Oude foto van mij... ergens gemaakt in herfstvakantie 2008 in Curacao... mooie vakantie als ik er aan terugdenk

Ik snap hem nog niet.Black Sunrise wrote:Zit wat op je hoofd Chris...
Nu snap ik wel waar dit "Two" vandaan komt in je naam
Chukkels wrote:Crypsis heeft dus ook naam gemaakt in Curaçao!
pics or...KSwoosh wrote:mocht pommer dit lezen, die foto op je facebook met die chick: damn fine, damn fine
Echt wel.KSwoosh wrote:mocht pommer dit lezen, die foto op je facebook met die chick: damn fine, damn fine
Jammer, wat een snoepjePommer wrote:Haha nee, gewoon een vriendin
Ja, echt super jammer dat ze een vriendin is van iemand .. man o man .. Te fijnPommer wrote:Haha nee, gewoon een vriendin
Tuurlijk, ik ga toch alleen met lekkere wijven om, like a bossDysphoria wrote:Is ze zo mooi dan?
Hahaha, je hebt toch zelf een lekker wijf of niet?Klos wrote:Ja, echt super jammer dat ze een vriendin is van iemand .. man o man .. Te fijnPommer wrote:Haha nee, gewoon een vriendinen dit is echt lomp dat ik mezelf zo uitspreek haha
Omdat jij erop gereageerd hebt. Was wel even een kwijl momentje.Pommer wrote: Maar hoe kunnen jullie die zien eigenlijk, hij staat toch niet op mn profiel?
Oja tuurlijk haha. Kutfacebook, hou geen privacy meer overNando wrote:Omdat jij erop gereageerd hebt. Was wel even een kwijl momentje.Pommer wrote: Maar hoe kunnen jullie die zien eigenlijk, hij staat toch niet op mn profiel?
Pommer wrote:Oja tuurlijk haha. Kutfacebook, hou geen privacy meer overNando wrote:Omdat jij erop gereageerd hebt. Was wel even een kwijl momentje.Pommer wrote: Maar hoe kunnen jullie die zien eigenlijk, hij staat toch niet op mn profiel?
No man, sinds november al niet meer ..Pommer wrote:Hahaha, je hebt toch zelf een lekker wijf of niet?
Ik zal het voorstellenmaarten1410 wrote:En ze woont nog in de buurt ook, woei![]()
Als je nou eens bij mij komt draaien Pombear, neem der dan mee. Ik mag toch alleen maar kijken.