WIldstylez & Clock Kid bezoeken in Sans Souci 
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
-
E
Belgie bezoeken 
-
G
een poging doen om aan mn afstudeeronderzoek te werken, iets wat me de afgelopen 2 dagen niet echt gelukt is 
-
J
Hopen dat Genk, Malaga en AC Milan winnen en dan 190 eurotjes verdiend
Dat is verdomme veel geldJEFSKIII wrote:Hopen dat Genk, Malaga en AC Milan winnen en dan 190 eurotjes verdiend
Voor mij: chagrijnig voor me uitkijken (ajax) en vroeg naar bed.
-
J
Sport1 opstaan om Genk aan te moedigen, Malaga zie ik wel winnen van Betis dus 2 wedstrijden waar ik bang voor ben, maar Milan moet dat tegenwoordige Inter ook wel opzij kunnen zetten.
succes jongen.. dan mag je mij wel een kratje bier sturen, gewoon omdat het kan
-
J
Jij zegt het zo makkelijk zo van omdat het kan, woesshhhhh
Ik zit de tussenstanden beetje bij te houden maar hoe gaat t bij Genk aangezien t nog 0-0 is?JEFSKIII wrote:Sport1 opstaan om Genk aan te moedigen, Malaga zie ik wel winnen van Betis dus 2 wedstrijden waar ik bang voor ben, maar Milan moet dat tegenwoordige Inter ook wel opzij kunnen zetten.
-
J
Kut, maargoed Malaga staat ook 0-2 achter dus doei 10 euro, next week beter
-
THardtraxx Newbie
- 40 posts member since 2012
- last seen Apr 2014
Vandaag maar weer is eens dag op de zaak, kijken wat de dag me brengt.
rond 5 uur lekker eten, en vanavond naar wat vrienden en daarna naar het vriendinnetje.
All met all een saaie maandag vandaag.
rond 5 uur lekker eten, en vanavond naar wat vrienden en daarna naar het vriendinnetje.
All met all een saaie maandag vandaag.
-
J
Straks met een maat weer richting Helmond, de stad in, savonds met een deel van de groep uit eten bij Mo-Jo
En Toto halen offcourse
En Toto halen offcourse
-
HHardtraxxer
- 462 posts member since 2011
- last seen Sep 2017
Vanmiddag niks apart beetje muziek luisteren en vanavond nog een paar uurtjes werken.
Dus een hele saaie maandag.
Dus een hele saaie maandag.
Nu uurtje thuis. Eerst wat muziek luisteren, eten en nieuwe tracks bekijken etc. Straks boek lezen voor school en alvast wat leren voor de toetsweek, en vanavond (waarschijnlijk) The Magic Show 
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Mailtjes sturen. Altijd leuk. 
Muziek luisteren, leren, voetballen, vi kijken
-
J
Midnight fifa sessie oioi
Zometeen een tosti warm maken, en naar het werkplein, daarna naar m'n vriendin.
-
J
Niks op de planning vandaag, misschien eventjes Eindhoven stad in als ik me verveel
-
G
werken
Om 3 uur kop koffie met opa en oma drinken. daarna richting de oma van me andere kant en daar stampot eten 
-
J
Vanavond dus El Classico kijken 
Hoe laat begint het?JEFSKIII wrote:Vanavond dus El Classico kijken
-
J
21:00, Sport 1Daveytl wrote:Hoe laat begint het?JEFSKIII wrote:Vanavond dus El Classico kijken