Ik zit nu bij 100 vast 
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
J
Ik ga vandaag in dit topic posten
mission accomplished.Steffnov wrote:Ik ga vandaag in dit topic posten
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Ik ga nog steeds ergens vandaag een werkplan in elkaar flansen. Waar blijft de motivatie...?
Vervelen, fifa, wat series kijken, eten, tv kijken, slapen, bij een maat vervelen.
Niet in die volgorde
Niet in die volgorde
Net thuis van school, zo goed leren voor een biologie toets omdat ik bij de vorige een 3,3 heb gehaald. Daarna een stuk boek lezen omdat die vrijdag uit moet zijn en morgen te weinig tijd heb. Daarna hoop ik nog tijd te hebben voor de tv of de computer. Maar het is iig een kut dag 
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Ik op de "quote" knop.Delt-A wrote:Ik ga op bevestig klikken
-
J
Zo maar eens opgefrist, zometeen maar het treintje naar Eindhoven pakken en kijken of ik een zomerjas kan scoren 
-
HHardtraxxer
- 462 posts member since 2011
- last seen Sep 2017
Dadelijk boodschappen doen, eten koken, eten, filmpje kijken, trainen en dan de samenvattingen van de CL wedstrijden kijken.
Komt overeen met mijn dag maar dan kun je bij biologie 'frans' invullen hier, wat een klote vak is datSL8492 wrote:Net thuis van school, zo goed leren voor een biologie toets omdat ik bij de vorige een 3,3 heb gehaald. Daarna een stuk boek lezen omdat die vrijdag uit moet zijn en morgen te weinig tijd heb. Daarna hoop ik nog tijd te hebben voor de tv of de computer. Maar het is iig een kut dag
En ik moet eigenlijk ook een stukje boek lezen maar frans is veel belangrijker
-
J
Dus we zijn geslaagd voor een zomerjas 
Normaal haal ik altijd goeie cijfers, maar dit keer had in 1 week 4 onvoldoendes gehaald. Terwijl ik normaal zoveel onvoldoendes in een heel schooljaar haal (m.u.v. gym). Heb het een beetje laten gaan, omdat ik weet dat ik niet veel wist van de toets voor morgen ben ik maar hard gaan leren.HardstyleForEvah wrote:Komt overeen met mijn dag maar dan kun je bij biologie 'frans' invullen hier, wat een klote vak is datSL8492 wrote:Net thuis van school, zo goed leren voor een biologie toets omdat ik bij de vorige een 3,3 heb gehaald. Daarna een stuk boek lezen omdat die vrijdag uit moet zijn en morgen te weinig tijd heb. Daarna hoop ik nog tijd te hebben voor de tv of de computer. Maar het is iig een kut dag
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Voetbal trainen en eten zo 
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 2 days ago
Fappen
Wooow 4 onvoldoendes in 1 jaar hhaahaha? Ik sta er alleen al meer gemiddeldSL8492 wrote:Normaal haal ik altijd goeie cijfers, maar dit keer had in 1 week 4 onvoldoendes gehaald. Terwijl ik normaal zoveel onvoldoendes in een heel schooljaar haal (m.u.v. gym). Heb het een beetje laten gaan, omdat ik weet dat ik niet veel wist van de toets voor morgen ben ik maar hard gaan leren.HardstyleForEvah wrote:Komt overeen met mijn dag maar dan kun je bij biologie 'frans' invullen hier, wat een klote vak is datSL8492 wrote:Net thuis van school, zo goed leren voor een biologie toets omdat ik bij de vorige een 3,3 heb gehaald. Daarna een stuk boek lezen omdat die vrijdag uit moet zijn en morgen te weinig tijd heb. Daarna hoop ik nog tijd te hebben voor de tv of de computer. Maar het is iig een kut dag
-
J
Lekker op de bank met me tablet, fles cola en bacardi #yolo
Zou je "HT kapot spammen" niet op je lijstje moeten staan?JEFSKIII wrote:Lekker op de bank met me tablet, fles cola en bacardi #yolo
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
Afwastablet? #yoloJEFSKIII wrote:Lekker op de bank met me tablet, fles cola en bacardi #yolo
-
J
Uiteraard stefferson
hardcoresjors wrote:Jurheinen wrote:Fappen
Nee, zit op VMBO-TL. Maar ga wel naar havo volgend jaar (zit nu in examenjaar).HardstyleForEvah wrote:Wooow 4 onvoldoendes in 1 jaar hhaahaha? Ik sta er alleen al meer gemiddeldZit jij eigenlijk VWO dan?
-
G
boeken over:roberttt wrote:Wat voor soort boeken?KSwoosh wrote:boeken zoeken in de bieb voor mn afstudeerproject
een paar boeken doornemen
vervolgens thuis verder lezen
samenwerken
samenwerken in teams
projectmanagement
procesmanagement
marketing
productontwikkeling
voor het voortrajectonderzoek voor mn afstudeerproject
bruut saai
-
SHardtraxxer