Ik zie nog wel of ik een foto van mezelf er neer zetRawbin wrote:Mensen die nog geen foto hebben staan, zouden die zo vriendelijk willen zijn er 1 te PM'en. Gelieve een solo foto!
Active topics in Off-Topic
Moderators
Project 141 : Heeft veel succes (kid)
KSwoosh : Heeft een letter van Command & Conquer lijkt wel.
Klos : is de
KSwoosh : Heeft een letter van Command & Conquer lijkt wel.
Klos : is de
-
G
Mn plaatje bedoel je ?D-Nemacyst wrote: KSwoosh : Heeft een letter van Command & Conquer lijkt wel.
Nee je linkerkleineteennagel.KSwoosh wrote:Mn plaatje bedoel je ?D-Nemacyst wrote: KSwoosh : Heeft een letter van Command & Conquer lijkt wel.
Ja je plaatje
LOL, die staat er al bij als je goed kijktHoofdcoach wrote:Staat die gene die keihard onderuit ging op de foto tijdens Fusion TNL er al bijwie was dat ookalweer... Die kwam aanrennen en toen boem
tsss
Ze hebben gewoon me foto van hyves gepikt. Deze is kut
Ik stuur wel nieuwe vanavond, beetje foto in de feest mode
Ik stuur wel nieuwe vanavond, beetje foto in de feest mode
Leuk idee met die foto's. net weer even de laatste 10 pagina's door gelezen blijft wat als je er even paar dagen niet bent 
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Daveytl wrote: PierrePruuk
- Hoopt dat het gaat regenen @ Defqon.
- Steekt de examenkandidaten een hart onder de riem (mes in de rug) met dit soort uitspraken:Iedereen succes met de #examenuitslag. En vergeet niet: het is je eigen domme schuld als je zakt! #hartonderderiem
Hé Ik wist niet dat ik mijn foto er ook bijstond 
ej waarom staat die er niet bij dat ik de hele dag aftrek 
Misschien vinden ze dat viesProtoss wrote:ej waarom staat die er niet bij dat ik de hele dag aftrek
waarom is dat vies is heel normaal hoorInemiene wrote:Misschien vinden ze dat viesProtoss wrote:ej waarom staat die er niet bij dat ik de hele dag aftrek
ik vind dat ook niet vies.. maar je hebt altijd van die rare mensenProtoss wrote:waarom is dat vies is heel normaal hoorInemiene wrote:Misschien vinden ze dat viesProtoss wrote:ej waarom staat die er niet bij dat ik de hele dag aftrek
Dat is inderdaad wel de beste omschrijving!Protoss wrote:ej waarom staat die er niet bij dat ik de hele dag aftrek
klopt die kwam van jou hehkatamaran wrote:Dat is inderdaad wel de beste omschrijving!Protoss wrote:ej waarom staat die er niet bij dat ik de hele dag aftrek
maar heb nu iemand die het doet voor me
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Mevr. R. Hand ?Protoss wrote:klopt die kwam van jou hehkatamaran wrote:Dat is inderdaad wel de beste omschrijving!Protoss wrote:ej waarom staat die er niet bij dat ik de hele dag aftrek
maar heb nu iemand die het doet voor me
Kweet niet hoe ik het flikPommer wrote:nou vooruit Patrick:
Patrickjeb: Kijkt altijd als een bezetene als ie op de foto staat
Altijd een *** hoofd op de foto
Kheb voorgenomen om voortaan zonder emotie op de foto te gaan
Kijken waar het op uit loopt
Was volgens mij ook best moePommer wrote:Wouco zei dat je de hele tijd half in slaap viel en toen weer wakker werd ofzo
Inemiene wrote: ik vind dat ook niet vies.. maar je hebt altijd van die rare mensen
-
E
refuze: komt onregelmatig langs, net als de periodes van de vrouwen.
lolbiscuit wrote:refuze: komt onregelmatig langs, net als de periodes van de vrouwen.
Maar dat vinden we niet erg.biscuit wrote:refuze: komt onregelmatig langs, net als de periodes van de vrouwen.
G1LL : Heeft bij de macdonalds gewerkt ;p