Naja, ze heeft gewoon een bekend gezichtOlijfboompje wrote:Tjaaaaa, dunno, ze stapt al tijden.Jurheinen wrote:Hmmm, dan betwijfel ik het dat ik haar ken het van stappen, ben namelijk al 22... Dus toen ik veel stapte was zij 14
Toen geloof ik ook al, maja.
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 3 days ago
Dat kanJurheinen wrote:Naja, ze heeft gewoon een bekend gezichtOlijfboompje wrote:Tjaaaaa, dunno, ze stapt al tijden.Jurheinen wrote:Hmmm, dan betwijfel ik het dat ik haar ken het van stappen, ben namelijk al 22... Dus toen ik veel stapte was zij 14
Toen geloof ik ook al, maja.
Ik ben altijd gewoon nogal nieuwsgierig
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Keer buurten in lichtenvoorde?Jurheinen wrote:Ik moet zeggen, haar gezicht komt mij ook heel bekend voor Davey...
En beter ga je idd naar het Doktertje een keer olijf, en davey en ik komen beide uit Aalten
Hmssss?Ramirez wrote:Keer buurten in lichtenvoorde?Jurheinen wrote:Ik moet zeggen, haar gezicht komt mij ook heel bekend voor Davey...
En beter ga je idd naar het Doktertje een keer olijf, en davey en ik komen beide uit Aalten
Wat impliceer jij jongeman?
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 3 days ago
Ben de laatste best vaak in l'voorde te vinden aagezien er niks anders in de buurt is haha.... Al is het altijd scheitedruk! Dus ik vind het prima kerelRamirez wrote:Keer buurten in lichtenvoorde?Jurheinen wrote:Ik moet zeggen, haar gezicht komt mij ook heel bekend voor Davey...
Ik ook, kunnen we met Peter, jij (Jurriën) en ik wel naar Lichtenvoorde gaan.Jurheinen wrote:Ben de laatste best vaak in l'voorde te vinden aagezien er niks anders in de buurt is haha.... Al is het altijd scheitedruk! Dus ik vind het prima kerelRamirez wrote:Keer buurten in lichtenvoorde?Jurheinen wrote:Ik moet zeggen, haar gezicht komt mij ook heel bekend voor Davey...
Kleine HT-meeting
Sorry voor off-topic
Overmorgen ben ik er weerDaveytl wrote: Ik ook, kunnen we met Peter, jij (Jurriën) en ik wel naar Lichtenvoorde gaan.
Kleine HT-meeting![]()
Sorry voor off-topic
Zaterdag zijn wij helaas in Bredevoort, klein Hardstyle-feestje 10 minuten van ons vandaan 
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Morgen ben ik in Dieka.. Ladiesnight 
Haha zal nog rustiger worden dan met Ran-D denk ik.Ramirez wrote:Morgen ben ik in Dieka.. Ladiesnight
Ik wil ook meedoen aan de mini meeting ;(
Danny H wrote:Ik wil ook meedoen aan de mini meeting ;(
They are jealousDaveytl wrote:Danny H wrote:Ik wil ook meedoen aan de mini meeting ;(
Ermo kijkt lekker verbaasdjRn wrote:
Bananenshirt uiteraard aanwezig.
-
G
is die krullenbol familie van je?jRn wrote:
NeeKSwoosh wrote:is die krullenbol familie van je?jRn wrote:
Dat is Julien (Sjuul)
-
G
ik kwam net deze foto tegen op PF:
is die op een na linkse niet van dat mysteryland filmpje?
die foto is van qbase btw

-
G
roberttt wrote:ja dat is mijn klasgenoot...
Haha ik ken heel die gast niet, maar herken hem wel van dat filmpje ja 
KSwoosh wrote:roberttt wrote:ja dat is mijn klasgenoot...
Geloof dat hij al een paar keer voorbij gekomen is hier
Heeft ondertussen al een sterrenstatus bereikt.
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
KSwoosh wrote:ik kwam net deze foto tegen op PF:
Ja dat klopt, hij is baas

Ook @ QBase