Hard With Style #20 luisteren, ben er zelfs al mee bezig 
Active topics in Off-Topic
Moderators
Nu pas :O al gedaan toen ie net 1 min uit was
Er is trouwens een special topic voor HWS 20 he
HardstyleForEvah wrote:Nu pas :O al gedaan toen ie net 1 min uit wasEr is trouwens een special topic voor HWS 20 he

-
J
Hansel und Gretel gekeken net, prachtfilm nu rustig aan me baco'tjes
Haha bestaat jouw voorraad alleen uit 'baco' ofzo?JEFSKIII wrote:Hansel und Gretel gekeken net, prachtfilm nu rustig aan me baco'tjes
Haha nee eerder #No-life. Bij HWS weet je gwn wanneer ie uitkomt dus ja... En ik luister trouwens liever RAW hoor voordat je denkt dat ik zo'n HHZ fanboy benSocializerz wrote:fanboyHardstyleForEvah wrote:Nu pas :O al gedaan toen ie net 1 min uit was![]()
Gebruik ik eik ook nooit kzit ook niet op FB bijvoorbeeld kvind dat maar onzinSocializerz wrote:hashtags werken niet op hardtraxx
-
J
Deze zit op de helft, dan heb ik nog een liter fles en verder nog van Malibu tot Blue Curacao naar Jack Daniels en dan nog en hoop maar dat is teveel om op te noemen,HardstyleForEvah wrote:Haha bestaat jouw voorraad alleen uit 'baco' ofzo?JEFSKIII wrote:Hansel und Gretel gekeken net, prachtfilm nu rustig aan me baco'tjes
Ben stiekem wel een alcoholistje
JEFSKIII wrote:Deze zit op de helft, dan heb ik nog een liter fles en verder nog van Malibu tot Blue Curacao naar Jack Daniels en dan nog en hoop maar dat is teveel om op te noemen,HardstyleForEvah wrote:Haha bestaat jouw voorraad alleen uit 'baco' ofzo?JEFSKIII wrote:Hansel und Gretel gekeken net, prachtfilm nu rustig aan me baco'tjes
Ben stiekem wel een alcoholistje
-
J
Daarom zeg ik altijd YOLO jongens, lekker genieten joh
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 2 days ago
Ik ga fappen
-
G
Delt-A wrote:
-
J
Vanmiddag naar het feestje van me petekindje die 3 word, en savonds een feest van 2 maten 
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Jurheinen wrote:Ik ga fappen
Delt-A wrote:
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
hardcoresjors wrote:KSwoosh wrote:Delt-A wrote:
-
G
chicken wrote:
-
HHardtraxxer
- 462 posts member since 2011
- last seen Sep 2017
Vanmiddag niet veel, miss een potje fifa. Vanavond wedstrijd daarna op stap
Zo voetballen, dan bier drinken in de kleedkamer/kantine, dan mss even langs de kroeg, dan verjaardag en daarna stappen. Zaterdagen 
Net even bij m'n voetbalclub geweest, en zometeen naar de stad een cadeau halen voor m'n schoonzusje die morgen jarig is en vanavond dus naar Hardcore4life.
Sowiso de beste dag van de weekPommer wrote:Zo voetballen, dan bier drinken in de kleedkamer/kantine, dan mss even langs de kroeg, dan verjaardag en daarna stappen. Zaterdagen
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Ziek thuis zitten terwijl ik naar Incognito wil.