Ja natuurlijk :p
hoe kom je bij die gedachte dan? Had er totaal geen geld voor
Wat heb je precies dan?Lyst wrote:Niet waar, mij kun je herkennen aan het feit dat ik op feesten altijd stilsta
Overigens kun je ons ook herkennen aan de vieze gezichten die we trekken bij de hoge pitchkicks
Dagjes mens, staan altijd stil heMovingMadness wrote:Wat heb je precies dan?Lyst wrote:Niet waar, mij kun je herkennen aan het feit dat ik op feesten altijd stilsta
Overigens kun je ons ook herkennen aan de vieze gezichten die we trekken bij de hoge pitchkicks
Ghehe idd, om ze te 'dempen'Lyst wrote:Daar hebben ze wel zalfjes voor, was er maar iets wat je tegen die kicks op kon smeren
De ergste is nog altijd Tel, die voert een heel drama-toneelstuk op als er een kick de hoogte in springtLyst wrote:Niet waar, mij kun je herkennen aan het feit dat ik op feesten altijd stilsta
Haharoberttt wrote:Dagjes mens, staan altijd stil heMovingMadness wrote:Wat heb je precies dan?Lyst wrote:Niet waar, mij kun je herkennen aan het feit dat ik op feesten altijd stilsta
Dat wordt nog een beste klus om alles op orde te houden.Rawbin wrote:Ja ik heb dit weekend niet heel veel tijd gehad. Ga er morgen weer eens even voor zitten!
Daveytl: Wordt knetter gek als hij los gaat, 1x gezien in Dieka, later wist ik pas dat hij het was.
Daveytl: te herkennen aan dat hij mensen-die-met-bier-op-de-foto-stoerdoen haat.
Daveytl aan zn stamp moves:
NrGizer: Aan zijn belgische taal:daveytl - Zuigt graag aan beugelflesjes
kan echt ni wachte ze![]()
ik was er niet ze![]()
Omdat ik je niet ken, denk ik niet aan je.PierrePruuk wrote:Waarom denkt niemand aan mij
Vond ik wat persoonlijk, moet het wel een beetje objectief houden!:)Daveytl: Wordt knetter gek als hij los gaat, 1x gezien in Dieka, later wist ik pas dat hij het was.
DoneDaveytl: te herkennen aan dat hij mensen-die-met-bier-op-de-foto-stoerdoen haat.
Staat iets soortgelijksDaveytl aan zn stamp moves:
Donedaveytl - Zuigt graag aan beugelflesjes
kan echt ni wachte ze![]()
[/quote]ik was er niet ze![]()
Je bent niet de enigePierrePruuk wrote:Waarom denkt niemand aan mij
Iedereen succes met de #examenuitslag. En vergeet niet: het is je eigen domme schuld als je zakt! #hartonderderiem
Hij zou eigenlijk met ons gaan maar we waren iets te vroeg hahaDaveytl wrote:Patrickjeb- Ging in zijn eentje naar Loudness. Prima kerel, en ging aardig los.
Verder weet ik ook bijna niks over hem![]()
-wekt altijd een beetje een verdwaalde indrukDaveytl wrote:Patrickjeb- Ging in zijn eentje naar Loudness. Prima kerel, en ging aardig los.
Verder weet ik ook bijna niks over hem![]()