Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 29  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 19:10 

Hardtraxxer

Anonymous schreef:
Nokia Lumia 710 gehaald :worship: fuck haters, Windows Phone ziet er zo vet uit en heeft ook gewoon alles :love:

Goed bezig! Hier de Lumia 900, pracht toestel. Was enigszins schuw aangezien Windows Mobile zo'n gigantische flop was, maar dit werkt echt perfect. Alleen jammer dat ik geen upgrade naar WP8 krijg, maarja. Hopen dat Microsoft hun upgradeproces iets bijschuurt na dit gebeuren.

Edit: dat het alles heeft ben ik het overigens niet helemaal mee eens, maar dat komt meer doordat ik een ICT studie doe denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 19:23 

TBA schreef:
Anonymous schreef:
Nokia Lumia 710 gehaald :worship: fuck haters, Windows Phone ziet er zo vet uit en heeft ook gewoon alles :love:

Goed bezig! Hier de Lumia 900, pracht toestel. Was enigszins schuw aangezien Windows Mobile zo'n gigantische flop was, maar dit werkt echt perfect. Alleen jammer dat ik geen upgrade naar WP8 krijg, maarja. Hopen dat Microsoft hun upgradeproces iets bijschuurt na dit gebeuren.

Edit: dat het alles heeft ben ik het overigens niet helemaal mee eens, maar dat komt meer doordat ik een ICT studie doe denk ik.

:beer:

wat mis je dan bijvoorbeeld??

ik mis zelf eigenlijk wel een beetje de gratis apps(maar die had je op android ook niet(legaal :P ))
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 19:34 

Ik ben mobielloos sinds vandaag... Mijn hi is afgesloten en simpel doet het niet...
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 19:45 

Aan het typen...

Ik wacht op de nieuwe Huawei D Quad telefoon, hopen dat ie, zoals ze verwachten, goed betaalbaar is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 19:51 

Hardtraxxer

Anonymous schreef:
:beer:

wat mis je dan bijvoorbeeld??

ik mis zelf eigenlijk wel een beetje de gratis apps(maar die had je op android ook niet(legaal :P ))

Ik mis zelf VPN ondersteuning en de mogelijkheid om screenshots van je scherm te maken (komt waarschijnlijk wel in WP7.8).

Ook vind ik de betalingsmogelijkheden voor je Microsoft Account een beetje karig (Creditcard en Paypal). Heb ik beide niet namelijk :P

Lyst schreef:
Ik wacht op de nieuwe Huawei D Quad telefoon, hopen dat ie, zoals ze verwachten, goed betaalbaar is.

https://tweakers.net/nieuws/84803/vs-be ... onage.html

Nou niet echt een merk waar ik warm van wordt als ik zulke dingen lees.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 20:07 

HTC Windows 8 Phone's zien er wel lekkah uit :$ Maar te duur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 20:20 

Hardtraxxer

TBA schreef:
Ook vind ik de betalingsmogelijkheden voor je Microsoft Account een beetje karig (Creditcard en Paypal). Heb ik beide niet namelijk :P

Had android maar paypal :( Nu moet je steeds van die virtuele credit cards downloaden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 20:14 

Hardtraxx Veteran

Om hier maar weer leven in te blazen en het zever topic te ontlasen.

Iphone is kut.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 20:16 

Hardtraxx Veteran

chicken schreef:
Om hier maar weer leven in te blazen en het zever topic te ontlasen.

Iphone is kut.

:yes:

Hopen dat de nieuwe Google Nexus 4 een beetje goed is.
Hardware van LG (waardoor die gebouwd is goed) software is alleen vaak erg slecht.
Daar gaat google dus voor zorgen.

Owja, heel apple is overpriced als wat xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 20:27 

Hardtraxxer

iPhone is uitstekend als het je ding is. Punt. Net zoals alle andere toestellen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 20:31 

Hardtraxx Veteran

Wout1997 schreef:

Owja, heel apple is overpriced als wat xd

Alsof jou dat wat boeit met je slippers van 80 euro.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 20:42 

Hardtraxxer

Bij Tweakers zeggen ze dat het de beste smartphone van het moment is, alleen de prijs is stuk hoger. Ik heb hem morgen 5 weken geleden besteld bij Hi. Nog steeds niets binnen. Mooi is dat :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2012 14:44 

Hardtraxx Veteran

Sinds ik die android update heb gehad naar android 4.1.1 is mn wifi echt vet kut! valt om de haverklap uit. Mn telefoon zegt dat hij nog wel verbonden is, maar ik krijg geen gegevens... :/ (HTC One X)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2012 14:46 

Aan het typen...

Kan als het goed is mijn Nexus 4 donderdag ophalen bij de MM in Duitsland :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2012 14:48 

Kraak... Piep...

oostzaner schreef:
Sinds ik die android update heb gehad naar android 4.1.1 is mn wifi echt vet kut! valt om de haverklap uit. Mn telefoon zegt dat hij nog wel verbonden is, maar ik krijg geen gegevens... :/ (HTC One X)

HTC staat niet echt bekend om goeie bouwkwaliteit..

Afbeelding

(De Rechter)
Woensdag gekregen
Bevalt goed, niet duur, groot scherm, goeie snelheid, niks mis mee.

Alleen dat de spatieknop op het toetsenbord zo smal is waardoor ik wel is de punt, komma of de voice record knop in druk, maar dat ligt bij android.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2012 14:50 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
HTC staat niet echt bekend om goeie bouwkwaliteit..

Maarja voor die update was het echt een fucking goede telefoon en na die update niet meer. Ik denk dat het eerder aan android ligt dan aan mn telefoon zelf...
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2012 22:57 

Hardtraxx Veteran

Na een paar aanpassingen te hebben gedaan in het wifi-menu op mn telefoon heb ik nu nergens meer last van. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 16:22 

Hardtraxxer

Lyst schreef:
Kan als het goed is mijn Nexus 4 donderdag ophalen bij de MM in Duitsland :D

Hoe bevalt de nexus? Ik had ook een nexus gereserveerd in een opwelling en zit nu te twijfelen of ik hem ga ophalen of niet. Ik heb nu een desire z, die op zich nog prima werkt. Al begin ik nu wel zin te krijgen in een nieuwe telefoon. Ben alleen bang dat ik het qwerty toetsenbord erg ga missen :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 16:30 

Hardtraxx Elite

Ik heb nu al een jaar de Samsung Galaxy Nexus (editie voor deze?). Nog steeds heeeel erg tevreden over! Hij is snel, gebruiksvriendelijk, en veel mogelijkheden, enige minpunt is misschien dan de camera niet geweldig is. Zie 't net staan van de Nexus 4, overgenomen door LG dus? Ziet er vrij identiek uit met die ik heb, zal intern waarschijnlijk weer wat beter zijn dus kan niet anders dan dat het een toptoestel is!

Berenburg schreef:
Ben alleen bang dat ik het qwerty toetsenbord erg ga missen :(

Daar was ik ook bang voor, wou eigenlijk niet overstappen naar een full touchscreen telefoon, maar zeker geen spijt van gehad. Het is natuurlijk even wennen maar werkt minstens net zo snel als je er handig in word.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 16:39 

Hardtraxxer

Ja LG heeft de nieuwste Nexus gemaakt. Qua hardware schijnt hij een van de betere telefoons te zijn en dat voor maar 400 euro. Software is natuurlijk gewoon de kale google android en dat schijnt ook super te werken. Ook dat hij niet zo super groot is als een Note trekt me eigenlijk wel heel erg. Nu maar hopen dat ik kan wennen aan het onscreen toetsenbord. Aan de andere kant als hij niet bevalt kan ik hem waarschijnlijk wel voor dezelfde prijs kwijt, aangezien hij niet in Nederland verkocht wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 16:44 

Aan het typen...

Hij bevalt goed, hij is wel wat breed, dus als je kleine handen hebt ligt ie misschien niet zo lekker in de hand. Voor mij was het vooral een hele vooruitgang, omdat op mijn Samsung Omnia Qwerty nog Windows Mobile 6.5 zat, waar amper applicaties voor beschikbaar waren en die niet meer ondersteund werd. En de accuduur is niet al te lang, bij middelmatig gebruik houdt ie het net een dag (alleen overdag) uit. Maar dat schijnt normaal te zijn bij de huidige smartphones :P Qua prestaties kan ik hem niet echt vergelijken, maar alles wat ik er op draai loopt soepel en het schijnt (een van?) de snelste android smartphone te zijn op het moment. Het fysieke toetsenbord mis ik niet echt meer de toetsen op dit scherm zijn groot zat en er zit ook standaard een soort swype keyboard in android 4.2. Het grootste voordeel is natuurlijk dat je als eerste de nieuwe androidversies krijgt en je geen softwaretroep van Samsung/LG/HTC er op hebt zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2013 23:32 

Hardtraxx Veteran

over maandje nieuwe tellie uitkiezen, wil graag iets vergelijkbaars als wat ik nu heb qua snelheid en grootte maar dan wel een leuk nieuw modelletje, had de htc desire s, iemand tips?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2013 01:08 

Hardtraxxer

alles wat z'n beetje tegenwoordig uitkomt is sneller dan de Desire S(dumbphones daar gelaten)
Als je bij htc wil blijven en dezelfde grote, is de One V misschien een uitkomst? of de One S als je toch een stapje vooruit wilt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2013 02:10 

Kraak... Piep...

One V zou ik niet doen. Heb ik behoorlijk wat slechte verhalen over gehoord.

Als je gewoon de basis "musts" wil hebben dan moet je sowieso
- 4" Multitouch-Scherm met 800 x 480 minstens
- 1Ghz (Dual Core) Processor
- 4GB Intern geheugen
- 5 MP Camera met Flits
- Android 4, met iOS geen idee.
- max 16gb SD

Dat is sowieso een goeie basis voor een up to date telfoon.
Dus dan kijk je richting bij de lagere prijsklasse (Tot 250,-) naar de
Samsung Galaxy Ace Plus
Samsung Galaxy S Advance
Samsung Galaxy Ace 2
LG L7
NOKIA Lumia 710 (Windows)
NOKIA N700
Sony Xperia J
HTC One V
HTC 8S (Windows)
Alcatel OT995/997

Degene die daar het beste uit de test komen qua Prijs/Kwaliteit
Veel van deze hebben nog Android 2.3 maar die krijgen de update naar 4 wel
- Samsung Galaxy S Advance (Betere kwaliteit, iets duurder)
- LG L7 (Precies in het midden, pluspuntje dat hij al Android 4.0 heeft)
- Alcatel OT-995(997) (Iets mindere kwaliteit maar veel waar voor je geld, de 997 helemaal maar die is lastig te vinden)

Als je naar de hogere prijsklasse kijkt (250/400)
- iPhone 3GS/4
- LG L9
- Nokia Lumia 800 of 900 (Windows)
- Samsung Galaxy SIII Mini
- Samsung Galaxy SII
- Sony Xperia S of P
- HTC One S

Degene die daar het beste uit de test komen qua Prijs/Kwaliteit
iPhone 4/Galaxy SII (Natuurlijk de paradepaardjes, net maar wat je beter vind, maar is nog wel wat prijzig)
LG L9 (Wederom de L9 in het midden, goede prijs en je krijgt er ook veel voor)
Sony Xperia P (Lage prijs maar hij kan wel veel, maar heeft hier en daar zn foutjes, maat van mij heeft hem ook en die heeft (nog) geen fouten)

Hoop dat het wat helpt:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2013 02:13 

Kraak... Piep...

Lyst schreef:
Het grootste voordeel is natuurlijk dat je als eerste de nieuwe androidversies krijgt en je geen softwaretroep van Samsung/LG/HTC er op hebt zitten.

Ik heb een LG L7 en mijn pa een LG Optimus 4X HD. En ik kan je met alle rust zeggen dat LG GEEN zooi er op zet. LG heeft geen enkel programma van zichzelf op de telefoons gezet. Alleen de standaard google/telefoon dingen zoals klok, agenda e.d. Er zijn wel dergelijke programmas van LG maar die zijn downloadbaar dus staan er niet standaard op.
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 29  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic