Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 29  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 13:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
iPhone 5 besteld. :love:

Heb hm zelf sinds zaterdag, heerlijke telefoon :thumbsup: Erg tevreden mee! Welke heb je besteld? Heb zelf de 32GB Black
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 14:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TakkU schreef:
Kepro schreef:
iPhone 5 besteld. :love:

Heb hm zelf sinds zaterdag, heerlijke telefoon :thumbsup: Erg tevreden mee! Welke heb je besteld? Heb zelf de 32GB Black


Zwarte 16 gb, ik heb nu 8gb en is nog steeds ruim voldoende. Ik zet er ook geen muziek etc op. Nu nog een mooi hoesje scoren. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 18:45 
 

Ramirez schreef:
Ik heb iphones altijd al overrated telefoons gevonden.

iPhone is goed, het zijn gewoon de gebruikers 3/4 weet/kan/gebruikt niet eens wat er allemaal in zit en uit kan gehaald worden. Maar desondanks zou ik het nooit kopen; te duur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 21:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand ervaring met HollandseNieuwe als provider? Zit te kijken naar een telefoon daar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 21:11 
 

Welke telefoon?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 21:58 
 
Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Iemand ervaring met HollandseNieuwe als provider? Zit te kijken naar een telefoon daar.

Valt onder het vodafone netwerk volgens min :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 22:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Entourage schreef:
Welke telefoon?

http://www.hollandsnieuwe.nl/browse/tel ... paid=false

HTC Desire C. Ik wil namelijk geen 50 euro in de maand kwijtraken aan een mobiele telefoon.

Wout1997 schreef:
Khadber schreef:
Iemand ervaring met HollandseNieuwe als provider? Zit te kijken naar een telefoon daar.

Valt onder het vodafone netwerk volgens min :)

Tot zo ver was ik al gekomen inderdaad.

Wat ik me vooral afvraag is dit:
Citaat:
Mobiel internet wordt afgerond per 100 KB.

Is dat per maand? Per dag? Per beweging op internet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 22:21 
 

Khadber schreef:
Entourage schreef:
Welke telefoon?

http://www.hollandsnieuwe.nl/browse/tel ... paid=false

HTC Desire C. Ik wil namelijk geen 50 euro in de maand kwijtraken aan een mobiele telefoon.

Ik heb dezelfde gedachte. Is die HTC Desire C wat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 22:44 
 

In België hebben wij gelukkig Mobile Vikings voor de smartphone users.
15 euro per maand. 1000 gratis sms'en naar alle netwerken, 1000 naar mobile vikings users, 15 euro beltegoed, en 2 gigabyte internet voor de hele maand. Dat noem ik pas een provider!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 22:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Tot zo ver was ik al gekomen inderdaad.

Wat ik me vooral afvraag is dit:
Citaat:
Mobiel internet wordt afgerond per 100 KB.

Is dat per maand? Per dag? Per beweging op internet?


Ik neem aan dat dat per dag is. Zou wel wat zijn als je een pagina van 51kb opent en hij vervolgens elke keer 100kb rekent :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 22:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spablauw schreef:
In België hebben wij gelukkig Mobile Vikings voor de smartphone users.
15 euro per maand. 1000 gratis sms'en naar alle netwerken, 1000 naar mobile vikings users, 15 euro beltegoed, en 2 gigabyte internet voor de hele maand. Dat noem ik pas een provider!


:surrender:

Achja, Nederland staat sowieso bekend om zijn achterlijk hoge telefoonkosten. Ronduit belachelijk...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 23:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben een beetje aan het twijfelen tussen een Samsung Galaxy Advance S, een HTC one V of een HTC desire C. De Desire C is wel een stuk goedkoper, maar die andere twee zijn wel een stukje beter. Ik zit reviews te lezen en ik wil morgen eventjes langs bij The Phone House of iets dergelijks, toch eventjes voelen en kijken. Hollandse Nieuwe overtuigt me wel, want ze zijn de enige die niet 50 euro per maand voor een telefoonabonnement vragen, maar dan vraag ik me af waarom ze dan zo goedkoop zijn, oftewel wat het addertje is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 09:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb zojuist een iPhone 5 besteld. NICE! Dus maar even naar simpel bellen of ze me zsm een nanosimkaart willen toesturen. Leveren ze die pas in het begin van volgend jaar! WTF
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 09:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Ik ben een beetje aan het twijfelen tussen een Samsung Galaxy Advance S, een HTC one V of een HTC desire C. De Desire C is wel een stuk goedkoper, maar die andere twee zijn wel een stukje beter. Ik zit reviews te lezen en ik wil morgen eventjes langs bij The Phone House of iets dergelijks, toch eventjes voelen en kijken. Hollandse Nieuwe overtuigt me wel, want ze zijn de enige die niet 50 euro per maand voor een telefoonabonnement vragen, maar dan vraag ik me af waarom ze dan zo goedkoop zijn, oftewel wat het addertje is.


Ik heb gisteren zojuist ergens gelezen dat de Desire uit het assortiment gaat en er een vervangende telefoon voor terug komt. Misschien levert dat nog wat korting voor je op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 09:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jordifcg schreef:
Heb zojuist een iPhone 5 besteld. NICE! Dus maar even naar simpel bellen of ze me zsm een nanosimkaart willen toesturen. Leveren ze die pas in het begin van volgend jaar! WTF


Ik weet niet waar jij je iPhone heb besteld maar mijn nano sim heb ik nu al thuis liggen en heb mn iPhone niet eens. Maandag had ik de gsm besteld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 10:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jordifcg schreef:
Heb zojuist een iPhone 5 besteld. NICE! Dus maar even naar simpel bellen of ze me zsm een nanosimkaart willen toesturen. Leveren ze die pas in het begin van volgend jaar! WTF


Je kan je simkaart ook zelf knippen dmv zo'n speciale simkaart knipper.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 16:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Dakpan schreef:
jordifcg schreef:
Heb zojuist een iPhone 5 besteld. NICE! Dus maar even naar simpel bellen of ze me zsm een nanosimkaart willen toesturen. Leveren ze die pas in het begin van volgend jaar! WTF


Je kan je simkaart ook zelf knippen dmv zo'n speciale simkaart knipper.


Mijn simkaart van Simpel heeft overigens gewoon een nano-uitdrukstukje, die van jou niet?

Dat is geen nano, maar Microsim ;) 1 slag groter dan de nano sim. Als je een microsim hebt, of een grotere sim met de kleinere chip erop, dan kan je dit ook gewoon verknippen. Heb het zelf met mijn T-Mobile sim gedaan, omdat ik een maand moet wachten tot mn nummerbehoud naar vodafone rond is. Zolang je niet in de gouden contacten gaat knippen kan er niks misgaan ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 17:40 
 

Khadber schreef:
Citaat:
Mobiel internet wordt afgerond per 100 KB.

Is dat per maand? Per dag? Per beweging op internet?

Is bij mij (vodafone) per internetsessie. Dus bijvoorbeeld: je zit in de bus, zet je 3g aan. Je verbruikt 60kb, je komt thuis en hij schakelt over op wi-fi, dan rond hij je verbruikte mobiel internet af op 100kb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 17:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hmm, oké. Dat is wel naar eigenlijk, maar is dat is dan maar. Dan ga ik eventjes uitzoeken welke telefoon ik wil. Dankjewel in ieder geval!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 22:33 
 

HTC One S haleng
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 22:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iPat
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2012 14:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
jordifcg schreef:
Heb zojuist een iPhone 5 besteld. NICE! Dus maar even naar simpel bellen of ze me zsm een nanosimkaart willen toesturen. Leveren ze die pas in het begin van volgend jaar! WTF


Je kan je simkaart ook zelf knippen dmv zo'n speciale simkaart knipper.


Heb je geen speciale simkaart knipper voor nodig, ik heb het zelf gedaan met schaar en werkt goed
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 01:45 
 

Iemand ervaring met de HTC One S?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 09:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hmm bedankt voor de tips mannen ik ga dan maar aan het knippen.
http://www.appletips.nl/wp-content/uploads/downloads/2012/09/nanosim.pdf
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 18:35 
 
Hardtraxx Veteran

Nokia Lumia 710 gehaald :worship: fuck haters, Windows Phone ziet er zo vet uit en heeft ook gewoon alles :love:
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 29  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic