- Olijfboompje: Is keihard verslaafd... ...aan McFlurry Rolo's
- Roberttt: Is op 11 juni eindelijk weer van de partij!

- mrazura: Heeft wel zin in een hardcore feestje op een doordeweekse dag
- livinforthemusic: Is niet blij op WhatsApp
- Squirrie: Heeft een van m'n favoriete dieren als username
Active topics in Off-Topic
Moderators
Dat heb je goed gezien? Hoe weet jij dat nou weerD-Nemacyst wrote:G1LL : Heeft laatst een fristi en een mcflurry besteld bij de mac.
(hehe)
Rawbin: Moet misschien de beginpost weer beetje updaten haha. 
kloptkatamaran wrote: Protoss - Rukt de hele dag volgens mij.
huh wat zeg jij dan je kent mn hyves niet eens ?Rawbin wrote:Protoss - Was (/is) helemaal gek van Headhunterz, Noisecontrollers, DBSTF en ga zo maar door. Zelfs zn hyves stond er helemaal vol van. Maar binnen een maand waren ze opeens allemaal bout!
ja die artiesten zijn niet meer zo goed heh
Last edited by Protoss on 01 Jun 2011 17:55, edited 1 time in total.
Ik was de gene die het aan je gaf hahaG1LL wrote:Dat heb je goed gezien? Hoe weet jij dat nou weerD-Nemacyst wrote:G1LL : Heeft laatst een fristi en een mcflurry besteld bij de mac.
(hehe)
@ Parvuz: I know, maar ben elke keer bezig met andere dingen
@ Protoss: volgens mij stond jou hyves toen ook in het mooiboy topic
@ Protoss: volgens mij stond jou hyves toen ook in het mooiboy topic
hahahahahahD-Nemacyst wrote:Ik was de gene die het aan je gaf hahaG1LL wrote:Dat heb je goed gezien? Hoe weet jij dat nou weerD-Nemacyst wrote:G1LL : Heeft laatst een fristi en een mcflurry besteld bij de mac.
(hehe)
weet ik niet eens ?Rawbin wrote: @ Protoss: volgens mij stond jou hyves toen ook in het mooiboy topic
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Parvuz wrote:Haha.Lyst wrote: Parvuz - Aan zijn goede grappen
Parvuz: vd gijp als avatar
Haha ja moet toch wat doen in mn vrije tijd. Zat eerst idd niet zo veel in het off-topic, maar is wel verslavend zegroberttt wrote:Rawbin = ineens heel actief hier
wat deed gij eerst dan? fap fapRawbin wrote:Haha ja moet toch wat doen in mn vrije tijd. Zat eerst idd niet zo veel in het off-topic, maar is wel verslavend zegroberttt wrote:Rawbin = ineens heel actief hier
Goed hé! Is toch heerlijk man?!Hoofdcoach wrote:Parvuz wrote:Haha.Lyst wrote: Parvuz - Aan zijn goede grappen
Parvuz: vd gijp als avatar
school en blowen :')roberttt wrote:wat deed gij eerst dan? fap fapRawbin wrote:Haha ja moet toch wat doen in mn vrije tijd. Zat eerst idd niet zo veel in het off-topic, maar is wel verslavend zegroberttt wrote:Rawbin = ineens heel actief hier
Dag 2 
Last edited by Olijfboompje on 01 Jun 2011 18:46, edited 1 time in total.
goed zo man!Olijfboompje wrote:Dag 2
Imago zuivering in gang![]()
Last edited by tommetjeuh on 01 Jun 2011 18:48, edited 2 times in total.
Ravenwood: Twitter hier twitter daar. Haha. Alle onzin komt voorbij. 
Shit.tommetjeuh wrote:indirect is dit weer een herinnering aan je oude imagoOlijfboompje wrote:Dag 2
Imago zuivering in gang
Je hebt gelijk.
Edited
heb je maar even geholpen
(Zie vorige post)
Lievvvv!tommetjeuh wrote:heb je maar even geholpen(Zie vorige post)
Jij krijgt een hand van mij op het eerstvolgende feest gecombineerd met een drankje!
Randleman: De poster van alle kutreleases op Hardtraxx
Volgens mij mag de beginpost wel bijgewerkt worden.