JefQ staat bekend om zijn agressieve kop tijdens het gewelddadige stampen. 
Active topics in Off-Topic
Moderators
Mike-O en JefQ: De hardtraxxers die het hardste los gaan! 
Lyst wrote:Goeie release_dp_ wrote:Dan hebben we ook nog sayenjumper:eindbaas
whahaha ja, wat dat betreft is ie wel veranderd geloof ik
-
A
MRHardstyleMusic: Poster van kutreleases²
te laat.katamaran wrote:Die aap ligt nu toch te pitten, dus we moeten even snel door spammen met dit topic, dan leest hij het vast niet meer.Rawbin wrote:@ Kata: wil je een familieoorlog ontketenen?
Laat je hem wel heel tijgerParvuz wrote:te laat.katamaran wrote:Die aap ligt nu toch te pitten, dus we moeten even snel door spammen met dit topic, dan leest hij het vast niet meer.Rawbin wrote:@ Kata: wil je een familieoorlog ontketenen?
@ Davey
Hoe kom je erbij dat ik mensen graag dom noem, ik wil wel eens wat gekopieerde posts zien dan
Hoe kom je erbij dat ik mensen graag dom noem, ik wil wel eens wat gekopieerde posts zien dan
Snap daarom ook niet waar die het vandaan haalt maargoedProject 141 wrote:Als ik bij jouw berichten zoek met keyword 'dom', heb ik 0 resultaten.. Terwijl je het nu net nog gebruikt in die zin die ik quote.Piaaa wrote:@ Davey
roberttt wrote:Rik - altijd makkelijk herkenning punt aangezien ie overal boven uit steekt
Wessel - Geen hersenen gekregen bij ze geboorte, kerel spoort niet.
Kevin-raw - schrijft geschiedenis
Mol - graaft het liefst gaten onder de grond
Biscuit - Heeft zichzelf niet onder controle wanneer een meisje hier inlogt 'fap fap '
Olijfboompje - eet veel olijven
Jor-d - Wil dat we ontopic gaan in het zever topic
Piaaa - Ziet eruit alsof ie teveel drugs gebruikt op feesten
Dawasiknie - herken die kerel serieus nooit, terwijl ik hem altijd tegen kom. hij transformeert elke week ofzo
Oostzaner - woont in oostzaan
Hidde - houdt van headhunterz, liefst wordt hij elke dag wakker onder het genot van MMA van dbstf
Dakpan - alles wat melodietjes heeft en pitchkicks komt ie op klaar.
Lyst - alles kut enter
Chukkels - bij hem is het elke dag 11 november
pepepepe - ongelooflijke lekkere chick![]()
was het wel even
Maar ik prefereer Down With The Hardstyle van Headhunterzz en WildstylerzZ! D4t Is pAs EchTE h4rDe H4RdStYl3z!!
No wayJefQ wrote:Mike-O en JefQ: De hardtraxxers die het hardste los gaan!
Is dat een uitdaging?Rik wrote:No wayJefQ wrote:Mike-O en JefQ: De hardtraxxers die het hardste los gaan!
Sowieso moeilijk te beoordelen als je het grootste deel nog niet eens kent, niet dat het zoveel uit maakt maarja, je hebt altijd van die mensen die denken dat zij het allerhardste los gaan, terwijl dat dan weer meevalt als je weer andere mensen ziet (ofzo
)
- Mensen met achtereinden van dieren vergelijken.Piaaa wrote:@ Davey
- Mensen een wijf noemen, omdat ze naar jouw idee iets verkeerd hebben gezegd of iets dergelijk.
- Mensen lachwekkend noemen, terwijl je gewoon in een discussie bezig bent over muziek. Muziek is en blijft een kwestie van smaak, dus dan kun je dat niet zomaar zeggen.
-
-Ik bedoel ons als in hardtrekkers sukkel
-Je hebt een laag niveau en een laag niveau.
Volgensmij lig je nu op de bodem kerel
Zullen er vast nog wel meer zijn, maar dit is een kleine greep uit je collectie
Af en toe vraag ik me af of je gehoor wel helemaal klopt en daarbij je verstand
Ik neem hem wel aan hoor :pMike-O wrote:Is dat een uitdaging?Rik wrote:No wayJefQ wrote:Mike-O en JefQ: De hardtraxxers die het hardste los gaan!
1-0Daveytl wrote:- Mensen met achtereinden van dieren vergelijken.Piaaa wrote:@ Davey
- Mensen een wijf noemen, omdat ze naar jouw idee iets verkeerd hebben gezegd of iets dergelijk.
- Mensen lachwekkend noemen, terwijl je gewoon in een discussie bezig bent over muziek. Muziek is en blijft een kwestie van smaak, dus dan kun je dat niet zomaar zeggen.
--Ik bedoel ons als in hardtrekkers sukkel-Je hebt een laag niveau en een laag niveau.
Volgensmij lig je nu op de bodem kerelZullen er vast nog wel meer zijn, maar dit is een kleine greep uit je collectie
Af en toe vraag ik me af of je gehoor wel helemaal klopt en daarbij je verstand
Haha, ik dacht nog niet eens mezelfMike-O wrote:Is dat een uitdaging?Rik wrote:No wayJefQ wrote:Mike-O en JefQ: De hardtraxxers die het hardste los gaan!
Dit vind ik trouwens wel een mooie.Hoofdcoach wrote:Olijfboompje: gewoon een held
Deze verdient een ereplekje!
Idd,C-Mind wrote:topic gaat nergens meer over
laten we het een beetje serieus houden en ook een beetje objectief blijven. Dus geen gebash of billengelik
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Rawbin: Ken die dude eigenlijk kats niet, tot dit topic bestond.. houdt van konijnen?
Ben toch al redelijk lang actief op dit forum, alleen niet echt in het off-topic gedeelteSkedoedelefloeps wrote:Rawbin: Ken die dude eigenlijk kats niet, tot dit topic bestond.. houdt van konijnen?
En heus ken je stampertje van Bambi niet meer
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Naja ik ben overal wel te vinden op hardtraxx, maar als ik je niet herinner betekend dat prob dat we nooit in discussies terecht zijn gekomenRawbin wrote:Ben toch al redelijk lang actief op dit forum, alleen niet echt in het off-topic gedeelteSkedoedelefloeps wrote:Rawbin: Ken die dude eigenlijk kats niet, tot dit topic bestond.. houdt van konijnen?
hahahah ja of je bent het vergeten, aangezien jij in zo veel discussies zitSkedoedelefloeps wrote:Naja ik ben overal wel te vinden op hardtraxx, maar als ik je niet herinner betekend dat prob dat we nooit in discussies terecht zijn gekomenRawbin wrote:Ben toch al redelijk lang actief op dit forum, alleen niet echt in het off-topic gedeelteSkedoedelefloeps wrote:Rawbin: Ken die dude eigenlijk kats niet, tot dit topic bestond.. houdt van konijnen?