wrote:Robkuh- Op sommige avonden erg hard aan het rammen in de keuken.
p-stylez heeft jammer genoeg geen mute knop
Jolle - Meest charmante voto van daniël
wrote:Daar kan ik niet over oordelenwrote:Jawel. Biscuit. Goed in bed enzow.wrote:Geweldig topic ik pass alleen want ken niemand hiero haha!nooit uitgeprobeerd en ook niet van plan
Rik - altijd makkelijk herkenning punt aangezien ie overal boven uit steekt
Wessel - Geen hersenen gekregen bij ze geboorte, kerel spoort niet.
Kevin-raw - schrijft geschiedenis
Mol - graaft het liefst gaten onder de grond
Biscuit - Heeft zichzelf niet onder controle wanneer een meisje hier inlogt 'fap fap '
Olijfboompje - eet veel olijven
Jor-d - Wil dat we ontopic gaan in het zever topic
Piaaa - Ziet eruit alsof ie teveel drugs gebruikt op feesten
Dawasiknie - herken die kerel serieus nooit, terwijl ik hem altijd tegen kom. hij transformeert elke week ofzo
Oostzaner - woont in oostzaan
Hidde - houdt van headhunterz, liefst wordt hij elke dag wakker onder het genot van MMA van dbstf
Dakpan - alles wat melodietjes heeft en pitchkicks komt ie op klaar.
Lyst - alles kut enter
Chukkels - bij hem is het elke dag 11 november
pepepepe - ongelooflijke lekkere chick
was het wel even
Wessel - Geen hersenen gekregen bij ze geboorte, kerel spoort niet.
Kevin-raw - schrijft geschiedenis
Mol - graaft het liefst gaten onder de grond
Biscuit - Heeft zichzelf niet onder controle wanneer een meisje hier inlogt 'fap fap '
Olijfboompje - eet veel olijven
Jor-d - Wil dat we ontopic gaan in het zever topic
Piaaa - Ziet eruit alsof ie teveel drugs gebruikt op feesten
Dawasiknie - herken die kerel serieus nooit, terwijl ik hem altijd tegen kom. hij transformeert elke week ofzo
Oostzaner - woont in oostzaan
Hidde - houdt van headhunterz, liefst wordt hij elke dag wakker onder het genot van MMA van dbstf
Dakpan - alles wat melodietjes heeft en pitchkicks komt ie op klaar.
Lyst - alles kut enter
Chukkels - bij hem is het elke dag 11 november
pepepepe - ongelooflijke lekkere chick
was het wel even
Je maakt die jongen onzeker lieve schat.wrote:Daar kan ik niet over oordelenwrote:Jawel. Biscuit. Goed in bed enzow.wrote:Geweldig topic ik pass alleen want ken niemand hiero haha!nooit uitgeprobeerd en ook niet van plan
ot: Ik sta er niet tussen ben ik niet stoer genoeg ofzo?
Haha yes.wrote:Het enige wat ik van je weet is dat je volgens mij italiaanse roots hebtwrote:Je maakt die jongen onzeker lieve schat.
I am not able to express the amount of loneliness and disappointment with life for not being on the list.
This goes far beyond anything I've faced in life.
Scusi pabedepoepie?wrote:Het enige wat ik van je weet is dat je volgens mij italiaanse roots hebtwrote:Je maakt die jongen onzeker lieve schat.
Ik ook al nietwrote:ot: Ik sta er niet tussen ben ik niet stoer genoeg ofzo?
Non importawrote:Scusi pabedepoepie?wrote:Het enige wat ik van je weet is dat je volgens mij italiaanse roots hebtwrote:Je maakt die jongen onzeker lieve schat.
Haha vast welwrote:Ik ook nietwrote:Ik ook al nietwrote:ot: Ik sta er niet tussen ben ik niet stoer genoeg ofzo?maar mss dat na de meeting zaterdag der wel wat te vertellen is
Sorrywrote:En het klopt niet. Haha. Katamaran is de jongste van ons 2. Haha.wrote:Geupdate,
wat een teringwerk zeg, ben gewoon meer dan een uur bezig geweest
Naja, qua gedrag zat je goed.wrote:Sorrywrote:En het klopt niet. Haha. Katamaran is de jongste van ons 2. Haha.wrote:Geupdate,
wat een teringwerk zeg, ben gewoon meer dan een uur bezig geweest
Ohja?wrote:Ik sta bovenaan
@ Kata: wil je een familieoorlog ontketenen?
hehe
waarom ben ik nog steeds de shoutboxxer, terwijl ik er aanzienlijk minder ben dan vorig jaar? 
maar: FRArnold: bekend van zijn shows op Lionstyle Radio.
maar: FRArnold: bekend van zijn shows op Lionstyle Radio.
Dan hebben we ook nog sayenjumper:eindbaas
Die aap ligt nu toch te pitten, dus we moeten even snel door spammen met dit topic, dan leest hij het vast niet meer.wrote:@ Kata: wil je een familieoorlog ontketenen?
wrote:Ik sta onderaan
ik sta nergens
Anim0l: Te herkennen aan zn bloedgeile avatar
Anim0l: lekkerste kont van hardtraxx vink leukerwrote:Anim0l: Te herkennen aan zn bloedgeile avatar
D
Artist
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
JeujSkedoedelefloeps:
vind alle drugsgebruikers 'minder-opgeleiden'