Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2022 14:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sprak een vriend uit Finland. Daar zijn ze serieus bang dat als Putin nu slaagt in Oekraïne, zonder dat de Nato ingrijpt, zij de volgende zijn daar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2022 15:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
makrooy schreef:
Gvd kunnen jullie Emre niet voor 1x loslaten, als het gewoon Roy is die terug is dan is toch niks aan de hand :lol:


Roy heeft niet meerdere bans en een permaban gekregen en is altijd vriendelijk naar anderen geweest hè. :P


Ja, precies mijn punt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2022 17:07 
 
Hardtraxxer

Rickzel schreef:
Huisapotheker schreef:
Btw veel te weinig kennis van dit onderwerp om 260 pagina’s vol te schrijven.


Heeft je bij COVID ook nooit weerhouden

wahahaha grapje Roy

Maar ff serieus, waarom je account verwijderen en dan een maand later onder een schuilnaam terug komen :lol:

In eerste instantie had ik Kees verzocht om verwijdering, maar even later had ik me toch bedacht. Had dit niet goed overgebracht naar Kees en uiteindelijk was het toch te laat. Ik dacht nouja prima allemaal, is ff goed voor me. Een vrijwillige ban van een maand was beter geweest xd. Ik moest namelijk echt ff uit de Corona topic loop komen haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2022 17:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik hoop echt dat er iemand in de innercircle van Putin de ballen heeft om die man om te leggen. Ben echt zo klaar met die gestoorde gek. Hij weet de halve wereld te ontregelen. Bom er op aub :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2022 18:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Hackers groep Anonymous heeft vandaag Rusland de oorlog verklaard in de cyber wereld.
Zij zullen zich focussen op pro-russische en overheid sites die misinformatie verspreiden en zullen gericht aanvallen uitvoeren money transfers.


Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2022 19:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Huisapotheker schreef:
Rickzel schreef:
Huisapotheker schreef:
Btw veel te weinig kennis van dit onderwerp om 260 pagina’s vol te schrijven.


Heeft je bij COVID ook nooit weerhouden

wahahaha grapje Roy

Maar ff serieus, waarom je account verwijderen en dan een maand later onder een schuilnaam terug komen :lol:

In eerste instantie had ik Kees verzocht om verwijdering, maar even later had ik me toch bedacht. Had dit niet goed overgebracht naar Kees en uiteindelijk was het toch te laat. Ik dacht nouja prima allemaal, is ff goed voor me. Een vrijwillige ban van een maand was beter geweest xd. Ik moest namelijk echt ff uit de Corona topic loop komen haha


Haha lekker gewerkt Roy. Weer herboren nu we COVID achter ons kunnen laten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2022 20:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Duitsland begint nu ook eindelijk te draaien

- Voor SWIFT afkoppeling van RU
- Sturen wapens: 90 houwitsers, 1000 anti tank wapens en 500 Stingers

Hopelijk gaat daarmee nog een hoop troep van Putin naar de schroothoop :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2022 23:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nederland stuurde ook wat wapens..

Anti tank en 400x munitie. Gaat leuk knalfeestje worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2022 12:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Duitsland begint nu ook eindelijk te draaien


Scholz heeft net aangekondigd het Duitse defensiebudget met 40% omhoog te gooien om het NATO doel van 2% te halen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2022 14:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inb4 Germany on the rise again memes
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2022 14:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
hurricane schreef:
Duitsland begint nu ook eindelijk te draaien


Scholz heeft net aangekondigd het Duitse defensiebudget met 40% omhoog te gooien om het NATO doel van 2% te halen.

Zag dat er 100 miljard tegenaan wordt gegooid ja, voor Duitsland is dit wel echt een grote stap gezien hun geschiedenis.
Ook willen ze versneld 2 LNG terminals bouwen om de afhankelijkheid van Russisch gas te beperken (weet niet wat de capaciteit van de terminals gaat worden).
Denk dat NL het defensiebudget ook verder moet gaan opschroeven en de bouw van nog een LNG terminal lijkt me ook wel slim. Er lagen ooit al plannen voor een 2e in de Eemshaven. Meteen maar weer oppakken zou ik zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2022 14:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik moet wel zeggen dat achteraf gezien de Amerikanen groot gelijk hebben gekregen en zelfs (ik zeg het met tegenzin) Trump. Al jaren wijzen ze de EU op onze verslaving aan Russisch gas en de bouw van Nordstream 2.
Het zou niet slim zijn om ons zo afhankelijk te maken van Poetin.
Nu zitten we met de gebakken peren :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2022 14:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had Amerika in die tijd ook een oplossing gebracht? Want ik denk dat EU dit zich prima ook besefte, maar er gewoon niet veel keus was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2022 15:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Had Amerika in die tijd ook een oplossing gebracht? Want ik denk dat EU dit zich prima ook besefte, maar er gewoon niet veel keus was.

Najah Amerika had ook deels een eigen belang, daar ben ik ook eerlijk in. De verkoop van LNG is voor hen natuurlijk ook een economisch belang.
Maar er is gekozen voor Russisch gas omdat het goedkoper was en we dachten dat met diplomatieke banden en wegkijken van Russische inmengingen het wel tot in lengte van jaren goed zou blijven gaan.
Daar heeft USA wel voor gewaarschuwd destijds, zaken doen met Poetin is zaken doen met een onberekenbaar persoon. Angela Merkel heeft het lang kunnen rekken door aan te schuren tegen Poetin maar nu is de liefde definitief voorbij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2022 15:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pushmeldingen

Citaat:
Poetin beveelt leger nucleaire afschrikkingswapens op scherp te zetten

:( Poetin MAD
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2022 19:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Complete gek.
'navo landen nemen maatregelen tegen ons en praten onaardig'

Pff, als dit een serie was op Netflix was het enorm vermakelijk, zo'n debiele lul op zo'n post. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2022 02:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Poetin heeft duidelijk niet opgelet tijdens de judolessen... Enkel handelen uit zelfverdediging. :thumbdown:

Hopen dat de moraal bij de dienstplichtige 'Russen' snel slinkt. :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2022 09:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
hurricane schreef:
Duitsland begint nu ook eindelijk te draaien


Scholz heeft net aangekondigd het Duitse defensiebudget met 40% omhoog te gooien om het NATO doel van 2% te halen.

Dit is historisch gezien echt een hele significante verandering! Duitsland is na de tweede wereldoorlog altijd extreem terughoudend geweest met defensie, dat kunnen we vanaf nu dus anders zien. Goed dat ze nu bijdraaien, het is tijd.

Vandaag kamerdebat over de oorlog, verwacht dat wij ook naar de 2% gaan. VVD, D66 hebben dat al aangegeven, samen met de rechter partijen is er een meerderheid dan. PvdA wou ook al meer uitgeven, zelfs SP is voor wapenleveringen. Ik gok op een breed gesteunde motie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2022 10:00 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

simon10pont schreef:
Poetin heeft duidelijk niet opgelet tijdens de judolessen... Enkel handelen uit zelfverdediging. :thumbdown:

Hopen dat de moraal bij de dienstplichtige 'Russen' snel slinkt. :surrender:


Het moraal zal niet zo snel slinken. Dat wordt er wel uitgeslagen bij het Russische leger, die training is heel anders dan normaal. Ze zullen ook wel niet willen maar je weet dat elk woord tegen Putin hard gestraft wordt of dat je gewoon van de aardbodem verdwijnt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2022 10:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Pushmeldingen

Citaat:
Poetin beveelt leger nucleaire afschrikkingswapens op scherp te zetten

:( Poetin MAD


Weet niet of dit een bewuste woordspeling is maar het is juist MAD wat er voor zorgt dat hij nooit op die knop zal drukken: MAD AKA Mutual Assured Destruction. Drukt het Westen of Rusland op de nucleaire knop dan zal zowel de aanvaller als de verdediger compleet vernietigd worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2022 10:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://www.ad.nl/buitenland/oekraiense ... ~a7f5534f/

Citaat:
De Russische invasie in Oekraïne heeft tot een opmerkelijk incident geleid op het eiland Mallorca. Daar is zaterdag een Oekraïense matroos opgepakt omdat hij het luxejacht van zijn Russische baas deels tot zinken had gebracht.
:lol:

Heldendaad :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2022 10:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom is die vent dan opgepakt? Die zou een medaille moeten krijgen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2022 10:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wenzel schreef:
hurricane schreef:
Pushmeldingen

Citaat:
Poetin beveelt leger nucleaire afschrikkingswapens op scherp te zetten

:( Poetin MAD


Weet niet of dit een bewuste woordspeling is maar het is juist MAD wat er voor zorgt dat hij nooit op die knop zal drukken: MAD AKA Mutual Assured Destruction. Drukt het Westen of Rusland op de nucleaire knop dan zal zowel de aanvaller als de verdediger compleet vernietigd worden.

Klopt idd :$ Bedoelde het nu in de context dat Vladje erg boos is
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2022 10:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het lachen is de Russische banken inmiddels aardig vergaan, de roebel stort in elkaar en er staan nu al drie Russische banken op omvallen. Poetin kan nu ook niet meer bij die valutareserves van 600 miljard doordat de EU bijna alles bevroren heeft.

https://nos.nl/collectie/13888/artikel/ ... p-omvallen
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2022 11:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben inmiddels bijna een week lang dag in dag uit reddit/telegram en andere media aan het volgen, ook zo ongelofelijk veel desinformatie die langskomt. Elke seconde de nieuwste beelden van die doffe ellende op m'n netvlies.

Gisteravond bloednerveus door al dat gelul over kernwapens.

Bij COVID had ik er veel profijt van er een tijdje zoveel mogelijk afstand van te nemen, ga dat bij dit onderwerp ook weer even proberen. (al ben ik er bang voor dat het lukt).
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic