Zit Chukkels bij hardcoresjors in de klas dan?Daveytl wrote:Dus de 2 ergste (hardstyle)-junks van Nederland zitten bij elkaar in de klas![]()
?
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
G
hahahaha, oke wacht, ''de 2 ergste (hardstyle)-junks'' en ''hardcoresjors''KSwoosh wrote:Zit Chukkels bij hardcoresjors in de klas dan?Daveytl wrote:Dus de 2 ergste (hardstyle)-junks van Nederland zitten bij elkaar in de klas![]()
?
ik hoop dat dit genoeg zegt!
-
G
fail 
ik had het hardstyle gedeelte niet gezien
hmmmDaveytl wrote:Dus de 2 ergste (hardstyle)-junks van Nederland zitten bij elkaar in de klas![]()
?
Tja, als je nou alleen junks bedoelde, dan vergat je nog steeds Pommer heKSwoosh wrote:fail
woont niet in het noordenSteffnov wrote:Tja, als je nou alleen junks bedoelde, dan vergat je nog steeds Pommer heKSwoosh wrote:fail
roberttt wrote:woont niet in het noorden
Wie heeft het hier over het noorden dan xDDaveytl wrote:Dus de 2 ergste (hardstyle)-junks van Nederland zitten bij elkaar in de klas![]()
?
meende echt et noorden te lezen.. laatste tijd wel vaker last van xD lees dingen die ik wil lezen hahaha
-
E
je woont in facking friesland.roberttt wrote:woont niet in het noordenSteffnov wrote:Tja, als je nou alleen junks bedoelde, dan vergat je nog steeds Pommer heKSwoosh wrote:fail
dat is toch zeker t noorden.
jezus vent leer lezen, bedoel pommer bitch
roberttt wrote:jezus vent leer lezen, bedoel pommer bitch
-
E
JA SORRY HOOR. IK BEN STEKEBLIND IN HET DONKER.roberttt wrote:jezus vent leer lezen, bedoel pommer bitch
Ok?Steffnov wrote:Tja, als je nou alleen junks bedoelde, dan vergat je nog steeds Pommer heKSwoosh wrote:fail
Idd, sommige mensen denken grappig te zijn...Pommer wrote:Ok?Steffnov wrote:Tja, als je nou alleen junks bedoelde, dan vergat je nog steeds Pommer heKSwoosh wrote:fail
Yes woont bij ons in het dorp en was ook mee naar X-Qlusive!Hoofdcoach wrote:KSwoosh wrote:ik kwam net deze foto tegen op PF:
is die op een na linkse niet van dat mysteryland filmpje?
die foto is van qbase btw
Ja dat klopt, hij is baas![]()
Ook @ QBase
Hij krijgt gewoon munten van mensen om op de foto te gaan :')
-
G
idd, pommer is gewoon pommer.Chukkels wrote:Idd, sommige mensen denken grappig te zijn...
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Haha tja hij is gewoon een baas, doe hem ff de groeten dan2basb wrote:
Yes woont bij ons in het dorp en was ook mee naar X-Qlusive!
Hij krijgt gewoon munten van mensen om op de foto te gaan :')
Perfectionistisch gefotografeerd dit, degene die dat heeft gedaan verdient miljoenen!Hoofdcoach wrote:
BTW: T is echt een mongeul, die van het veelbesproken ML Filmpje...
Pommer pommertKSwoosh wrote:idd, pommer is gewoon pommer.Chukkels wrote:Idd, sommige mensen denken grappig te zijn...
Ach ach ach, normaal zo met de drugs bezig, zelfs een eigen werkwoord ervoor verzinnen, dan komt het wpprd junk eraan te pas en dan gaat men opeens janken? Zwak hoor...zeker als er daarvoor (toen het woord voel) er nog niets aan de hand was
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Steffnov wrote:Ach ach ach, normaal zo met de drugs bezig, zelfs een eigen werkwoord ervoor verzinnen, dan komt het wpprd junk eraan te pas en dan gaat men opeens janken? Zwak hoor...zeker als er daarvoor (toen het woord voel) er nog niets aan de hand was
Niet lauw doen Alex.Hoofdcoach wrote:Steffnov wrote:Ach ach ach, normaal zo met de drugs bezig, zelfs een eigen werkwoord ervoor verzinnen, dan komt het wpprd junk eraan te pas en dan gaat men opeens janken? Zwak hoor...zeker als er daarvoor (toen het woord voel) er nog niets aan de hand was
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Olijfboompje wrote:Niet lauw doen Alex.Hoofdcoach wrote:Steffnov wrote:Ach ach ach, normaal zo met de drugs bezig, zelfs een eigen werkwoord ervoor verzinnen, dan komt het wpprd junk eraan te pas en dan gaat men opeens janken? Zwak hoor...zeker als er daarvoor (toen het woord voel) er nog niets aan de hand was
Weet je wel waar je het over hebt? Ten eerste heb ik dat zelf niet bedacht en ten tweede ging dat om alcohol en niet om drugs.Steffnov wrote:Ach ach ach, normaal zo met de drugs bezig, zelfs een eigen werkwoord ervoor verzinnen, dan komt het wpprd junk eraan te pas en dan gaat men opeens janken? Zwak hoor...zeker als er daarvoor (toen het woord voel) er nog niets aan de hand was
En daarnaast ben ik helemaal niet veel met drugs bezig, ik gebruik hooguit 1 x in de anderhalve maand en dan niet eens veel, dus hoe je er nou bij komt dat ik een junk ben (of in ieder geval veel gebruik in jou ogen) is me een raadsel.
Maarja, foto's maar weer he