Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2022 18:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Aangezien het een groot irritatiepuntje is en we waarschijnlijk nog wel even nieuws erover gaan hebben, lijkt het mij handiger om dit te verzamelen in een topic. Werkte met het corona topic ook aardig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2022 19:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2022 19:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Aangezien het een groot irritatiepuntje is en we waarschijnlijk nog wel even nieuws erover gaan hebben, lijkt het mij handiger om dit te verzamelen in een topic. Werkte met het corona topic ook aardig.


Is pussylounge afgelast dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2022 09:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Aangezien het een groot irritatiepuntje is en we waarschijnlijk nog wel even nieuws erover gaan hebben, lijkt het mij handiger om dit te verzamelen in een topic. Werkte met het corona topic ook aardig.


Ik hoop wel dat dit topic niet aan de 260 pagina's gaat komen >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2022 10:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Topic prima, maar WW3 kom op zeg :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2022 10:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uiteindelijk is het hebben van Nukes de reden dat Oekraine nu de lul is, zonder nukes had heel Rusland nu al platgebombardeerd geweest met onbemande NAVO drones. Maar puur omdat Vlad nu die gestoorde blik in de ogen heeft trilt de NAVO bij het idee om zich er (militair) mee te bemoeien.

Ben benieuwd hoe de NAVO zich gaat hervormen als deze oorlog (hopelijk snel) voorbij is, want feit dat ze nu langs de zijlijn toekijken is pijnlijk as fuck (maar begrijpelijk).
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2022 11:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

NATO: "Deze sancties gaan pijn doen!"

Russische banken: "Mehhh"
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2022 12:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het zou me eerder verbazen als die banken publiekelijk zouden toegeven wel last te hebben van de sancties. Het zou best kunnen dat de impact voor hun inderdaad niet zo groot is, maar ik sluit ook zeker niet uit dat dit slechts grootspraak is binnen de kaders van de propaganda.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2022 12:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Uiteindelijk is het hebben van Nukes de reden dat Oekraine nu de lul is, zonder nukes had heel Rusland nu al platgebombardeerd geweest met onbemande NAVO drones. Maar puur omdat Vlad nu die gestoorde blik in de ogen heeft trilt de NAVO bij het idee om zich er (militair) mee te bemoeien.

Ben benieuwd hoe de NAVO zich gaat hervormen als deze oorlog (hopelijk snel) voorbij is, want feit dat ze nu langs de zijlijn toekijken is pijnlijk as fuck (maar begrijpelijk).


Het is dan ook wel een erg verontrustende bedreiging "Whoever would try to stop us and further create threats to our country, to our people should know that Russia's response will be immediate and lead you to such consequences that you have never faced in your history"

Wetende wat het nuclear arsenaal is van Rusland kan je niet anders dan toekijken omdat het lastig in te schatten wat de bedreiging precies in houd. Ik vind het echt bizar dat een belangen van iemand zo ver gaat dat hij een wereldwijde oorlog op mogelijk nuclear gebied overweegd wetende op welke schaal dit kan eindigen.

Norther66 schreef:
Het zou me eerder verbazen als die banken publiekelijk zouden toegeven wel last te hebben van de sancties. Het zou best kunnen dat de impact voor hun inderdaad niet zo groot is, maar ik sluit ook zeker niet uit dat dit slechts grootspraak is binnen de kaders van de propaganda.


Ik dacht ook dat dit meer grootspraak is als onderdeel van propaganda dan wat anders. Verder weten wij niet vanaf wanneer die sancties offieus zijn ingegaan. Misschien is het dan ook wel te vroeg om te zeggen dat ze er weinig van merken want de sancties zijn gericht op langertermijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2022 12:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
NATO: "Deze sancties gaan pijn doen!"

Russische banken: "Mehhh"


Uiteraard zeggen de Russische banken van niet. Het zou gek zijn als Russische banken zouden zeggen dat ze last hebben van de sancties. Overigens is het aandeel van Sberbank in een paar dagen 75% van zijn waarde kwijtgeraakt. Ik denk dat de sancties op lange termijn echt effect gaan hebben. Putin kan het echter de eerstkomende tijd prima uitzitten want hij heeft naar het schijnt een reserve aan vreemde valuta van 600 miljard dollars.

Gisteren werd al door verschillende experts aangegeven dat het pijnpunt zit in het permanent bezetten van Oekraine AKA een land dat 15 keer groter is dan Nederland. Rusland heeft een economie die qua grootte vergelijkbaar is met die van de Benelux, ze hebben simpelweg niet het geld om een land van die grootte voor een lange tijd te bezetten. Laat staan als er een slepende guerrillaoorlog uitbreekt in een gigantisch land met 40 miljoen inwoners waarvan er tientallen miljoenen een pleurishekel hebben aan de overheerser.

Ik vind het onderstaande verhaal over onverzettelijkheid de instelling van de Oekraïners ook goed samenvatten. Liever sterven en "Russian Warship, go fuck yourself" schreeuwen i.p.v. overgeven aan de onderdrukker:

Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2022 14:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hackers groep Anonymous heeft vandaag Rusland de oorlog verklaard in de cyber wereld.
Zij zullen zich focussen op pro-russische en overheid sites die misinformatie verspreiden en zullen gericht aanvallen uitvoeren money transfers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2022 15:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Top, blij dat we gewoon een goede tegenreactie krijgen in Europa. Dit ziet eruit als een wake up call voor heel de EU om actief buitenlandbeleid en defensiebeleid hoger op de agenda te zetten. Ik vermoed extra investeringen in krijgsmachten. Lijkt me buitengewoon zinnig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2022 17:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een schip van Moldavie is geraakt door een raket (onbekend nog van wie maar vermoeden is van Rusland). Het schip zou zich op neutraal internationaal water hebben bevonden.

https://seawanderer.org/the-moldovan-sh ... ing-to-zsu
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2022 18:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Hackers groep Anonymous heeft vandaag Rusland de oorlog verklaard in de cyber wereld.
Zij zullen zich focussen op pro-russische en overheid sites die misinformatie verspreiden en zullen gericht aanvallen uitvoeren money transfers.

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2022 19:55 
 
Hardtraxxer

Justinhafc schreef:
rakkietakkie schreef:
Aangezien het een groot irritatiepuntje is en we waarschijnlijk nog wel even nieuws erover gaan hebben, lijkt het mij handiger om dit te verzamelen in een topic. Werkte met het corona topic ook aardig.


Ik hoop wel dat dit topic niet aan de 260 pagina's gaat komen >.<

Challenge accepted :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2022 20:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Huisapotheker schreef:
Justinhafc schreef:
rakkietakkie schreef:
Aangezien het een groot irritatiepuntje is en we waarschijnlijk nog wel even nieuws erover gaan hebben, lijkt het mij handiger om dit te verzamelen in een topic. Werkte met het corona topic ook aardig.


Ik hoop wel dat dit topic niet aan de 260 pagina's gaat komen >.<

Challenge accepted :cool:


Pleur ff op Emre
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2022 21:16 
 
Hardtraxxer

Emre in disguise als de huisapotheker ja? :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2022 00:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Huisapotheker schreef:
Emre in disguise als de huisapotheker ja? :whistle:

Godverdomme wat sneu weer dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2022 09:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zucht... In before de complottheorieën van Emre
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2022 10:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gvd kunnen jullie Emre niet voor 1x loslaten, als het gewoon Roy is die terug is dan is toch niks aan de hand :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2022 10:50 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Gvd kunnen jullie Emre niet voor 1x loslaten, als het gewoon Roy is die terug is dan is toch niks aan de hand :lol:


Roy heeft niet meerdere bans en een permaban gekregen en is altijd vriendelijk naar anderen geweest hè. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2022 11:25 
 
Hardtraxxer

makrooy schreef:
Gvd kunnen jullie Emre niet voor 1x loslaten, als het gewoon Roy is die terug is dan is toch niks aan de hand :lol:

Ik ben idd gewoon Roy xd. Ik vroeg me af waarom hij zich voor zou doen met een alias, die vooral naar mij terug te linken zou zijn

Btw veel te weinig kennis van dit onderwerp om 260 pagina’s vol te schrijven. Vond het verder een geschikt moment om weer eens een account aan te maken gezien het feit dat het dagelijkse leven eindelijk weer normaal is
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2022 12:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik hoop het met je mee maat.

Zelensky is trouwens wel een baas hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2022 12:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die maakt van alle andere leiders wel komedianten inderdaad. Staat tenminste niet veilig vanuit een ander land een beetje orders te geven, op de dood van zijn 'onderdanen' . Maar staat voorop aan het sleeptouw om zijn volk er door heen te slepen. Dikke respect voor die man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2022 13:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Huisapotheker schreef:
Btw veel te weinig kennis van dit onderwerp om 260 pagina’s vol te schrijven.


Heeft je bij COVID ook nooit weerhouden

wahahaha grapje Roy

Maar ff serieus, waarom je account verwijderen en dan een maand later onder een schuilnaam terug komen :lol:
1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic