Gotverdomme. Niet gelukt om m'n werkplan te fabriceren. Morgen dan maar... 
zometeen even de frietpan aanzetten om wat te eten.
zit te twijfelen tussen een frikandel,goulash. of vleeskroket.
Dat verklaart een boel haha nooit gedacht over een stapje hoger op? 4 onvoldoendes per jaar is namelijk egt niks.SL8492 wrote:Nee, zit op VMBO-TL. Maar ga wel naar havo volgend jaar (zit nu in examenjaar).HardstyleForEvah wrote:Wooow 4 onvoldoendes in 1 jaar hhaahaha? Ik sta er alleen al meer gemiddeldZit jij eigenlijk VWO dan?
Zal ik eens advies geven? Alle 3!Tietski wrote:zometeen even de frietpan aanzetten om wat te eten.
HardstyleForEvah wrote:Zal ik eens advies geven? Alle 3!Tietski wrote:zometeen even de frietpan aanzetten om wat te eten.
Ook wel te etenTietski wrote:HardstyleForEvah wrote:Zal ik eens advies geven? Alle 3!Tietski wrote:zometeen even de frietpan aanzetten om wat te eten.
nee de goulash krokketen waren op dus heb me eigen maar uit geleefd op een frikandel en een kaasoufle :p
Rawbin wrote:hardcoresjors wrote:Jurheinen wrote:Fappen
Ho ho, laten we vooral wel de topics uit elkaar houden!JEFSKIII wrote:Wellicht dat ik morgenavond stratum induik
hardcoresjors wrote:Rawbin wrote:hardcoresjors wrote:fappen
Jurheinen wrote:hardcoresjors wrote:Rawbin wrote:fappen
[/quote]hardcoresjors wrote:Jurheinen wrote:hardcoresjors wrote:[fappen
Steffnov wrote:Ik ga vandaag in dit topic posten
Stiekem ga je naar de hoere hé.....Pommer wrote:Net gewerkt, zo naar de plaatselijke kroeg een paar biertjes drinken en daarna naar Amsterdam
Het is je gelukt!Steffnov wrote:Zelfde als gisteren.
Steffnov wrote:Ik ga vandaag in dit topic posten