Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 13  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 00:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
morgen:
studios bezichtigen in Breda!
hopelijk kan ik uit dit graf studentenhuis! :woot:

Gast, kun je lezen:
Citaat:
Het grote "wat ga jij vandaag doen"-topic
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 00:53 
 

Uithuilen in bed .....
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 12:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
Jurheinen schreef:
hardcoresjors schreef:
fappen
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 12:55 
 

Schoenen kopen
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 13:15 
 

SL8492 schreef:
KSwoosh schreef:
morgen:
studios bezichtigen in Breda!
hopelijk kan ik uit dit graf studentenhuis! :woot:

Gast, kun je lezen:
Citaat:
Het grote "wat ga jij vandaag doen"-topic

ik ging dat vandaag toch doen?
wat zeur je nou
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 14:41 
 
Hardtraxxer

Kijken welke open dagen ik nog wil gaan bezoeken, telefoon voor mijn ouders uitzoeken, vanavond trainen en daarna op stap in St Oedenrode
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 15:12 
 

Henkiev112 schreef:
Kijken welke open dagen ik nog wil gaan bezoeken, telefoon voor mijn ouders uitzoeken, vanavond trainen en daarna op stap in St Oedenrode


St. Oedenrode, de goude leeuw? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 15:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Steffnov schreef:
Zelfde als gisteren.

Steffnov schreef:
Ik ga vandaag in dit topic posten


Het is je gelukt!

Ik streef altijd mijn doelen na :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 15:20 
 
Hardtraxxer

JEFSKIII schreef:
Henkiev112 schreef:
Kijken welke open dagen ik nog wil gaan bezoeken, telefoon voor mijn ouders uitzoeken, vanavond trainen en daarna op stap in St Oedenrode


St. Oedenrode, de goude leeuw? :P

Ik was wel van plan om daar ff langs te gaan ja. Ben benieuwd hoe het eruit ziet. Daarna zullen we wel naar het pumpke gaan of naar van ouds of 't straotje
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 15:47 
 

Henkiev112 schreef:
JEFSKIII schreef:
Henkiev112 schreef:
Kijken welke open dagen ik nog wil gaan bezoeken, telefoon voor mijn ouders uitzoeken, vanavond trainen en daarna op stap in St Oedenrode


St. Oedenrode, de goude leeuw? :P

Ik was wel van plan om daar ff langs te gaan ja. Ben benieuwd hoe het eruit ziet. Daarna zullen we wel naar het pumpke gaan of naar van ouds of 't straotje


Schijnt mooi te zijn De Goude Leeuw, wil zelf ook wel eens naar Rooy maar ken maar 1 iemand hier in Best omdat ik er pas een half jaar woon, vrijwel heel mijn roedel woont in Helmond, waar in Best woon je ergens?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 15:52 
 
Hardtraxxer

JEFSKIII schreef:
Schijnt mooi te zijn De Goude Leeuw, wil zelf ook wel eens naar Rooy maar ken maar 1 iemand hier in Best omdat ik er pas een half jaar woon, vrijwel heel mijn roedel woont in Helmond, waar in Best woon je ergens?

Ik heb er ook al goede verhalen over gehoord. En een paar maten van mij hebben er al moeten werken.
Ik woon in het mooiste gedeelte van Best, De Vleut. Waar ergens woon jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 16:10 
 

Henkiev112 schreef:
JEFSKIII schreef:
Schijnt mooi te zijn De Goude Leeuw, wil zelf ook wel eens naar Rooy maar ken maar 1 iemand hier in Best omdat ik er pas een half jaar woon, vrijwel heel mijn roedel woont in Helmond, waar in Best woon je ergens?

Ik heb er ook al goede verhalen over gehoord. En een paar maten van mij hebben er al moeten werken.
Ik woon in het mooiste gedeelte van Best, De Vleut. Waar ergens woon jij?


De Vleut zegt me zo ff niks haha, ik woon in Wilhelminadorp daar bij het spoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 16:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Straks naar m'n vriendin toe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 16:11 
 
Hardtraxx Veteran

Zometeen maar eens op de bank crashen en niks meer doen. Ben kapot. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 16:12 
 
Hardtraxxer

JEFSKIII schreef:
Henkiev112 schreef:
JEFSKIII schreef:
Schijnt mooi te zijn De Goude Leeuw, wil zelf ook wel eens naar Rooy maar ken maar 1 iemand hier in Best omdat ik er pas een half jaar woon, vrijwel heel mijn roedel woont in Helmond, waar in Best woon je ergens?

Ik heb er ook al goede verhalen over gehoord. En een paar maten van mij hebben er al moeten werken.
Ik woon in het mooiste gedeelte van Best, De Vleut. Waar ergens woon jij?


De Vleut zegt me zo ff niks haha, ik woon in Wilhelminadorp daar bij het spoor :P

Ik woon vlakbij de A2. Vlakbij Quatre Bras. Als je daar de brug overgaat dan kom je in De Vleut terecht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 16:15 
 

Aha ja dan weet ik wel waar het is, daar richting die weg die naar Boskant/Rooy gaat, waar ken je hier in Best opstap waar jeugd zit? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 16:33 
 
Hardtraxxer

Klopt, hier in best is niet echt iets te beleven voor de jeugd. Anders bij FF of bij de knoop
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 16:38 
 

Henkiev112 schreef:
Klopt, hier in best is niet echt iets te beleven voor de jeugd. Anders bij FF of bij de knoop


De knoop is toch dat tentje bij het station toch?
Ja rooy moet ik snel keertje checken, ken wel meidje uit rooy verder ook niet veel :P

Standaard stratum normaal gesproken op zaterdags
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 16:39 
 
Hardtraxxer

Ja de knoop zit bij het station. Meeste mensen die ik ken die gaan vrijdags eerst naar stratum en dan nog ff naar knoop. En op zaterdag is sws eindhoven of ergens anders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 16:45 
 

Henkiev112 schreef:
Ja de knoop zit bij het station. Meeste mensen die ik ken die gaan vrijdags eerst naar stratum en dan nog ff naar knoop. En op zaterdag is sws eindhoven of ergens anders.


Dus dat, ken je ook mensen in rooy verder of dat niet? vrouwvolk zit wel goed daar :P
Waar ga je meestal heen op stratum?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 16:53 
 
Hardtraxxer

JEFSKIII schreef:
Henkiev112 schreef:
Ja de knoop zit bij het station. Meeste mensen die ik ken die gaan vrijdags eerst naar stratum en dan nog ff naar knoop. En op zaterdag is sws eindhoven of ergens anders.


Dus dat, ken je ook mensen in rooy verder of dat niet? vrouwvolk zit wel goed daar :P
Waar ga je meestal heen op stratum?

Ik redelijk wat mensen uit rooi. Ik train daar ook dus dat scheelt ook. Op stratum gaan we meestal naar de Bar2alex, Costa, Kix, Santé en nog een aantal andere tenten. Het is maar net waar het gezellig is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 17:01 
 

Henkiev112 schreef:
JEFSKIII schreef:
Henkiev112 schreef:
Ja de knoop zit bij het station. Meeste mensen die ik ken die gaan vrijdags eerst naar stratum en dan nog ff naar knoop. En op zaterdag is sws eindhoven of ergens anders.


Dus dat, ken je ook mensen in rooy verder of dat niet? vrouwvolk zit wel goed daar :P
Waar ga je meestal heen op stratum?

Ik redelijk wat mensen uit rooi. Ik train daar ook dus dat scheelt ook. Op stratum gaan we meestal naar de Bar2alex, Costa, Kix, Santé en nog een aantal andere tenten. Het is maar net waar het gezellig is.


Bar2Alex ben ik soms wel te vinden, maar standaard stekkie op stratum voor mij is Blush en Bongo Beach, vorig jaar ook nog de Voice maar daar nooit meer.
Costa wel eens binnengelopen, andere 2 tenten niet. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 17:08 
 
Hardtraxxer

Bongo komen wij ook nog wel eens en bij de blush ben ik nog nooit geweest. Ik heb gehoord dat de voice echt een kamptent is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 17:11 
 

Henkiev112 schreef:
Bongo komen wij ook nog wel eens en bij de blush ben ik nog nooit geweest. Ik heb gehoord dat de voice echt een kamptent is.


Klopt is ook een kamptent, maar vind het daar gewoon niet zoveel meer, ik voel me net een albino daar binnen dat ik afentoe begin te twijfelen of het nou een kroeg is of een zonnestudio.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 17:13 
 
Hardtraxxer

JEFSKIII schreef:
Henkiev112 schreef:
Bongo komen wij ook nog wel eens en bij de blush ben ik nog nooit geweest. Ik heb gehoord dat de voice echt een kamptent is.


Klopt is ook een kamptent, maar vind het daar gewoon niet zoveel meer, ik voel me net een albino daar binnen dat ik afentoe begin te twijfelen of het nou een kroeg is of een zonnestudio.

Hahaha, dan weet ik wel dat ik niet in die tent hoef te komen
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 13  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic