Bass Academy met E-force
kwam later nog naar me toe om te zeggen dat hij wegging

Ja hoor, mag wel. Dronken foto's vind ik niet zo erg. Alcohol is toch maatschappelijk geaccepteerd, dus pleur alles er maar opIris93 wrote:En iemand heeft hem bruut vermoordPommer wrote:Haha mooi was dat, die dj's met willy omvolges mij heeft sowieso de halve zaal hem om gehad
Oh boy willy tochroberttt wrote:
nee, 1 of andere dikke ...........Jeff3rd wrote:Arme Willy
Iris heeft em vermoord
Die foto moest droevig worden, staan wij er met onze pretbekkenJeff3rd wrote:Heb je de moordenaar gezien?
roberttt wrote:Die foto moest droevig worden, staan wij er met onze pretbekkenJeff3rd wrote:Heb je de moordenaar gezien?
Ja was een of andere trol van 500 kilo.Jeff3rd wrote:Heb je de moordenaar gezien?
Wat deed ze dan?dawasiknie wrote:Ja was een of andere trol van 500 kilo.Jeff3rd wrote:Heb je de moordenaar gezien?
Hoop dat ze een net zo pijnlijke dood zal lijden.
Als Willy het maar naar z'n zin heeft, vind ik alles best. En z'n glimlach was weer eens het hele feest niet weg te toveren.Pommer wrote:Wat deed ze dan?dawasiknie wrote:Ja was een of andere trol van 500 kilo.Jeff3rd wrote:Heb je de moordenaar gezien?
Hoop dat ze een net zo pijnlijke dood zal lijden.![]()
Maar je vond het toch niet erg dat wij hem anaal & oraal ontmaagd (of niet?) hebben?
Heb je m nog in je achtertuin begraven?Jeff3rd wrote:Volgende keer slachten we dr ritueel!
Willy heeft een waardige begravenis gehad. Het was een mooie ceremonie.dawasiknie wrote: Heb je m nog in je achtertuin begraven?
Hehe beters, altijd mooi om te horen!Mr Lellebel wrote: Ooh haha oke mooiVind jou ook echt chille gast
Vond het ook wel gezellig op de momenten dat ik wel aan het stampen was
Gewoon zijn nier penetreren.Pommer wrote:Echt fout deze:
Ik vraag me trouwens af ik welk gaatje Daniel wil?