Naja, ze heeft gewoon een bekend gezichtwrote:Tjaaaaa, dunno, ze stapt al tijden.wrote:Hmmm, dan betwijfel ik het dat ik haar ken het van stappen, ben namelijk al 22... Dus toen ik veel stapte was zij 14
Toen geloof ik ook al, maja.
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 13 days ago
Dat kanwrote:Naja, ze heeft gewoon een bekend gezichtwrote:Tjaaaaa, dunno, ze stapt al tijden.wrote:Hmmm, dan betwijfel ik het dat ik haar ken het van stappen, ben namelijk al 22... Dus toen ik veel stapte was zij 14
Toen geloof ik ook al, maja.
Ik ben altijd gewoon nogal nieuwsgierig
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
Keer buurten in lichtenvoorde?wrote:Ik moet zeggen, haar gezicht komt mij ook heel bekend voor Davey...
En beter ga je idd naar het Doktertje een keer olijf, en davey en ik komen beide uit Aalten
Hmssss?wrote:Keer buurten in lichtenvoorde?wrote:Ik moet zeggen, haar gezicht komt mij ook heel bekend voor Davey...
En beter ga je idd naar het Doktertje een keer olijf, en davey en ik komen beide uit Aalten
Wat impliceer jij jongeman?
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 13 days ago
Ben de laatste best vaak in l'voorde te vinden aagezien er niks anders in de buurt is haha.... Al is het altijd scheitedruk! Dus ik vind het prima kerelwrote:Keer buurten in lichtenvoorde?wrote:Ik moet zeggen, haar gezicht komt mij ook heel bekend voor Davey...
Ik ook, kunnen we met Peter, jij (Jurriën) en ik wel naar Lichtenvoorde gaan.wrote:Ben de laatste best vaak in l'voorde te vinden aagezien er niks anders in de buurt is haha.... Al is het altijd scheitedruk! Dus ik vind het prima kerelwrote:Keer buurten in lichtenvoorde?wrote:Ik moet zeggen, haar gezicht komt mij ook heel bekend voor Davey...
Kleine HT-meeting
Sorry voor off-topic
Overmorgen ben ik er weerwrote: Ik ook, kunnen we met Peter, jij (Jurriën) en ik wel naar Lichtenvoorde gaan.
Kleine HT-meeting![]()
Sorry voor off-topic
Zaterdag zijn wij helaas in Bredevoort, klein Hardstyle-feestje 10 minuten van ons vandaan 
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
Morgen ben ik in Dieka.. Ladiesnight 
Haha zal nog rustiger worden dan met Ran-D denk ik.wrote:Morgen ben ik in Dieka.. Ladiesnight
Ik wil ook meedoen aan de mini meeting ;(
wrote:Ik wil ook meedoen aan de mini meeting ;(
They are jealouswrote:wrote:Ik wil ook meedoen aan de mini meeting ;(
Ermo kijkt lekker verbaasdwrote:
Bananenshirt uiteraard aanwezig.
G
is die krullenbol familie van je?wrote:
Neewrote:is die krullenbol familie van je?wrote:
Dat is Julien (Sjuul)
G
ik kwam net deze foto tegen op PF:
is die op een na linkse niet van dat mysteryland filmpje?
die foto is van qbase btw

G
wrote:ja dat is mijn klasgenoot...
Haha ik ken heel die gast niet, maar herken hem wel van dat filmpje ja 
Geloof dat hij al een paar keer voorbij gekomen is hier
Heeft ondertussen al een sterrenstatus bereikt.
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
wrote:ik kwam net deze foto tegen op PF:
Ja dat klopt, hij is baas

Ook @ QBase