagt om Sony of Nokia, ik kom aan met Apple en Samsung, maar toch... :whistle:
Ik vind Apple te culterig en ik wil af van de Samsung. :P
Evengoed bedankt voor de moeite. :thumbup:
Hardtraxx Elite
last seen Mar 2023
Guido wrote:
The Skribbler wrote:iPhone heeft volgens mij heel goed geluid bij opnemen, mijn eigen Samsung galaxy S3 mini doet het ook aardig... verder weet ik het niet. En ja, ik weet het, jij vraagt om Sony of Nokia, ik kom aan met Apple en Samsung, maar toch... :whistle:
Ik vind Apple te culterig en ik wil af van de Samsung. :P
Evengoed bedankt voor de moeite. :thumbup:
Geen ervaringen met die telefoons maar weet dat Sony camera's het altijd wel goed doen qua geluid.
Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026
Guido wrote:Mijn abonnement loopt binnenkort, dus ik ga een nieuw toestel kiezen.
Ik neig naar een Nokia of een Sony, maar ik wil er graag 1 met een fatsoenlijke camera en goed geluid bij het opnemen (wat mijn vorige telefoon totaal niet had). Iemand advies?

100% Voor nokia gaan dus :thumbsup:
Hardtraxx Elite
last seen Jun 2022
Mooi ding in dat opzicht, die Lumia. Jammer dat het een Windows phone is.
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
T
Hardtraxxer
249 posts member since 2010
Wesz91 wrote:Mooi ding in dat opzicht, die Lumia. Jammer dat het een Windows phone is.
Ik heb zelf de Lumia 925, erg fijn toestel die inderdaad super filmpjes maakt van omgeving met veel geluid (feesten dus o.a.). Snap ook niet waarom het jammer is dat het een Windows Phone is? Ik heb niks te klagen, werkt super :)
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Gebrek aan apps vooral denk ik.
T
Hardtraxxer
Lyst wrote:Gebrek aan apps vooral denk ik.
Valt wat voor te zeggen inderdaad, ik zelf mis overigens niks. Het is ook maar net hoeveel waarde je aan je apps hecht. Overigens zijn zo goed als alle mainstream apps wel verkrijgbaar (Snapchat, Facebook, Twitter, Instagram, Vine, WhatsApp, ??)
Hardtraxx Veteran
4354 posts member since 2011
last seen Jan 2016
Tinder ouwe. Lekker vleeskeuren
T
Hardtraxxer
teupie wrote:Tinder ouwe. Lekker vleeskeuren
Ja Tinder is er inderdaad niet voor Windows Phone, en na een korte navraag zit dat er schijnbaar ook niet aan te komen:
Hi,
Thank you for writing in. We appreciate your interest in Tinder. The Tinder Team is always working hard on expanding Tinder and trying to bring it to an even wider amount of users. Unfortunately, for now we don't have any information on if the Tinder Team is making a version that is compatible for your device, but we will submit your information to them and let them know its been requested.

Best,
Tinder Support
www.gotinder.com
Dus als je Tinder wil, koop geen Windows Phone :P Als je kwalitatief uitstekende filmpjes wil wel.
L
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2024
teupie wrote:Tinder ouwe. Lekker vleeskeuren
Krijg alleen maar chicks met 1 gemeenschappelijke vriend ''Teupie'' xd
Hardtraxx Veteran
4354 posts member since 2011
last seen Jan 2016
ben je serieus :P ?
L
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2024
teupie wrote:ben je serieus :P ?
Ja heb er echt al 10 gehad. Maarja Haarlem -> Vinna is dat denk dan ook niet gek xd