Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 29  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 11:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sind afgelopen weekend in het bezit van een Xperia Z :)
Had hiervoor een HTC Sensation en tijdelijk een Ace gehad, maar dit ding blaast echt alles weg.
Heerlijk snel en door die 2GB RAM ook een verademing om te switchen tussen apps.
Enige minpunt is de batterij, maar ben daar nog even de fijnste instellingen voor aan het uittesten wat betreft die Stamina modus enzo.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 12:22 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik heb nu een tijd een LG L7.

Topding. Het is misschien niet de snelste. Maar klagen om een of twee seconde wachtijd is gewoon verwend wezen.
Heeft Android 4.1 en een 4,3 inch scherm, 1ghz processor. En is maar 200 euro.
En boven alles. De batterij gaat makkelijk een dag mee. Soms 2 dagen als je hem niet intensief gebruikt.
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 13:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jordifcg schreef:
Godsamme. Iphone 3gs net overleden. Krijg na meerdere pogingen te herstellen steeds de foutmelding (-1). Oftewel hardware fout. Wou eerst voor een 2e hands iphone 4 gaan maar denk toch dat het Windows phone word (lumia 620). Mensen die hier ervaring mee hebben?


Om hier op terug te komen, echt fantastische telefoon. Uiterblijk blijft me verbazen. Boven mijn verwachtingen :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 15:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo, preorder gedaan op de Samsung Galaxy S4. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 16:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hehe voor het eerst een abonnement met internet, en zelfs meteen onbeperkt internet :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 16:02 
 
Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Zo, preorder gedaan op de Samsung Galaxy S4. ^^

Koop dan een ascend p2
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 16:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

HardstyleForEvah schreef:
Hehe voor het eerst een abonnement met internet, en zelfs meteen onbeperkt internet :thumbsup:

Hier ook sinds vandaag mijn nieuwe abonnement. 16 euro per maand en 10 gb datalimiet. Dit wordt nooit weer verlengen voor mij :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 16:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Berenburg schreef:
HardstyleForEvah schreef:
Hehe voor het eerst een abonnement met internet, en zelfs meteen onbeperkt internet :thumbsup:

Hier ook sinds vandaag mijn nieuwe abonnement. 16 euro per maand en 10 gb datalimiet. Dit wordt nooit weer verlengen voor mij :p


Eigenlijk is het tegenwoordig bijna niet meer nodig maarja. Als je namelijk thuis bent heb je wifi, bij vrienden heb je wifi, op school heb je wifi en bij veelbezochte plekken heb je vaak openbaar wifi.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 16:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Voor mij is het wel nodig. De belminuten en smsjes die zijn niet meer nodig. Ik verbruik misschien maar een 60 belminuten/smsjes per maand, maar zat altijd wel tegen mijn datalimiet van 1gb per maand aan. Onderweg even internetradio streamen of muziek vanaf mijn nas streamen en je zit zo op een flink aantal mb's.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 16:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Berenburg schreef:
Voor mij is het wel nodig. De belminuten en smsjes die zijn niet meer nodig. Ik verbruik misschien maar een 60 belminuten/smsjes per maand, maar zat altijd wel tegen mijn datalimiet van 1gb per maand aan. Onderweg even internetradio streamen of muziek vanaf mijn nas streamen en je zit zo op een flink aantal mb's.


Ja daar heb je idd wel gelijk in. Trouwens ik sms niet eens meer 5x gemiddeld per maand xd Denk 3 keer max ofzo, en bellen ook maar 30 min. De rest allemaal via whapp idd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 19:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ga binnenkort nieuw abonnement afsluiten maar zit te twijfelen tussen de Iphone 4, Samsung Galaxy S3 en de LG Optimus L9, Iemand tips? Aangezien ik als laatst een Iphone heb gehad, denk ik dat ik verder ga met de Iphone. Bij de 4s moet je bij betalen, en de 5 is te duur dus vandaar de 4.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 19:44 
 
Hardtraxx Veteran

stefan_helmond schreef:
Ga binnenkort nieuw abonnement afsluiten maar zit te twijfelen tussen de Iphone 4, Samsung Galaxy S3 en de LG Optimus L9, Iemand tips? Aangezien ik als laatst een Iphone heb gehad, denk ik dat ik verder ga met de Iphone. Bij de 4s moet je bij betalen, en de 5 is te duur dus vandaar de 4.

Zonde dat je zoveel geld aan een abonnement/smartphone wilt uitgeven. Als je toch al zoveel uit wil geven wacht dan ff op de Galaxy S4 die al te pre-orderen valt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 19:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wout1997 schreef:
stefan_helmond schreef:
Ga binnenkort nieuw abonnement afsluiten maar zit te twijfelen tussen de Iphone 4, Samsung Galaxy S3 en de LG Optimus L9, Iemand tips? Aangezien ik als laatst een Iphone heb gehad, denk ik dat ik verder ga met de Iphone. Bij de 4s moet je bij betalen, en de 5 is te duur dus vandaar de 4.

Zonde dat je zoveel geld aan een abonnement/smartphone wilt uitgeven. Als je toch al zoveel uit wil geven wacht dan ff op de Galaxy S4 die al te pre-orderen valt.

Zie nu pas dat de iphone 4 alleen de eerste 9 maanden 22 euro is, daarna 45 da's vrij duur inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 20:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefan_helmond schreef:
Wout1997 schreef:
stefan_helmond schreef:
Ga binnenkort nieuw abonnement afsluiten maar zit te twijfelen tussen de Iphone 4, Samsung Galaxy S3 en de LG Optimus L9, Iemand tips? Aangezien ik als laatst een Iphone heb gehad, denk ik dat ik verder ga met de Iphone. Bij de 4s moet je bij betalen, en de 5 is te duur dus vandaar de 4.

Zonde dat je zoveel geld aan een abonnement/smartphone wilt uitgeven. Als je toch al zoveel uit wil geven wacht dan ff op de Galaxy S4 die al te pre-orderen valt.

Zie nu pas dat de iphone 4 alleen de eerste 9 maanden 22 euro is, daarna 45 da's vrij duur inderdaad.

Je moet even naar zo'n openingsactie van T-Mobile-shops kijken. Echt hele goede deals! En als je in de randstad woont is de dekking gewoon prima. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2013 19:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nog even wachten op de Samsung S4 en dan hopen dat de S3 wat goedkoper wordt en die bestellen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2013 19:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

mikeee schreef:
Nog even wachten op de Samsung S4 en dan hopen dat de S3 wat goedkoper wordt en die bestellen.

S4 wordt helemaal niet veel beter en bijna dezelfde looks :P
Mijn pa gaat binnenkort deze halen voor 400e.

Afbeelding

specs:
http://www.huaweidevice.com/worldwide/productFeatures.do?pinfoId=3526&directoryId=6001&treeId=3745&tab=0
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2013 19:37 
 
Hardtraxx Elite

iemand goedkope blackberry blond 9700 van mij overkopen? 55 euro. Niks mis mee, 2 jaar lang met plezier gebruikt. PM me.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2013 12:35 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Thepump schreef:

Voor dat geld kan je pa beter een Nexus 4 halen. Betere specs (op 4G na dan, maar ik neem aan dat hij geen 5 jaar met een telefoon doet?) Die staan voor 430 in Nederlandse webshops, 390 in de Duitse Mediamarkts/Saturns en 350 op de Playstore, maar waarvoor je een buitenlands postadres en creditcard nodig hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2013 13:29 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

stefan_helmond schreef:
Ga binnenkort nieuw abonnement afsluiten maar zit te twijfelen tussen de Iphone 4, Samsung Galaxy S3 en de LG Optimus L9, Iemand tips? Aangezien ik als laatst een Iphone heb gehad, denk ik dat ik verder ga met de Iphone. Bij de 4s moet je bij betalen, en de 5 is te duur dus vandaar de 4.


Als je dan voor een LG gaat doe de Optimus 4X HD. Heeft zonbeetje even goeie specs als de bijde en is een stuk goedkoper als je goed zoekt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2013 13:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Verkeerde account >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2013 13:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zojuist een 1-jarig sim-only abo aangeschaft bij Vodafone Friends & Family. 4 GB internet op 14,4mb, 75 belminuten en onbeperkt sms'en voor maar €15,93 per maand. Dat is echt schandalig goedkoop in vergelijking met die nieuwe RED abo's. Scheelt me overigens ruim 40 euro per maand in vergelijking met wat ik nu heb (Bel+SMS+Web Smart 100) en nu ga ik over naar een Bel+SMS+Web Altijd 75 bundel, waarbij ik veel meer krijg en vies minder betaal. Best wel raar haha, maar mij hoor je niet klagen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2013 20:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Zojuist een 1-jarig sim-only abo aangeschaft bij Vodafone Friends & Family. 4 GB internet op 14,4mb, 75 belminuten en onbeperkt sms'en voor maar €15,93 per maand. Dat is echt schandalig goedkoop in vergelijking met die nieuwe RED abo's. Scheelt me overigens ruim 40 euro per maand in vergelijking met wat ik nu heb (Bel+SMS+Web Smart 100) en nu ga ik over naar een Bel+SMS+Web Altijd 75 bundel, waarbij ik veel meer krijg en vies minder betaal. Best wel raar haha, maar mij hoor je niet klagen.

Ik heb precies zo'n abonnement. Alleen heb ik 3 maand geleden of zo verlengd en kreeg je 10GB datalimiet extra ipv 3. Maar dan alsnog 15 euro per maand, moet je eens na gaan wat je bespaart na 2 jaar tijd. :P En het mooie is je korting op het abonnement verloopt ook niet, dus in theorie kan je dit abonnement wel 20 jaar houden. Veel goedkoper zie ik een telefoonabonnement namelijk niet worden de eerste tijd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2013 20:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe kan ik rar uitpakken op mn mobiel.. had daar op mn oude een app voor maar ben de naam kwijt
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2013 20:40 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

teupie schreef:
Hoe kan ik rar uitpakken op mn mobiel.. had daar op mn oude een app voor maar ben de naam kwijt


Dat moet toch in recovery mode?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2013 20:41 
 
Hardtraxx Addict

teupie schreef:
Hoe kan ik rar uitpakken op mn mobiel.. had daar op mn oude een app voor maar ben de naam kwijt


Android? Zoek gewoon op rar in de playstore.
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 29  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic