Paradepaartje 
Paradepaardje
Paradepaardje
Dat is gelul, je kunt namelijk niet met een paartje een parade doen of zijn namelijk, paradepaardje is hier dus de enige mogelijke spelling!Vik wrote:Het hangt er vanaf hoe je paartje/paardje bedoelt

Mij ookProject 141 wrote:Viel me ook al oproberttt wrote:Hmm wat doet HJ daar.. viespeuk
Aaah wah liie... O wacht, meisjes zei je.Dysphoria wrote:meisjes die met een M beginnen zijn lievvvv
ik kan zien dat jij er zo één bent, jij bent LIEVVVmandy wrote:schijn bedriegtDysphoria wrote:meisjes die met een M beginnen zijn lievvvv
Volgens mij ben jij nog best wel eng danmandy wrote:schijn bedriegtDysphoria wrote:meisjes die met een M beginnen zijn lievvvv
Geeft wel weer je IQ aan, en dat je niet de allerslimste van het forum bent hier.. Of je komt iets tekort, en werkt met je gedachtes in op je wil..biscuit wrote:Mandy geeft zelf aan dat ze niet lief is.
Dusja. we zijn op een openbaar forum waar we mogen denken en doen wat we willen mits we niet in gezeik kiomen met regels.
dat zijn mijn gedachte bij mandy bij de reactie die ze geeft.
Hij kan er wel wat aan doen, hij lokt het uit.roberttt wrote:Nou pest Biscuit niet zo, hij kan er ook niks aan doen..
Misschien moet je even terug lezen.. En dan nog eens oordelen, hij laat Mandy ook niet in haar waardeWout1997 wrote:![]()
Haha waar gaat het over
Laat biscuit in zijn waarde ookal is hij niks waard

Alles teruggelezen en 1 ding: You're RightRuubiie wrote:Misschien moet je even terug lezen.. En dan nog eens oordelen, hij laat Mandy ook niet in haar waardeWout1997 wrote:![]()
Haha waar gaat het over
Laat biscuit in zijn waarde ookal is hij niks waard. Zo men doet zo men ontmoet!