Kon ook niet achterwege gelaten worden natuurlijk! Rauwbin, joeeehoeeeePommer wrote:'Had ik ook al gezegt maar Rawbin let weer eens niet opkatamaran wrote:Oxbow: Userbar eindbaas
Active topics in Off-Topic
Moderators
Maar Mandi is wel tof. Dus erg is het nietPiaaa wrote:Sorry James, maar ik kan het niet anders dan met em eens zijnNazale wrote:PNXRMX:
- Opmerkingen waar geen speld tussen te krijgen is.
- Is vrijwel altijd met en in z'n vriendin aanwezig op feestjes
Haha dankjewel. Ben gewoon creatief met knippen en plakken, meer niet hoor.katamaran wrote:Oxbow: Userbar eindbaas
Mag ik even bedanken voor het maken van dit topic, ik heb zojuist 10 minuten op de grond liggen lachen 
Ik heb ook wel eens andere dingen te doen lieve no-lifertjes van mekatamaran wrote:Kon ook niet achterwege gelaten worden natuurlijk! Rauwbin, joeeehoeeeePommer wrote:'Had ik ook al gezegt maar Rawbin let weer eens niet opkatamaran wrote:Oxbow: Userbar eindbaas
Beetje rukken, nadenken over het leven, beetje uitkering trekken en meer!Rawbin wrote:
Ik heb ook wel eens andere dingen te doen lieve no-lifertjes van me
Ik ben gewoon blank hoor!Olijfboompje wrote:Beetje rukken, nadenken over het leven, beetje uitkering trekken en meer!Rawbin wrote:
Ow...dat was een flinke come back.Rawbin wrote:Ik ben gewoon blank hoor!Olijfboompje wrote:Beetje rukken, nadenken over het leven, beetje uitkering trekken en meer!Rawbin wrote:
Je hebt mij zojuist stil gekregen
Kon geen beter argument bedenken dan dat 
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
tnx...Rawbin wrote:RAW-Vizion:
- Praat alles na wat anderen zeggen
- Stopte met spammen toen de regel “u kunt niet zo snel na het vorige bericht een nieuw bericht plaatsen” werd ingevoerd.
Rawbin wrote:Ik ben gewoon blank hoor!Olijfboompje wrote:Beetje rukken, nadenken over het leven, beetje uitkering trekken en meer!Rawbin wrote:
Eindbaas
-
B
Kswoosh - 'Liket' alles op gizmodo 
Seauw hee! Ben ik effe blij dat ik hier niet tussen sta hahaha!
Heb 't effe gelezen, lachen man! +1 voor de initiatief nemer van dit topic!
Heb 't effe gelezen, lachen man! +1 voor de initiatief nemer van dit topic!
Wat schrijven jullie weer lieve dingen over mij haha!
Ik vind rauwere hardstyle echt prima, maar de melodische ook, dus vind ik sommige reacties nogal hypocriet, en ik ben dan degene die dat dan ook zegt
. Vandaar de eerste.
Fusion was inderdaad iets te hard gegaan. Bleek 140 euro te hebben opgenomen, waarvan 110 euro bier. Keurig toch?
Ook was die vloer echt megaglad, ik had ook schoenen zonder profiel aan. Stom achteraf.
Ik vind rauwere hardstyle echt prima, maar de melodische ook, dus vind ik sommige reacties nogal hypocriet, en ik ben dan degene die dat dan ook zegt
Fusion was inderdaad iets te hard gegaan. Bleek 140 euro te hebben opgenomen, waarvan 110 euro bier. Keurig toch?
Ook was die vloer echt megaglad, ik had ook schoenen zonder profiel aan. Stom achteraf.
-
G
heheBanaanslak wrote:Kswoosh - 'Liket' alles op gizmodo
-
FDonateur
- 3488 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
ah ik hoopte dat ik er niet tussen zou staan staat er ook nog zon bad boy foto van mij van 2 jaar terug bij 
maar dit topic komt mij verdacht bekend voor! we hebben een look a like te topic hiero denk ik
maar dit topic komt mij verdacht bekend voor! we hebben een look a like te topic hiero denk ik
Jammer zeg ..frankhardenberg wrote:ah ik hoopte dat ik er niet tussen zou staan staat er ook nog zon bad boy foto van mij van 2 jaar terug bij
Skedoedelefloeps:
een aardige-niet-drinkende kerel
een aardige-niet-drinkende kerel
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
De waardering waar ik zo hard voor moest knokken in m'n begin priode hier, word er een beetje emotioneel van
prachtig!
Jaja dat begrijp ik bestp-stylez wrote:alleen voor skedoel he
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Al die waardering, allemaal dankzij Inemiene
en Daniel ook natuurlijk, maar hij doet dat al langer en niemand volgt.
Maar nu Ine erbij is wel

Inemiene: een aardige af-en-toe-drinkende meid.
Maar nu Ine erbij is wel
OooohSkedoedelefloeps wrote:Al die waardering, allemaal dankzij Inemieneen Daniel ook natuurlijk, maar hij doet dat al langer en niemand volgt.
Maar nu Ine erbij is wel![]()
( ff gewijzigd in Ohh dat klinkt beter )