Daveytl wrote:Robkuh- Op sommige avonden erg hard aan het rammen in de keuken.
Active topics in Off-Topic
Moderators
p-stylez heeft jammer genoeg geen mute knop
Jolle - Meest charmante voto van daniël
Daphneee wrote:Daar kan ik niet over oordelendawasiknie wrote:Jawel. Biscuit. Goed in bed enzow.Daphneee wrote:Geweldig topic ik pass alleen want ken niemand hiero haha!nooit uitgeprobeerd en ook niet van plan
Rik - altijd makkelijk herkenning punt aangezien ie overal boven uit steekt
Wessel - Geen hersenen gekregen bij ze geboorte, kerel spoort niet.
Kevin-raw - schrijft geschiedenis
Mol - graaft het liefst gaten onder de grond
Biscuit - Heeft zichzelf niet onder controle wanneer een meisje hier inlogt 'fap fap '
Olijfboompje - eet veel olijven
Jor-d - Wil dat we ontopic gaan in het zever topic
Piaaa - Ziet eruit alsof ie teveel drugs gebruikt op feesten
Dawasiknie - herken die kerel serieus nooit, terwijl ik hem altijd tegen kom. hij transformeert elke week ofzo
Oostzaner - woont in oostzaan
Hidde - houdt van headhunterz, liefst wordt hij elke dag wakker onder het genot van MMA van dbstf
Dakpan - alles wat melodietjes heeft en pitchkicks komt ie op klaar.
Lyst - alles kut enter
Chukkels - bij hem is het elke dag 11 november
pepepepe - ongelooflijke lekkere chick
was het wel even
Wessel - Geen hersenen gekregen bij ze geboorte, kerel spoort niet.
Kevin-raw - schrijft geschiedenis
Mol - graaft het liefst gaten onder de grond
Biscuit - Heeft zichzelf niet onder controle wanneer een meisje hier inlogt 'fap fap '
Olijfboompje - eet veel olijven
Jor-d - Wil dat we ontopic gaan in het zever topic
Piaaa - Ziet eruit alsof ie teveel drugs gebruikt op feesten
Dawasiknie - herken die kerel serieus nooit, terwijl ik hem altijd tegen kom. hij transformeert elke week ofzo
Oostzaner - woont in oostzaan
Hidde - houdt van headhunterz, liefst wordt hij elke dag wakker onder het genot van MMA van dbstf
Dakpan - alles wat melodietjes heeft en pitchkicks komt ie op klaar.
Lyst - alles kut enter
Chukkels - bij hem is het elke dag 11 november
pepepepe - ongelooflijke lekkere chick
was het wel even
Je maakt die jongen onzeker lieve schat.Daphneee wrote:Daar kan ik niet over oordelendawasiknie wrote:Jawel. Biscuit. Goed in bed enzow.Daphneee wrote:Geweldig topic ik pass alleen want ken niemand hiero haha!nooit uitgeprobeerd en ook niet van plan
ot: Ik sta er niet tussen ben ik niet stoer genoeg ofzo?
Haha yes.Project 141 wrote:Het enige wat ik van je weet is dat je volgens mij italiaanse roots hebtmrazura wrote:Je maakt die jongen onzeker lieve schat.
I am not able to express the amount of loneliness and disappointment with life for not being on the list.
This goes far beyond anything I've faced in life.
Scusi pabedepoepie?Project 141 wrote:Het enige wat ik van je weet is dat je volgens mij italiaanse roots hebtmrazura wrote:Je maakt die jongen onzeker lieve schat.
Ik ook al nietmrazura wrote:ot: Ik sta er niet tussen ben ik niet stoer genoeg ofzo?
Non importadawasiknie wrote:Scusi pabedepoepie?Project 141 wrote:Het enige wat ik van je weet is dat je volgens mij italiaanse roots hebtmrazura wrote:Je maakt die jongen onzeker lieve schat.
Haha vast welProject 141 wrote:Ik ook nietpatrickjeb wrote:Ik ook al nietmrazura wrote:ot: Ik sta er niet tussen ben ik niet stoer genoeg ofzo?maar mss dat na de meeting zaterdag der wel wat te vertellen is
SorryParvuz wrote:En het klopt niet. Haha. Katamaran is de jongste van ons 2. Haha.Rawbin wrote:Geupdate,
wat een teringwerk zeg, ben gewoon meer dan een uur bezig geweest
Naja, qua gedrag zat je goed.Rawbin wrote:SorryParvuz wrote:En het klopt niet. Haha. Katamaran is de jongste van ons 2. Haha.Rawbin wrote:Geupdate,
wat een teringwerk zeg, ben gewoon meer dan een uur bezig geweest
Ohja?Lyst wrote:Ik sta bovenaan
@ Kata: wil je een familieoorlog ontketenen?
hehe
waarom ben ik nog steeds de shoutboxxer, terwijl ik er aanzienlijk minder ben dan vorig jaar? 
maar: FRArnold: bekend van zijn shows op Lionstyle Radio.
maar: FRArnold: bekend van zijn shows op Lionstyle Radio.
Dan hebben we ook nog sayenjumper:eindbaas
Die aap ligt nu toch te pitten, dus we moeten even snel door spammen met dit topic, dan leest hij het vast niet meer.Rawbin wrote:@ Kata: wil je een familieoorlog ontketenen?
Lyst wrote:Ik sta onderaan
ik sta nergens
Anim0l: Te herkennen aan zn bloedgeile avatar
Anim0l: lekkerste kont van hardtraxx vink leukerRawbin wrote:Anim0l: Te herkennen aan zn bloedgeile avatar
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
JeujSkedoedelefloeps:
vind alle drugsgebruikers 'minder-opgeleiden'