Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 29  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 19:58 
 
Hardtraxx Elite

Die.lenovo k900 is.nog niet veel over bekend. Lenovo is een merk dat erg groeit op de europese markt vooral in laptops. Xiaomi en oppo find 5 zijn minder bekende chineese. Xiaomi werkt met een erg fijne miui skin. Bouwkwaliteit van deze phones zijn erg goed. De Oppo find 5 is in Nederland te koop. Qua updates is het beter geregeld dan bij samsung en iphone. Om de week updates en bugs fixen indien nodig. Iedereen staat verbaasd van mijn find 5 e. Dat voor.350. Deze blaast en s4 weg. Kan er ff niet heel uitgebreid op ingaan want zit op mjn mobiel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 20:22 
 

Wesz91 schreef:
HTC one is ook wel een mooi toestel hoor, paar vrienden van me hebben die net aangeschaft. Vind 'm persoonlijk alleen net iets te groot.

Me 2. Daarom gaat mijn voorkeur ook uit naar een iPhone.

Jurheinen schreef:
Vandaag iPhone 5 besteld :)

Nice, met welk abonnement?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2013 10:16 
 
Hardtraxx Veteran

Vodafone, eerste 12 maanden 30 en daarna 60 per maand. Onbeperkt bellen/sms'en en 2gb internet. Schrok eerst wel van die 60, marges betaal nu 45 in de maand dus in principe hetzelfde :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2013 10:20 
 
Hardtraxx Elite

Jurheinen schreef:
Vodafone, eerste 12 maanden 30 en daarna 60 per maand. Onbeperkt bellen/sms'en en 2gb internet. Schrok eerst wel van die 60, marges betaal nu 45 in de maand dus in principe hetzelfde :P

45 euro per maand :surrender:
Ik heb hetzelfde voor 25 euro per maand en een betere phone.
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2013 10:21 
 

Jurheinen schreef:
Vodafone, eerste 12 maanden 30 en daarna 60 per maand. Onbeperkt bellen/sms'en en 2gb internet. Schrok eerst wel van die 60, marges betaal nu 45 in de maand dus in principe hetzelfde :P


Oei, het eerste jaar is wel te doen, maar 60 p/m in het 2e jaar is heftig. Moest je nog bijleggen?

Die abonnementsprijzen van tegenwoordig... :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2013 10:24 
 

Dit was wel een mooie actie een tijdje geleden; http://www.iphoneclub.nl/248656/stuntac ... se-steden/ maar ik kwam er iets te laat achter; http://www.iphoneclub.nl/252670/vodafon ... n-korting/

Kreeg je een gratis iPhone 5 + 24 maanden 32 p/m (normaal 64 p/m).
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2013 10:28 
 
Hardtraxx Elite

@Junkenlul. Koop dan gewoon goedkopere.

Nederland:
Nexus 4 (goede hardware ondersteuning)
Oppo Find 5 (betere hardware ondersteuning)

China (importeren):
Lenovo K900 (snelste phone atm)
Xiaomi M2 (fijne skin)
Xiaomi 2S (fijne skin)
Xiaomi 2A (fijne skin)

Xiaomi's zijn ongeveer iphone grootte. Lenovo is 5,5 inch. Oppo 5 inch en de Nexus 4 ook 5 inch.
Allemaal betere alternatieven dan die overpriced zooi.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2013 10:55 
 

Iets van 300+ euro importeren uit China lijkt me ook niet alles...

Die Nexus 4 en Oppo Find 5 vind ik nou niet echt mooi. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2013 10:56 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Nexus 4 is 4.7 inch. Vraag me af wat die Iphone meer te bieden heeft dat je er 250 euro meer voor betaalt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2013 11:08 
 

Is kleiner en mooier.

4,7 inch vind ik te groot. Spijtig genoeg zijn 9/10 high-end telefoons 4,7 inch en ze worden volgens mij alleen maar groter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2013 15:15 
 
Hardtraxx Elite

De Xiaomi's zijn 4.3 en 4.5 inch. Ik heb al meerdere smartphones geimporteerd. Van zowel 100 als 400 euro en nog nooit kosten bij de douane gehad. Na de bestelling krijg je na enkele dagen een track & trace nummer en kan je je pakketje traceren. Stel er is iets kapot even filmpje/foto van maken en krijgt direct een splinternieuwe ookal is de phone 1 jaar oud. Verzend kosten zijn max 5 euro. Nooit met DHL laten verzenden want dan moet je import kosten betalen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2013 16:17 
 

Dit ding?

http://tweakers.net/pricewatch/324233/x ... o-wit.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2013 17:11 
 
Hardtraxx Elite

Junkenlul schreef:

Jup.

MI2a:
Afbeelding

'MI2S
Afbeelding

De MI3 Komt eind dit jaar uit waarschijnlijk. Daar gaat een snapdragon 800 in. Die zitten in de luxe tablets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2013 17:13 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Die telefoon is lelijk, veel te brede bezels.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2013 17:15 
 

Best wel lelijk ja. Probeert ook op de iPhone te lijken wat volgens mij niet echt wil lukken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2013 17:21 
 
Hardtraxx Elite

Vooral de skin gaat je erg bevallen. Het werkt zo super fijn. Echt niet normaal. Je kan een package downloaden via de Xiaomi site en Nederlands erop zetten (Zeer eenvoudig.)

Verschil in specs:

Xiaomi 2A:
Snapdragon S4Pro
GPU Adreno 320
1GB RAM
16 GB ROM
4.5 Inch
1280 x 720
8MP Camera

Xiaomi 2S:
Snapdragon 600
GPU Adreno 320
2 GB RAM
32 GB ROM
4.3 Inch
1280 x 720
13 MP Camera

Het enige voordeel van de Iphone is de perfecte optimalisatie. Het design en de status van het merk.

Dit wordt de MI 3. weet alleen niet wanneer die uitkomt.
Afbeelding
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2013 18:03 
 

Ik weet niet hoe het komt (misschien ook wel onterecht), maar ik heb een beetje een afkeer tegen dit soort onbekende merken die je uit Verweggistan moet importeren.

Heb dan liever een gevestigde naam waar je iets meer voor betaald. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2013 18:42 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Iets meer is vaak 2x zoveel en die MI3 heeft bijna helemaal geen bezels meer :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2013 19:21 
 
Hardtraxx Elite

Dat importeren hebben veel mensen het niet op. Het bedrijf zelf is erg betrouwbaar. Bouwkwaliteit is super.
Ik snap dat je er een afkeer tegen hebt, maar als je jezelf erin gaat verdiepen krijg je in de gaten dat jij bij bijna elke smartphone in Europa voor de gek wordt gehouden.
De specs van de MI-3 zijn wel erg super voor een smartphone die waarschijnlijk een kleine 450 dollar gaat kosten. Omgerekend dus 340 euro. Hiervoor heb je de volgende specs.

Snapdragon 800 (zitten nog niet in phones alleen in de luxe tablets)
Adreno 330 (Tot nu toe alleen voor tablets)
2GB RAM
32 GB ROm
Uitbreidbaar geheugen tot 64 gig.
5 Inch
Android 4.1 of 4.2 met miui skin
13 MP back camera en 5.0 front camera

Eigenlijk tot nu toe nog onmogelijke specs. Alleen als Samsung, LG, HTC nog een nieuw hypermodern model gaat uitbrengen kan die hier tegen opboksen anders is het vrijwel onmogelijk. Qua specs is het veel beter dan een S4 (Snapdragon 800, aluminium behuizing en Adreno 330). De phone wordt regelmatig geüpdate iets wat Samsung niet altijd met haar topmodellen doet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2013 19:27 
 

Lyst schreef:
Iets meer is vaak 2x zoveel en die MI3 heeft bijna helemaal geen bezels meer :P


Ja :P

Beste/goedkoopste iPhone 5 abonnement dat ik kan vinden qua prijs/prestatie is T-Mobile stel samen; 1000mb (@ 14400 kbps), 90 belminuten en onbeperkt sms voor; 33,20 p/m (24 maanden) en eenmalig 280 euro.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2013 19:33 
 

Andromeda schreef:
verhaal


Waarom worden die dingen niet in Europa verkocht?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2013 19:34 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Omdat ze hier amper naamsbekendheid hebben en in eigen land waar ruim een miljard mensen wonen genoeg potentiële klanten hebben?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2013 19:36 
 

Als het allemaal zo goedkoop en fantastisch is, dan zou hier ook wel omzet te halen zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2013 19:42 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Dan onderschat jij de factor naamsbekendheid. Waarom lopen er nog steeds zoveel mensen met een Iphone, als je voor iets meer dan de helft van het geld een gelijkwaardige telefoon kunt kopen. Huawei is op dit moment wel bezig met een voet in onze markt te zetten. Die verkopen high-end telefoons voor 400 euro en zijn hier gewoon verkrijgbaar. Maarja, geen hond kent Huawei, dan liever een duurdere Samsung of een telefoon voor dezelfde prijs met veel mindere specs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2013 19:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Waarom lopen er nog steeds zoveel mensen met een Iphone, als je voor iets meer dan de helft van het geld een gelijkwaardige telefoon kunt kopen.

Omdat die enorm goed samenwerkt met alle andere appleproducten ;) Heb er zelf geen maar ga er waarschijnlijk wel eentje aanschaffen als mijn huidige gsm kapot is (gaat inmiddels ook al weer 4 jaar mee :P )
Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 29  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic