Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 9 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 9 hours ago
Hardtraxx Elite
2281 posts member since 2008
last seen Apr 2021
Kepro wrote:iPhone 5 besteld. :love:
Heb hm zelf sinds zaterdag, heerlijke telefoon :thumbsup: Erg tevreden mee! Welke heb je besteld? Heb zelf de 32GB Black
Hardtraxx Veteran
5464 posts member since 2009
last seen 4 days ago
TakkU wrote:
Kepro wrote:iPhone 5 besteld. :love:
Heb hm zelf sinds zaterdag, heerlijke telefoon :thumbsup: Erg tevreden mee! Welke heb je besteld? Heb zelf de 32GB Black
Zwarte 16 gb, ik heb nu 8gb en is nog steeds ruim voldoende. Ik zet er ook geen muziek etc op. Nu nog een mooi hoesje scoren. ^^
S
Ramirez wrote:Ik heb iphones altijd al overrated telefoons gevonden.
iPhone is goed, het zijn gewoon de gebruikers 3/4 weet/kan/gebruikt niet eens wat er allemaal in zit en uit kan gehaald worden. Maar desondanks zou ik het nooit kopen; te duur.
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Iemand ervaring met HollandseNieuwe als provider? Zit te kijken naar een telefoon daar.
E
Welke telefoon?
W
Hardtraxx Veteran
4162 posts member since 2012
last seen Aug 2013
Khadber wrote:Iemand ervaring met HollandseNieuwe als provider? Zit te kijken naar een telefoon daar.
Valt onder het vodafone netwerk volgens min :)
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Entourage wrote:Welke telefoon?
http://www.hollandsnieuwe.nl/browse/tel ... paid=false

HTC Desire C. Ik wil namelijk geen 50 euro in de maand kwijtraken aan een mobiele telefoon.
Wout1997 wrote:
Khadber wrote:Iemand ervaring met HollandseNieuwe als provider? Zit te kijken naar een telefoon daar.
Valt onder het vodafone netwerk volgens min :)
Tot zo ver was ik al gekomen inderdaad.

Wat ik me vooral afvraag is dit:
Mobiel internet wordt afgerond per 100 KB.
Is dat per maand? Per dag? Per beweging op internet?
E
Khadber wrote:
Entourage wrote:Welke telefoon?
http://www.hollandsnieuwe.nl/browse/tel ... paid=false

HTC Desire C. Ik wil namelijk geen 50 euro in de maand kwijtraken aan een mobiele telefoon.
Ik heb dezelfde gedachte. Is die HTC Desire C wat?
S
In België hebben wij gelukkig Mobile Vikings voor de smartphone users.
15 euro per maand. 1000 gratis sms'en naar alle netwerken, 1000 naar mobile vikings users, 15 euro beltegoed, en 2 gigabyte internet voor de hele maand. Dat noem ik pas een provider!
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Khadber wrote: Tot zo ver was ik al gekomen inderdaad.

Wat ik me vooral afvraag is dit:
Ik neem aan dat dat per dag is. Zou wel wat zijn als je een pagina van 51kb opent en hij vervolgens elke keer 100kb rekent :P
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Spablauw wrote:In België hebben wij gelukkig Mobile Vikings voor de smartphone users.
15 euro per maand. 1000 gratis sms'en naar alle netwerken, 1000 naar mobile vikings users, 15 euro beltegoed, en 2 gigabyte internet voor de hele maand. Dat noem ik pas een provider!
:surrender:

Achja, Nederland staat sowieso bekend om zijn achterlijk hoge telefoonkosten. Ronduit belachelijk...
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Ik ben een beetje aan het twijfelen tussen een Samsung Galaxy Advance S, een HTC one V of een HTC desire C. De Desire C is wel een stuk goedkoper, maar die andere twee zijn wel een stukje beter. Ik zit reviews te lezen en ik wil morgen eventjes langs bij The Phone House of iets dergelijks, toch eventjes voelen en kijken. Hollandse Nieuwe overtuigt me wel, want ze zijn de enige die niet 50 euro per maand voor een telefoonabonnement vragen, maar dan vraag ik me af waarom ze dan zo goedkoop zijn, oftewel wat het addertje is.
Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026
Heb zojuist een iPhone 5 besteld. NICE! Dus maar even naar simpel bellen of ze me zsm een nanosimkaart willen toesturen. Leveren ze die pas in het begin van volgend jaar! WTF
Hardtraxx Veteran
last seen 4 days ago
Khadber wrote:Ik ben een beetje aan het twijfelen tussen een Samsung Galaxy Advance S, een HTC one V of een HTC desire C. De Desire C is wel een stuk goedkoper, maar die andere twee zijn wel een stukje beter. Ik zit reviews te lezen en ik wil morgen eventjes langs bij The Phone House of iets dergelijks, toch eventjes voelen en kijken. Hollandse Nieuwe overtuigt me wel, want ze zijn de enige die niet 50 euro per maand voor een telefoonabonnement vragen, maar dan vraag ik me af waarom ze dan zo goedkoop zijn, oftewel wat het addertje is.
Ik heb gisteren zojuist ergens gelezen dat de Desire uit het assortiment gaat en er een vervangende telefoon voor terug komt. Misschien levert dat nog wat korting voor je op.
Hardtraxx Veteran
last seen 4 days ago
jordifcg wrote:Heb zojuist een iPhone 5 besteld. NICE! Dus maar even naar simpel bellen of ze me zsm een nanosimkaart willen toesturen. Leveren ze die pas in het begin van volgend jaar! WTF
Ik weet niet waar jij je iPhone heb besteld maar mijn nano sim heb ik nu al thuis liggen en heb mn iPhone niet eens. Maandag had ik de gsm besteld.
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
jordifcg wrote:Heb zojuist een iPhone 5 besteld. NICE! Dus maar even naar simpel bellen of ze me zsm een nanosimkaart willen toesturen. Leveren ze die pas in het begin van volgend jaar! WTF
Je kan je simkaart ook zelf knippen dmv zo'n speciale simkaart knipper.
Hardtraxx Elite
2281 posts member since 2008
last seen Apr 2021
Project 141 wrote:
Dakpan wrote:
Mijn simkaart van Simpel heeft overigens gewoon een nano-uitdrukstukje, die van jou niet?
Dat is geen nano, maar Microsim ;) 1 slag groter dan de nano sim. Als je een microsim hebt, of een grotere sim met de kleinere chip erop, dan kan je dit ook gewoon verknippen. Heb het zelf met mijn T-Mobile sim gedaan, omdat ik een maand moet wachten tot mn nummerbehoud naar vodafone rond is. Zolang je niet in de gouden contacten gaat knippen kan er niks misgaan ;)
M
Khadber wrote:
Is bij mij (vodafone) per internetsessie. Dus bijvoorbeeld: je zit in de bus, zet je 3g aan. Je verbruikt 60kb, je komt thuis en hij schakelt over op wi-fi, dan rond hij je verbruikte mobiel internet af op 100kb.
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Hmm, oké. Dat is wel naar eigenlijk, maar is dat is dan maar. Dan ga ik eventjes uitzoeken welke telefoon ik wil. Dankjewel in ieder geval!
A
HTC One S haleng
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
iPat
Hardtraxx Addict
1247 posts member since 2010
last seen 10 days ago
Dakpan wrote:
Heb je geen speciale simkaart knipper voor nodig, ik heb het zelf gedaan met schaar en werkt goed
E
Iemand ervaring met de HTC One S?
Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026
Hmm bedankt voor de tips mannen ik ga dan maar aan het knippen.
http://www.appletips.nl/wp-content/uplo ... anosim.pdf
A
Nokia Lumia 710 gehaald :worship: fuck haters, Windows Phone ziet er zo vet uit en heeft ook gewoon alles :love: