Olijfboompje wrote:Lievvvv!tommetjeuh wrote:heb je maar even geholpen(Zie vorige post)
Jij krijgt een hand van mij op het eerstvolgende feest gecombineerd met een drankje!
Active topics in Off-Topic
Moderators
ja ja ja, ik doet het vandaag nogHidden Source wrote:Volgens mij mag de beginpost wel bijgewerkt worden.
Hoofdcoach met zijn smsje tijdens xxelerator waarvan ik op het 1e moment dacht dat hij van mn coach kwam 
Ik heb olijfboompje trouwens nog nooit zien gebruiken dus volgens mij zijn het fabeltjes en geloven julie allemaal in sprookjes.
Ik heb olijfboompje trouwens nog nooit zien gebruiken dus volgens mij zijn het fabeltjes en geloven julie allemaal in sprookjes.
Last edited by mrazura on 01 Jun 2011 19:16, edited 2 times in total.
NuRawbin wrote:ja ja ja, ik doet het vandaag nogHidden Source wrote:Volgens mij mag de beginpost wel bijgewerkt worden.
G1ll: Een mod die schijnbaar niet corrupt is, omdat hij zich (tot op heden) niet heeft laten omkopen om dit topic te heropenen.

Geweldig topic ik pass alleen want ken niemand hiero haha!
Jawel. Biscuit. Goed in bed enzow.Daphneee wrote:Geweldig topic ik pass alleen want ken niemand hiero haha!
whahaJolle wrote:Randleman: De poster van alle kutreleases op Hardtraxx
Ken niemand van hier. Alleen Olijfboompje een fractie van 2 seconden mee gesproken
Last edited by Kettingzaag on 01 Jun 2011 22:42, edited 1 time in total.
Daar kan ik niet over oordelendawasiknie wrote:Jawel. Biscuit. Goed in bed enzow.Daphneee wrote:Geweldig topic ik pass alleen want ken niemand hiero haha!
ik ben alleen bekend van twitter haha. ohja en films en series kijken XD
allebei klopt wel een beetje ja.
allebei klopt wel een beetje ja.
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Topic is wel een hit geworden he 
-
E
dawasiknie wrote:Jawel. Biscuit. Goed in bed enzow.Daphneee wrote:Geweldig topic ik pass alleen want ken niemand hiero haha!
zo niet he!
Heb ik ook niet met jou gesproken?Kettingzaag wrote:whahaJolle wrote:Randleman: De poster van alle kutreleases op Hardtraxx![]()
Ken niemand van hier. Alleen Olijfboompje een fractie van 2 seconden mee gesproken
Geupdate,
wat een teringwerk zeg, ben gewoon meer dan een uur bezig geweest
Weer zo'n random naam zie ik net
koelkastdeur
Hidde mist nog.
Decoupeerzaag is trouwens echt de vetste naam op een forum ooit.
Decoupeerzaag is trouwens echt de vetste naam op een forum ooit.
Rawbin wrote:Weer zo'n random naam zie ik netkoelkastdeur
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Olijfboompje: gewoon een held 
Pommer: Grootste Doofenshmirtz fan ooit,
Plaatje van Doofenshmirtz en Perry het Vogelbekdier
(was jij toch met die plaatjes..?)
Plaatje van Doofenshmirtz en Perry het Vogelbekdier
Dat je dat nog weetmikeee wrote:Pommer: Grootste Doofenshmirtz fan ooit,
Plaatje van Doofenshmirtz en Perry het Vogelbekdier![]()
Van alle lui die ik op Hard Bass toen heb gezien, sprak ik hem aan vanwege z'n shirt wie hij was: heerlijke naam om dan uit te spreken, hahahidde wrote:Decoupeerzaag is trouwens echt de vetste naam op een forum ooit.
En het klopt niet. Haha. Katamaran is de jongste van ons 2. Haha.Rawbin wrote:Geupdate,
Haha, over deze reactie had je het dus gister!Jurheinen wrote:Daveytl aan zijn ontzettend gruwelijke ragkwaliteiten!
Had hem nog niet gezien
Jurheinen is te herkennen aan zijn doosje flugel.
Als hij niet een hele doos in zijn handen heeft, dan heeft hij dat doosje wel op zijn hoofd