Awwwww lievvvv DanielOlijfboompje wrote:
Keertje wat anders!
Ik en mijn vriendinnetje
Active topics in Off-Topic
Moderators
Wat mij betreft blijf ik mijn hele leven met dit meisje, Mike 
Heb het gevoel dat ik dat meisje ergens van ken Olijfboompje 
Dan hoop ik dat je leven nog velen jaren tegemoet mag zien, haha.Olijfboompje wrote:Wat mij betreft blijf ik mijn hele leven met dit meisje, Mike
Ze woont in LichtenvoordeDaveytl wrote:Heb het gevoel dat ik dat meisje ergens van ken Olijfboompje
Kwam in de Radstake en het Doktertje
Jij woont daar geloof ik in de buurt?
Mike-O wrote:Dan hoop ik dat je leven nog velen jaren tegemoet mag zien, haha.Olijfboompje wrote:Wat mij betreft blijf ik mijn hele leven met dit meisje, Mike
Klopt, daar zal het van zijn!Olijfboompje wrote:Ze woont in LichtenvoordeDaveytl wrote:Heb het gevoel dat ik dat meisje ergens van ken Olijfboompje
Ga een keertje mee naar Doktertje dan, doen we paar biertjes
Daveytl wrote:Klopt, daar zal het van zijn!Olijfboompje wrote:Ze woont in LichtenvoordeDaveytl wrote:Heb het gevoel dat ik dat meisje ergens van ken Olijfboompje
Ga een keertje mee naar Doktertje dan, doen we paar biertjes
Ik zal eens kijken
Ze vindt het Doktertje zelf niet meer zo leuk
Vrienden van haar wel, Maarten enzo.
Misschien ken je die?
Ehmm geen idee, er zijn vast meerdere Maarten's in Lichtenvoorde 
Maarten Eekelder?Daveytl wrote:Ehmm geen idee, er zijn vast meerdere Maarten's in Lichtenvoorde
Nee, ken ik nietOlijfboompje wrote:Maarten Eekelder?Daveytl wrote:Ehmm geen idee, er zijn vast meerdere Maarten's in Lichtenvoorde
Hmmms, okeDaveytl wrote:Nee, ken ik nietOlijfboompje wrote:Maarten Eekelder?Daveytl wrote:Ehmm geen idee, er zijn vast meerdere Maarten's in Lichtenvoorde
Waar woon jij dan in den achterhoek?
Altijd gewaagd die uitsprakenOlijfboompje wrote:Wat mij betreft blijf ik mijn hele leven met dit meisje, Mike
Maargoed altijd goed als je er zo'n gevoel bij hebt iig.
-
E
kent iemand deze artiest?

Ja, dat wel..Piaaa wrote:Altijd gewaagd die uitsprakenOlijfboompje wrote:Wat mij betreft blijf ik mijn hele leven met dit meisje, Mike
Maargoed altijd goed als je er zo'n gevoel bij hebt iig.
Maarja, je leeft in onzekerheden en ik geloof dat je een beter leven leidt als je je op het positieve focust.
In dit geval is dit mijn vriendin en zoals het er nu naar uit ziet, zou ik het liefste heel lang of mijn hele leven met haar blijven.
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 3 days ago
Ik moet zeggen, haar gezicht komt mij ook heel bekend voor Davey
...
En beter ga je idd naar het Doktertje een keer olijf, en davey en ik komen beide uit Aalten
En beter ga je idd naar het Doktertje een keer olijf, en davey en ik komen beide uit Aalten
Aalten?Jurheinen wrote:Ik moet zeggen, haar gezicht komt mij ook heel bekend voor Davey...
Dat is flink in de buurt haha
Haha, ohjee, waar komt ze jullie bekend voor van dan?
Ik raak nieuwsgierig
-
JHardtraxx Veteran
- last seen 3 days ago
Weet ik hetOlijfboompje wrote:Aalten?Jurheinen wrote:Ik moet zeggen, haar gezicht komt mij ook heel bekend voor Davey...
Dat is flink in de buurt haha
Haha, ohjee, waar komt ze jullie bekend voor van dan?
Ik raak nieuwsgierig
Jurheinen wrote:
Weet ik het... Aangezien ze bij ons uit de buurt kan het natuurlijk zijn dat we op dezelfde school hebben gezeten! Of gezien tijdens stappen?
Ik denk tijdens het stappen..
Deed ze errrrrrug veel
Ze heeft op Marianum gezeten geloof ik..
roberttt wrote:wat een schattig stelletje
wanneer komen de jonge olijftakjes?
?
-
JHardtraxx Veteran
- last seen 3 days ago
Hoe oud is ze dan als ik het vragen mag?
En die school doet geen enkel belletje rinkelen bij me
...
En die school doet geen enkel belletje rinkelen bij me
Ze is 18 lentes jongJurheinen wrote:Hoe oud is ze dan als ik het vragen mag?
En die school doet geen enkel belletje rinkelen bij me...
Lols.Ruubiie wrote:wanneer komen de jonge olijftakjes?![]()
![]()
?
Die sproei ik elke dag nog steeds de toiletpot in.
-
JHardtraxx Veteran
- last seen 3 days ago
Hmmm, dan betwijfel ik het dat ik haar ken het van stappen, ben namelijk al 22... Dus toen ik veel stapte was zij 14