zoveel schoonheid zit in de familie?urbandesigner wrote:
Wish Outdoor met links mezelf en vol in beeld m'n zusje
ziet er hmmm goed uit.
was wel leuk op wish?
(voor iedereen: ik beheers me gewoon.)
zoveel schoonheid zit in de familie?urbandesigner wrote:
Wish Outdoor met links mezelf en vol in beeld m'n zusje
Ze is wel pas 16, in augustus wordt ze 17STAN- wrote:Leuk zusjeurbandesigner wrote:Wish Outdoor met links mezelf en vol in beeld m'n zusje
Chukkels wrote:ON-TOPIC!!!!!!
Is dit een foto?Chukkels wrote:ON-TOPIC!!!!!!
Heel die controle op Wish was echt waardeloos, maar mij hoor je niet klagen hoorurbandesigner wrote:Ze is wel pas 16, in augustus wordt ze 17STAN- wrote:Leuk zusjeurbandesigner wrote:Wish Outdoor met links mezelf en vol in beeld m'n zusje. Gelukkig was binnenkomen geen probleem. M'n vriendin was ook mee, die wordt dit jaar nog 18
Held dat je je zusje mee neemt, dat moet ik ook 's doen :purbandesigner wrote:Meneer gaat zelf nooit 'off-topic' zeker

Wij hebben de meesterfoto van chukkels van de avond haha. Made by david aka mr. Lellebel.Hoofdcoach wrote:Staan wel wat pareltjes op ja, die ene met Chukkels

Ja, dat is hem.Rawbin wrote:Lol is dat banaanslak?Volgens mij heb ik nog met hem staan praten met Defqon of een ander feest

Ik heb dat shirt niet voor de lolRawbin wrote:Wat heb je toch ook een lekkerbekkie hè Daniel
Nonono they made the song/shirt after seeing youOlijfboompje wrote:Ik heb dat shirt niet voor de lolRawbin wrote:Wat heb je toch ook een lekkerbekkie hè Daniel![]()
Ik heb dat shirt omdat het bij mij past
Heb je het nou over mij?Olijfboompje wrote:Zo'n beetje wel de held van mijn avond samen met nog twee andere, alleen helaas met hun geen foto'tje.
Wat heb ik met jou kunnen lachen en grappen zeg
Je voerde mooi toneel op haha, echt te mooi man!
die ene waar je naast ons opduikelt/verschijnt?Chukkels wrote:OMG, die foto's van Lellebel. Die zijn idd niet geschikt voor het net.Drank maakt meer kapot dan je lief is
Oh grutjesNando wrote:
Ik was captain en Banaanslak was knuffelig.