Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 29  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2013 22:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Zojuist een 1-jarig sim-only abo aangeschaft bij Vodafone Friends & Family. 4 GB internet op 14,4mb, 75 belminuten en onbeperkt sms'en voor maar €15,93 per maand. Dat is echt schandalig goedkoop in vergelijking met die nieuwe RED abo's. Scheelt me overigens ruim 40 euro per maand in vergelijking met wat ik nu heb (Bel+SMS+Web Smart 100) en nu ga ik over naar een Bel+SMS+Web Altijd 75 bundel, waarbij ik veel meer krijg en vies minder betaal. Best wel raar haha, maar mij hoor je niet klagen.

Zelfde besteld 31 maart, alleen dan voor 2 jaar en 500 mb internet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2013 18:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sinds kort de s3, maar nu doet hij stoer, start om de zoveel minuten opnieuw op!?!?! Iemand een idee wat het kan zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2013 18:20 
 
Hardtraxx Veteran

Het is ook een hele stoere telefoon. Had je rekening mee moeten houden bij aanschaf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2013 19:18 
 
Hardtraxxer

teupie schreef:
sinds kort de s3, maar nu doet hij stoer, start om de zoveel minuten opnieuw op!?!?! Iemand een idee wat het kan zijn?

Eventjes kijken of je android kan updaten. Mijn S2 deed dit ook. Alleen dan niet zo vaak. Andoid update deed wonderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2013 19:54 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

s3 besteld. krijg m volgende week :D

ook direct een abbo met onbeperkt internet en smsen voor 22 euro per maand + gratis toestel. betaal over 9 maanden wel 46 euro. maarja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2013 20:00 
 

The Venator schreef:
s3 besteld. krijg m volgende week :D

ook direct een abbo met onbeperkt internet en smsen voor 22 euro per maand + gratis toestel. betaal over 9 maanden wel 46 euro. maarja.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2013 23:32 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Mijn abonnement bij Hi loopt 31/08 af en volgens mij kan ik 4 maanden van te voren m'n abbo verlengen en een nieuwe telefoon krijgen (31 april dus). Het probleem is alleen dat ik nu echt véél te veel betaal, ik kom echt nooit aan m'n verbruik. Kan ik dan als ik m'n abbo verleng wel m'n bundel omlaag doen? En dat ik nog wel een nieuwe telefoon krijg (S3).

Ik zit sowieso eigenlijk een beetje te twijfelen of ik bij Hi blijf. Volgens mij zijn er veel goedkopere providers, maarja dan moet ik nog 4 maanden wachten en ik word helemaal gek van die kuttelefoon van me :P Kan natuurlijk wel twee abbo's tegelijk nemen maar dan betaal je je ook scheel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 09:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog een 9 dagen wachten op de Galaxy S4. Twijfel alleen of ik hem aanneem als de postbode hem komt brengen, of dat ik hem linea recta weer terug stuur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 10:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zelf nu 3.5 maand een Samsung Galaxy S3 Mini bij Hollandsnieuwe. Erg tevreden mee, mede omdat dat ding niet zo extreem groot is. Heb een bundel met 275 minuten/sms/mb en 500 mb voor 16.75 in de maand voor de gehele duur van mijn abbonement. Ook erg blij mee, want 50 euro in de maand vind ik veel te veel, kan mijn geld wel iets beter besteden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 12:23 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Nog een 9 dagen wachten op de Galaxy S4. Twijfel alleen of ik hem aanneem als de postbode hem komt brengen, of dat ik hem linea recta weer terug stuur.

Maar waarschijnlijk betaal je weer een boel meer voor de S4 dan voor de S3, en of ie nou zoveel beter is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2013 09:38 
 
Hardtraxx Elite

Voor diegene die een nieuwe telefoon willen aanschaffen, de Sony Xperia P is echt aan te raden! Hoor er weinig mensen over klagen. Alleen soms mezelf dat hij 'n beetje vast blijft haken dan werkt touch het niet meer, maar dat is maar 1x per dag ongeveer. Relatief goedkoop voor wat je krijgt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2013 11:44 
 
Hardtraxx Veteran

Zo zonde dat HTC faalt in marketing, want die nieuwe HTC ONE is volgens mij toch echt de beste telefoon op dit moment. Geen hond kijkt er naar om echter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2013 15:00 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

JVDM schreef:
Zo zonde dat HTC faalt in marketing, want die nieuwe HTC ONE is volgens mij toch echt de beste telefoon op dit moment. Geen hond kijkt er naar om echter.

Is ook niet zo heel gek met een verkoopprijs van gemiddeld 670 euro... En zo heel veel verschil ga je niet meer merken tussen de vorige generatie (SIII, Nexus4, OneX+) en de generatie die er nu aankomt. Mijn Nexus 4 bijvoorbeeld hapert eigenlijk nooit, heeft meer pixels per inch dan men met het blote oog kan onderscheiden enz. Waarom zou je dan een HTC One of een Galaxy S4 kopen als je voor heel iets meer dan de helft een in gebruik gelijkwaardige telefoon kunt kopen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2013 16:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
JVDM schreef:
Zo zonde dat HTC faalt in marketing, want die nieuwe HTC ONE is volgens mij toch echt de beste telefoon op dit moment. Geen hond kijkt er naar om echter.

Is ook niet zo heel gek met een verkoopprijs van gemiddeld 670 euro... En zo heel veel verschil ga je niet meer merken tussen de vorige generatie (SIII, Nexus4, OneX+) en de generatie die er nu aankomt. Mijn Nexus 4 bijvoorbeeld hapert eigenlijk nooit, heeft meer pixels per inch dan men met het blote oog kan onderscheiden enz. Waarom zou je dan een HTC One of een Galaxy S4 kopen als je voor heel iets meer dan de helft een in gebruik gelijkwaardige telefoon kunt kopen..

Hoe durf je de Nexus 4 gelijkwaardig te noemen aan de Galaxy S4 :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2013 16:48 
 
Hardtraxx Veteran

De s4 is beter dan de Nexus(Qua hardware specs). Voor de prijs van de Nexus heb je wel meer bang for buck.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2013 20:49 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Lyst schreef:
JVDM schreef:
Zo zonde dat HTC faalt in marketing, want die nieuwe HTC ONE is volgens mij toch echt de beste telefoon op dit moment. Geen hond kijkt er naar om echter.

Is ook niet zo heel gek met een verkoopprijs van gemiddeld 670 euro... En zo heel veel verschil ga je niet meer merken tussen de vorige generatie (SIII, Nexus4, OneX+) en de generatie die er nu aankomt. Mijn Nexus 4 bijvoorbeeld hapert eigenlijk nooit, heeft meer pixels per inch dan men met het blote oog kan onderscheiden enz. Waarom zou je dan een HTC One of een Galaxy S4 kopen als je voor heel iets meer dan de helft een in gebruik gelijkwaardige telefoon kunt kopen..

Hoe durf je de Nexus 4 gelijkwaardig te noemen aan de Galaxy S4 :/

Ik zeg toch ook in gebruik. Je kunt bij wijze van spreke wel een octa-core processor erin stoppen die draait op 4 ghz, maar als vrijwel iedere app al zonder enige vorm van hapering draait op de Nexus 4 etc. dan ga je dat in gebruik echt niet merken. En full HD, boven de 300dpi kun je bij normaal gebruik van een telefoon al geen pixels meer onderscheiden. En 72op op 4,7" is zo rond de 320dpi, dus ook daar zul je niet veel verschil tussen zien. Wellicht dat de camera beter is dan de camera's op de vorige generatie telefoons, maar om daar nu 300 euro extra voor te betalen... In de benchmarks zal de S4 de Nexus 4, S3 en One X+ vast wegblazen, maar in gebruik zul je er zeer waarschijnlijk amper iets van merken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2013 16:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

En weer terug bij af door die gvd kut Vodafone!
Bestel je een sim only abbo bij ze met nummerbehoud (Zit al bij Vodafone), krijg je bericht dat nummer van sim niet volledig is per email (na dat ze eerst 5 keer hebben gebeld terwijl ik op werk zit).

Geef ik het volledige nummer door, krijg ik paar dagen erna weer mail dat me simkaart nummer nodig hebben.
Geef ik voor de 2de keer door nu via mail ipv bellen, krijg ik volgende dag voor 3de keer mail nu met bericht dat ik foto moet bij sturen omdat simkaart nummer niet klopt.

Ik had hele week geen tijd om iets terug te sturen krijg ik uit het niets een mail "We hebben je bestelling geannuleerd".
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 16:31 
 

Nu een iPhone 5 halen of wachten op de iPhone 5s?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 17:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lijkt me duidelijk, wachten... de S versies zijn altijd veel beter, niet eens zo erg kwa spec's maar meer kwa kinderziektes enz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 18:05 
 

5s komt ook al uit binnen een paar maand toch? Want dan kan ik beter even wachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 18:12 
 
Hardtraxx Elite

Haal deze:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Intel Dual Core CPU
PowerVR SGX 544 GPU
1080P
13 MP camera
5.5 inch (vrij groot)
Corning Gorilla Glas 2
157 x 78 x 6.9 mm
2500 mah batterij

Voor "maar" 350 euri. Als je hem te groot vind zal ik voor een Xiaomi gaan presteert nog altijd beter dan een Iphone en net zo als een S4
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 18:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Junkenlul schreef:
5s komt ook al uit binnen een paar maand toch? Want dan kan ik beter even wachten.

Ja nog geen concrete datum volgens mij maar zal eind dit jaar zijn, dus wel iets langer dan een paar maanden maar toch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 19:26 
 

Andromeda schreef:
Intel Dual Core CPU
PowerVR SGX 544 GPU
1080P
13 MP camera
5.5 inch (vrij groot)
Corning Gorilla Glas 2
157 x 78 x 6.9 mm
2500 mah batterij

Voor "maar" 350 euri. Als je hem te groot vind zal ik voor een Xiaomi gaan presteert nog altijd beter dan een Iphone en net zo als een S4


5,5 inch is bijna aan tablet. s die Chinese meuk wel betrouwbaar? Want ik heb nog nooit van dat merk gehoord. :P

Wesz91 schreef:
Junkenlul schreef:
5s komt ook al uit binnen een paar maand toch? Want dan kan ik beter even wachten.

Ja nog geen concrete datum volgens mij maar zal eind dit jaar zijn, dus wel iets langer dan een paar maanden maar toch.

Hmm, misschien dan toch maar voor de 5 gaan als het nog zo lang duurt. Iemand nog een ander alternatief?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 19:41 
 
Hardtraxx Veteran

Vandaag iPhone 5 besteld :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 19:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

HTC one is ook wel een mooi toestel hoor, paar vrienden van me hebben die net aangeschaft. Vind 'm persoonlijk alleen net iets te groot.
Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 29  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic