Nando looks sad 
Duh, hij wordt aangevallen door een wilde Banaanslak.Hoofdcoach wrote:Nando looks sad
Duh, hij wordt aangevallen door een wilde Banaanslak.Hoofdcoach wrote:Nando looks sad
Jazeker heb ik het over jouMr Lellebel wrote:Heb je het nou over mij?Olijfboompje wrote:Zo'n beetje wel de held van mijn avond samen met nog twee andere, alleen helaas met hun geen foto'tje.
Wat heb ik met jou kunnen lachen en grappen zeg
Je voerde mooi toneel op haha, echt te mooi man!Kan me haast niet voorstellen heb de helft van het feest ongeveer gezeten omdat ik me kut voelde.
Ooh haha oke mooiOlijfboompje wrote:Jazeker heb ik het over jouMr Lellebel wrote:Heb je het nou over mij?Olijfboompje wrote:Zo'n beetje wel de held van mijn avond samen met nog twee andere, alleen helaas met hun geen foto'tje.
Wat heb ik met jou kunnen lachen en grappen zeg
Je voerde mooi toneel op haha, echt te mooi man!Kan me haast niet voorstellen heb de helft van het feest ongeveer gezeten omdat ik me kut voelde.
de keren dat je naast mij stond of dat ik je zag zijn momenten die mij zijn bijgebleven
gebeurt niet vaak!
je bent echt een gezellige en toffe gast! :d
Whaha ja, die is gewoon echt epic!Iris93 wrote:die ene waar je naast ons opduikelt/verschijnt?Chukkels wrote:OMG, die foto's van Lellebel. Die zijn idd niet geschikt voor het net.Drank maakt meer kapot dan je lief is
Will doPommer wrote:David kun je die foto's/video's die je hebt ook naar mij sturen? Je hebt m'n email-adres
Wattan? Ik vind het bij deze helemaal niet overdreven zichtbaar bij iemandQnalQut wrote:lekker spacengik vind deze foto eigenlijk nét niet kunnen
hmm ik vind mijzelf niet echt jévan het.. maar het kan er net mee doorPommer wrote:Wattan? Ik vind het bij deze helemaal niet overdreven zichtbaar bij iemandQnalQut wrote:lekker spacengik vind deze foto eigenlijk nét niet kunnen
Inderdaad, vind het ook reuze meevallen.Pommer wrote:Wattan? Ik vind het bij deze helemaal niet overdreven zichtbaar bij iemandQnalQut wrote:lekker spacengik vind deze foto eigenlijk nét niet kunnen
Iris93 wrote:Ik heb daar zo'n ontzettend pretbek he haha
Chuck, mag ik die ene foto please hier neer zetten? Hij is zoooooo schattig van jou haha
moetjepoepen?Iris93 wrote:
Willy's moment of fame
En iemand heeft hem bruut vermoordPommer wrote:Haha mooi was dat, die dj's met willy omvolges mij heeft sowieso de halve zaal hem om gehad
Wie was daty?Iris93 wrote:En iemand heeft hem bruut vermoordPommer wrote:Haha mooi was dat, die dj's met willy omvolges mij heeft sowieso de halve zaal hem om gehad

Foto niet toegankelijkPommer wrote:Echt fout deze: