Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 29  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2013 10:52 

Aan het typen...

http://m.techspot.com/review/574-lg-optimus-4x-hd/
Hiet staat t touch echt anders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2013 11:09 

Hardtraxxer

ik denk dat Lyst vooral doelt op de skin die erom heen ligt.
Want de apps van de telefoon fabrikant kun je gewoon eraf gooien.
Ik heb zelf nu een One X met 4.2.1, Sense er meteen af gegooid aangezien dat nog steeds veel te zwaar is.

Hardtraxxer

- dubbelpost

Hardtraxx Veteran

Ik heb ook een LG en ik heb er ook geen rotzooi op staan, zoals BB al zegt alleen de standaard dingen zoals klok, agenda, calculator e.d.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2013 11:36 

Kraak... Piep...

Jorann schreef:
Ik heb zelf nu een One X met 4.2.1, Sense er meteen af gegooid aangezien dat nog steeds veel te zwaar is.

Dat kon niet bij mijn oudere Samsung en bij de Samsung van mijn ma ook niet.
Kon al die klote samsung zooi er niet afgooien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2013 11:37 

Hardtraxx Veteran

@ Teupi panasonic Eluga?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2013 12:37 

Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
Jorann schreef:

Dat kon niet bij mijn oudere Samsung en bij de Samsung van mijn ma ook niet.
Kon al die klote samsung zooi er niet afgooien.

Vreemd, want als ik een applicatie ingedrukt hou in de appdrawer krijg ik de optie om die app te verwijderen. ik hoef hem er alleen maar heen te slepen.
Getest met Sense en stock android
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2013 14:13 

Kraak... Piep...

Ik denk ook omdat jij een HTC hebt.

Ik had het vooral over samsung crap.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2013 22:43 

Hardtraxxer

Broken Balance schreef:

Rooten die bende :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2013 22:53 

Hardtraxx Veteran

Jorann schreef:
Broken Balance schreef:

HTC is baas, (bijna) niks mis mee.

Ik zeg bijna, want mijn scherm wil de ene keer wel horizontaal roteren bij een youtube filmpje, en de andere keer weer niet >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2013 13:45 

Hardtraxx Veteran

bedank BB voor je uitgebreide antwoord... de s3 wordt het sws niet, vind dat ding gewoon te groot om met 1 hand te kunnen tikken wat bijj mn htctje nog wel kan! Ik wacht nog een maandje en dan ga ik maar grondig op zoek, wie weet is er dan weer wat nieuws uit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2013 12:27 

Hardtraxxer

G1LL schreef:
Jorann schreef:
Broken Balance schreef:

HTC is baas, (bijna) niks mis mee.

Ik zeg bijna, want mijn scherm wil de ene keer wel horizontaal roteren bij een youtube filmpje, en de andere keer weer niet >.<

Vreemd!

Ik begin echter telkens meer een hekel aan HTC te krijgen.
krijg gewoon totaal geen aftersale support. en de updates is ook niet echt super.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 16:11 

Hardtraxx Veteran

Godsamme. Iphone 3gs net overleden. Krijg na meerdere pogingen te herstellen steeds de foutmelding (-1). Oftewel hardware fout. Wou eerst voor een 2e hands iphone 4 gaan maar denk toch dat het Windows phone word (lumia 620). Mensen die hier ervaring mee hebben?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 16:49 

Hardtraxx Veteran

jordifcg schreef:
Godsamme. Iphone 3gs net overleden. Krijg na meerdere pogingen te herstellen steeds de foutmelding (-1). Oftewel hardware fout. Wou eerst voor een 2e hands iphone 4 gaan maar denk toch dat het Windows phone word (lumia 620). Mensen die hier ervaring mee hebben?

Ik hoor veel goede verhalen over de nieuwe 20 serie. Een collega van mij zit nogal in de smartphone wereld. Heeft ook Iphone/S3, maar zegt dat de nieuwe Lumia's en de xperia z veel beter/fijner zijn.
Als je nog een 20 dagen kan wachten zou ik voor de Oppo Find 5 gaan kost 380eu. In Amerika bestellen en je hebt de beste smartphone tot nu toe. Gorilla Glass 2.0 en stalen/ijzeren behuizing. geen alu of plastic. Weegt niet bar veel en heeft een 2500 mah batterij.

Dit is de oppo find 5
Afbeelding
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 17:46 

Hardtraxx Veteran

Wauw. Wat een fantastisch ding. Heb helaas dat geld niet :( Ben hard opweg naar een auto en dat is toch een iets hogere prioriteit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 17:51 

Hardtraxx Veteran

Design ziet er inderdaad gelikt uit. Voor rond 250 euro kun je geloof ik die nieuwe google nexus al kopen.
Dat is best een aardige telefoon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 17:52 

Hardtraxx Veteran

mrazura schreef:
Design ziet er inderdaad gelikt uit. Voor rond 250 euro kun je geloof ik die nieuwe google nexus al kopen.
Dat is best een aardige telefoon.

350 bedoel je. Dan kan je beter 30eu bijleggen en de beste smartphone op dit moment kopen

@Jordy, Als je een budgettelefoon wilt moet je wat vanuit china bestellen. Ik heb laatst mijn Jiayu G3 binnen gekregen. Staat gelijk aan smartphones van topmerken rond de 300 - 400 euro.
Dat ding kost maar 155 euro exclusief verzend kosten(max 5eu). Gewoon te bestellen via Banggood.com
De G4 komt binnenkort ook uit 180,- alleen vind ik die teveel op een samsung lijken.
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 18:02 

Aan het typen...

Nexus 4 kost 395 bij de mediamarkt in Duitsland en met verzendkosten bij een andere winkel zit je ook over de 400 euro, voor de 16 GB versie iig, 8 GB moet je niet willen (er zit geen uitbreidbaar geheugen in en wat er standaard op staat is al 3 gb). Het is wel een fijne telefoon, zeker voor die prijs en doet niet onder voor een S3 of One X. Na de update naar 4.2.2 is de batterylife ook een aanzienlijk stuk beter geworden. Ben overigens wel benieuwd waar de Find 380 euro gaat kosten, gezien de adviesprijs 499 en 569 euro is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 18:08 

Hardtraxx Veteran

Ik bedoelde inderdaad 350 euro ik zou er een toets naast sorry. Die 32gb uitbreiding vind ik persoonlijk onzin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 18:08 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Nexus 4 kost 395 bij de mediamarkt in Duitsland en met verzendkosten bij een andere winkel zit je ook over de 400 euro, voor de 16 GB versie iig, 8 GB moet je niet willen (er zit geen uitbreidbaar geheugen in en wat er standaard op staat is al 3 gb). Het is wel een fijne telefoon, zeker voor die prijs en doet niet onder voor een S3 of One X. Na de update naar 4.2.2 is de batterylife ook een aanzienlijk stuk beter geworden. Ben overigens wel benieuwd waar de Find 380 euro gaat kosten, gezien de adviesprijs 499 en 569 euro is.

adviesprijs is $499 en dat is omgerekend 380,- Ze willen hem ook naar Europa brengen maar daar worden de prijzen 1 op 1 gebruikt dus $499 = 499,- Je kan hem dus het best in Amerika bestellen dan heb je toch zo 120 euro bespaard. Het probleem van de chinese smartphones is vaak de camera (vind ik zelf niet belangrijk) alleen het mooie van de Find 5 is dat er dezelfde camera inzit als in de Xperia Z. Beste camera tot nu toe dus.

Benchmarks van de Oppo:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 18:12 

Aan het typen...

Ja want iets importeren uit Amerika kost niets :P Heb destijds genoeg berekeningen gezien van mensen die de Nexus 4 voor $349 uit Amerika haalden en uiteindelijk iets meer dan €400 kwijt waren door verzendkosten en invoerrechten en dergelijke. Nu ging dat wel via een speciaal bedrijf gezien je ze niet rechtstreeks vanuit Amerika kon bestellen, maar dan nog zit je aan $=€.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 18:17 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Ja want iets importeren uit Amerika kost niets :P Heb destijds genoeg berekeningen gezien van mensen die de Nexus 4 voor $349 uit Amerika haalden en uiteindelijk iets meer dan €400 kwijt waren door verzendkosten en invoerrechten en dergelijke. Nu ging dat wel via een speciaal bedrijf gezien je ze niet rechtstreeks vanuit Amerika kon bestellen, maar dan nog zit je aan $=€.

Vanuit china is gewoon 6 euro verzend kosten ofzo :P De chinese oppo is trouwens wel anders dus ik zou wel de internationale kopen. Verder zit er gewoon een snapdragon in en een 4x1,5 ghz quadcore :drool:

Chipset - Qualcomm APQ8064 Snapdragon
Kloksnelheid - 4x1,5 Ghz Quadcore
android 4.2
Scherm 5-inch IPS LCD 1920 x 1080 resolutie (Gorilla glass 2)
ROM 16GB / 32GB
RAM 2 GB
Camera 13MP f/2.2 HDR Sony Exmor RS camera met auto focus en dubelle LED flits
Camera Front 2.0 MP
3,5 mm stereo audio-aansluiting, Dirac sound & Dolby Mobile sound
batterij 2500 mah

De audio schijnt ook heel goed te zijn. Zuiver en hard. Grappig weetje is ook dat de dolby sound alleen wordt gebruikt in dure auto's als rolls royce, bentley etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 18:26 

Aan het typen...

Telefoon = €380,-
+ Inklaringskosten = €16,75
+ Verzendkosten €7,50
= €404,25
+ 12% Invoerrechten over dat bedrag
= €452,76
+ 21% Omzetsbelasting over dat bedrag
= €547,84
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 18:27 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Telefoon = €380,-
+ Inklaringskosten = €16,75
+ Verzendkosten €7,50
= €404,25
+ 12% Invoerrechten over dat bedrag
= €452,76
+ 21% Omzetsbelasting over dat bedrag
= €547,84

Invoerrechten e.d. heb je alleen als je pech hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 20:46 

Hardtraxxer

Ik heb nu net een paar maanden een iPhone 5. Een van de beste dingen die me is overkomen, wat een beest van een apparaat. Mijn volgende telefoon wordt er ws eentje met Windows Phone, toch net een betere prijs/kwaliteit verhouding. Van Android ben ik niet zo kapot, de interface is bagger en nageaapt, en het ecosysteem is te open, waardoor over een paar jaar alles niet meer zo veilig is zoals het was.
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 29  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic