Slaat nergens op wat je hier zegt zeg... jezus
Je hoeft het niet te lezen.The Indicator wrote:Slaat nergens op wat je hier zegt zeg... jezus
Je hoeft het niet te lezen.The Indicator wrote:Slaat nergens op wat je hier zegt zeg... jezus
Nee hoeft niet, maar dan nog slaat het nergens op.Ramirez wrote:Je hoeft het niet te lezen.The Indicator wrote:Slaat nergens op wat je hier zegt zeg... jezus
Banaanslak wrote:Je blijft voor altijd mijn held hoor biscuit![]()
het is idd het beeld wat ik van je krijg.mandy wrote:Nouja biscuit als je zo'n beeld van mij hebt, prima
hoop dat je jezelf er mee vermaakt
Van een informant, lijkt me logisch toch? SM club is 18+ Dus niks voor BiscuitRuubiie wrote:Vraag me trouwens wel af hoe Biscuit aan zijn informatie komt, met dat lidnummer enzo..
dat lidnummer was uit mn duim gezogen.roberttt wrote:Van een informant, lijkt me logisch toch? SM club is 18+ Dus niks voor BiscuitRuubiie wrote:Vraag me trouwens wel af hoe Biscuit aan zijn informatie komt, met dat lidnummer enzo..
welbiscuit wrote:dat lidnummer was uit mn duim gezogen.roberttt wrote:Van een informant, lijkt me logisch toch? SM club is 18+ Dus niks voor BiscuitRuubiie wrote:Vraag me trouwens wel af hoe Biscuit aan zijn informatie komt, met dat lidnummer enzo..
trouwens: ik ben geen facking pedo.
dat is wat jullie er van maken.
roberttt wrote:Goed, het vorige "foto topic" liep een klein beetje uit de hand, en werd op een gegeven moment bijna alleen maar gebruikt om met elkaar te chatten.
Het is de bedoeling om hier foto's te plaatsen en misschien wat reacties op 'FOTO'S' te geven. Dus geen onzin praat! of praat die niet over foto's gaat!
Hou het netjes
Inderdaad.Henk-Jan wrote:welbiscuit wrote: dat lidnummer was uit mn duim gezogen.
trouwens: ik ben geen facking pedo.
dat is wat jullie er van maken.