Hahaha oke.robkuh1990 wrote:Parvuz wrote:robkuh1990: Kwam om een Qlimax banner te verkopen, en bleef.![]()
Klopt wel maar dan half..
ik kwam hier eerst omdat ik de eerste was met DR - Chaos op film :p
I didn't know.
Hahaha oke.robkuh1990 wrote:Parvuz wrote:robkuh1990: Kwam om een Qlimax banner te verkopen, en bleef.![]()
Serieus? Dat verdient een credit.robkuh1990 wrote:Parvuz wrote:robkuh1990: Kwam om een Qlimax banner te verkopen, en bleef.![]()
robkuh1990 wrote:ik kwam hier eerst omdat ik de eerste was met DR - Chaos op film :p

Chukkels wrote:Squirrie - Iemand die mij niet hoort als ik hem hem roep en 'probeer' duidelijk te maken dat er secuirty langs zijn WC-hokje loopt.
Olijfboompje - Heeft zijn zwemdiploma binnen en is niet ten onder gegaan in het regenseizoen tijdens Ground Zero.
Roberttt - Heeft samen met 3790 andere mensen bewezen een goede BOB te zijn na een festival en hier een mooie sleutelhanger aan overgehouden.
DjThera - Heeft de eer en kundigheid gehad om op een groot festival de vetste stage tot op heden in 2011 te hosten met zijn label.
Sorry James, maar ik kan het niet anders dan met em eens zijnNazale wrote:PNXRMX:
- Opmerkingen waar geen speld tussen te krijgen is.
- Is vrijwel altijd met en in z'n vriendin aanwezig op feestjes
robkuh1990 wrote:Parvuz wrote:robkuh1990: Kwam om een Qlimax banner te verkopen, en bleef.![]()
meer aan het feit dat hij op feesten veel stil staatp-stylez wrote:vind dat piaa wel te herkennen is aan het t-shirt dat hij altijd draagt
lach maar, ik was we; de 1e!KSwoosh wrote:robkuh1990 wrote:Parvuz wrote:robkuh1990: Kwam om een Qlimax banner te verkopen, en bleef.![]()
ik weet niet eens wat het isrobkuh1990 wrote:lach maar, ik was we; de 1e!
ooooooohroberttt wrote:een nummer genaamd : Donkey Rollers - Chaos
Whahaha!KSwoosh wrote:ooooooohroberttt wrote:een nummer genaamd : Donkey Rollers - Chaos
ik dacht : Dr. Chaos

That's right, kun je Lyst ook aan herkennenKSwoosh wrote:meer aan het feit dat hij op feesten veel stil staatp-stylez wrote:vind dat piaa wel te herkennen is aan het t-shirt dat hij altijd draagt
Moeie niet doen, krijg je rimpels van.Lyst wrote:Niet waar, mij kun je herkennen aan het feit dat ik op feesten altijd stilsta
Overigens kun je ons ook herkennen aan de vieze gezichten die we trekken bij de hoge pitchkicks
je moet ook niet stiekempjes Frontliner opzetten thuis lystLyst wrote:Daar hebben ze wel zalfjes voor, was er maar iets wat je tegen die kicks op kon smeren
ske waar was jij zaterdag?Skedoedelefloeps wrote:Moeie niet doen, krijg je rimpels van.Lyst wrote:Niet waar, mij kun je herkennen aan het feit dat ik op feesten altijd stilsta
Overigens kun je ons ook herkennen aan de vieze gezichten die we trekken bij de hoge pitchkicks
Zaterdag? Hoezo... dacht je dat ik naar Ground Zero zou gaan?roberttt wrote:ske waar was jij zaterdag?Skedoedelefloeps wrote:Moeie niet doen, krijg je rimpels van.Lyst wrote:Niet waar, mij kun je herkennen aan het feit dat ik op feesten altijd stilsta