Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 12 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 10 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 hours ago
J
Ik zit nu bij 100 vast xd
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 20 hours ago
Ik ga vandaag in dit topic posten
Hardtraxx Veteran
4724 posts member since 2009
last seen 2 days ago
Steffnov wrote:Ik ga vandaag in dit topic posten
mission accomplished.
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Ik ga nog steeds ergens vandaag een werkplan in elkaar flansen. Waar blijft de motivatie...?
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Vervelen, fifa, wat series kijken, eten, tv kijken, slapen, bij een maat vervelen.

Niet in die volgorde :P
Hardtraxx Veteran
7975 posts member since 2013
last seen 32 minutes ago
Net thuis van school, zo goed leren voor een biologie toets omdat ik bij de vorige een 3,3 heb gehaald. Daarna een stuk boek lezen omdat die vrijdag uit moet zijn en morgen te weinig tijd heb. Daarna hoop ik nog tijd te hebben voor de tv of de computer. Maar het is iig een kut dag :cry:
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 2 hours ago
Ik ga op bevestig klikken
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Delt-A wrote:Ik ga op bevestig klikken
Ik op de "quote" knop. :)
J
Zo maar eens opgefrist, zometeen maar het treintje naar Eindhoven pakken en kijken of ik een zomerjas kan scoren xd
H
Hardtraxxer
462 posts member since 2011
last seen Sep 2017
Dadelijk boodschappen doen, eten koken, eten, filmpje kijken, trainen en dan de samenvattingen van de CL wedstrijden kijken.
Hardtraxx Veteran
3622 posts member since 2013
last seen Jul 2015
SL8492 wrote:Net thuis van school, zo goed leren voor een biologie toets omdat ik bij de vorige een 3,3 heb gehaald. Daarna een stuk boek lezen omdat die vrijdag uit moet zijn en morgen te weinig tijd heb. Daarna hoop ik nog tijd te hebben voor de tv of de computer. Maar het is iig een kut dag :cry:
Komt overeen met mijn dag maar dan kun je bij biologie 'frans' invullen hier, wat een klote vak is dat :/
En ik moet eigenlijk ook een stukje boek lezen maar frans is veel belangrijker :cool:
J
Dus we zijn geslaagd voor een zomerjas :clap:
Hardtraxx Veteran
last seen 32 minutes ago
HardstyleForEvah wrote:
SL8492 wrote:Net thuis van school, zo goed leren voor een biologie toets omdat ik bij de vorige een 3,3 heb gehaald. Daarna een stuk boek lezen omdat die vrijdag uit moet zijn en morgen te weinig tijd heb. Daarna hoop ik nog tijd te hebben voor de tv of de computer. Maar het is iig een kut dag :cry:
Komt overeen met mijn dag maar dan kun je bij biologie 'frans' invullen hier, wat een klote vak is dat :/
En ik moet eigenlijk ook een stukje boek lezen maar frans is veel belangrijker :cool:
Normaal haal ik altijd goeie cijfers, maar dit keer had in 1 week 4 onvoldoendes gehaald. Terwijl ik normaal zoveel onvoldoendes in een heel schooljaar haal (m.u.v. gym). Heb het een beetje laten gaan, omdat ik weet dat ik niet veel wist van de toets voor morgen ben ik maar hard gaan leren.
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
Voetbal trainen en eten zo :P
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 2 days ago
Fappen
Hardtraxx Veteran
3622 posts member since 2013
last seen Jul 2015
SL8492 wrote:
HardstyleForEvah wrote:
Normaal haal ik altijd goeie cijfers, maar dit keer had in 1 week 4 onvoldoendes gehaald. Terwijl ik normaal zoveel onvoldoendes in een heel schooljaar haal (m.u.v. gym). Heb het een beetje laten gaan, omdat ik weet dat ik niet veel wist van de toets voor morgen ben ik maar hard gaan leren.
Wooow 4 onvoldoendes in 1 jaar hhaahaha? Ik sta er alleen al meer gemiddeld :( Zit jij eigenlijk VWO dan?
Hardtraxx Veteran
5687 posts member since 2011
last seen Dec 2013
Jurheinen wrote:Fappen
J
Lekker op de bank met me tablet, fles cola en bacardi #yolo
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 20 hours ago
JEFSKIII wrote:Lekker op de bank met me tablet, fles cola en bacardi #yolo
Zou je "HT kapot spammen" niet op je lijstje moeten staan?
W
Hardtraxx Veteran
4162 posts member since 2012
last seen Aug 2013
JEFSKIII wrote:Lekker op de bank met me tablet, fles cola en bacardi #yolo
Afwastablet? #yolo
J
Uiteraard stefferson
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
hardcoresjors wrote:
Jurheinen wrote:Fappen
Hardtraxx Veteran
last seen 32 minutes ago
HardstyleForEvah wrote:Wooow 4 onvoldoendes in 1 jaar hhaahaha? Ik sta er alleen al meer gemiddeld :( Zit jij eigenlijk VWO dan?
Nee, zit op VMBO-TL. Maar ga wel naar havo volgend jaar (zit nu in examenjaar). :)
G
roberttt wrote:
KSwoosh wrote:boeken zoeken in de bieb voor mn afstudeerproject
een paar boeken doornemen
vervolgens thuis verder lezen
Wat voor soort boeken?
boeken over:
samenwerken
samenwerken in teams
projectmanagement
procesmanagement
marketing