Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 36  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 12:17 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Volgens mij herken ik niemand op feesten ^^ Dus is niet alleen bij jullie :lol:


Als je mij niet herkent... Dat lijkt me toch niet zo moeilijk xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 12:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Volgens mij herken ik niemand op feesten ^^ Dus is niet alleen bij jullie :lol:


:huh: en ik dan :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 12:19 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Kevin wij hebbe ook nog steeds niet gemeet terwijl we wel altijd op dezelfde feesten zijn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 12:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nu fusion kon ik niet meer om jou heen kev :D

HARDTRAXX MEETING HIERRRRRR, en de helft van bluebox was al HT, en de andere helft zat je echt aan te kijken van WTF xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 12:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

dat weet ik niet eens meer :p was volgens mij wel de beste meeting ooit xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 12:22 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Fusion wou ik er ook nog heen gaan maar ik vond het toch echt veel te dik in de zaal, was me eerste keer HMH dus jah :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 12:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Enige meeting waar ik ben geweest, en alsnog er bijna niks meer van weten :') zo zonde, vandaar dat ik nu ook altijd nuchter naar feestje ga :) hooguit een paar biertjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 12:24 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
Enige meeting waar ik ben geweest, en alsnog er bijna niks meer van weten :') zo zonde, vandaar dat ik nu ook altijd nuchter naar feestje ga :) hooguit een paar biertjes


Huh ik heb jou toch gesproken op Loudness? Of was dat gewoon per toeval en niet bij de meeting
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 12:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Fusion wou ik er ook nog heen gaan maar ik vond het toch echt veel te dik in de zaal, was me eerste keer HMH dus jah :D


Was volgens mij tijdens NC, de meeting en aan de TL te zien had ik ook niet veel gemist. En ik had nog wel mn NC shirt aan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 12:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Rawbin schreef:
Enige meeting waar ik ben geweest, en alsnog er bijna niks meer van weten :') zo zonde, vandaar dat ik nu ook altijd nuchter naar feestje ga :) hooguit een paar biertjes


Huh ik heb jou toch gesproken op Loudness? Of was dat gewoon per toeval en niet bij de meeting


Bij Loudness was er nou echt niet echt een meeting, maar het was natuurlijk niet al te groot, dus leek het al snel op een meeting :D maar dat klopt, met je DR shirt. En ik had een post van jou gezien waarin je zei dat je die kale was, dus ik had me jou heel anders voorgesteld :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 12:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

bij de Fusion meeting snapte ik er werkelijk waar geen kut meer van xd idee voor topic, leukste hardtraxx meeting
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 12:27 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
Pommer schreef:
Fusion wou ik er ook nog heen gaan maar ik vond het toch echt veel te dik in de zaal, was me eerste keer HMH dus jah :D


Was volgens mij tijdens NC, de meeting en aan de TL te zien had ik ook niet veel gemist. En ik had nog wel mn NC shirt aan :P


Nee maar ik was toen in hogere sferen en vond het echt fucking dik in die zaal ook al was de set zelf niet zo heel boeiend ofzo ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 12:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
bij de Fusion meeting snapte ik er werkelijk waar geen kut meer van xd idee voor topic, leukste hardtraxx meeting


Zal ik je idee weer kapen net als met dit topic :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 12:28 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
Pommer schreef:
Rawbin schreef:
Enige meeting waar ik ben geweest, en alsnog er bijna niks meer van weten :') zo zonde, vandaar dat ik nu ook altijd nuchter naar feestje ga :) hooguit een paar biertjes


Huh ik heb jou toch gesproken op Loudness? Of was dat gewoon per toeval en niet bij de meeting


Bij Loudness was er nou echt niet echt een meeting, maar het was natuurlijk niet al te groot, dus leek het al snel op een meeting :D maar dat klopt, met je DR shirt. En ik had een post van jou gezien waarin je zei dat je die kale was, dus ik had me jou heel anders voorgesteld :P


Jah dat was een grapje, die kale was van psyko punkz :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 12:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

OT houden heren ! er is een topic voor aangemaakt
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 12:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat moet ook, anders verdien je de titel Hardtraxx Elite niet hè! Anders doet Jor-D al je posts verwijderen en ben je weer een HT Newbie :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 12:41 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Wootum- Probeerde mij zijn naam uit te leggen met zijn handen (W als middelste 3 vingers, 2 keer een 0, en toen kwam het mooiste: met zijn wijsvingers een kruis maken om de letter 't' duidelijk te maken :lol: ) Snapte d'r geen kut van. Toen vroeg ik of hij niet ff op zijn mobiel kon zetten wat hij bedoelde, en toen wist ik het gelijk :lol:


Dat was lekker snugger van me ja :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 12:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Parvuz - Aan zijn goede grappen

Haha. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 14:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Festuca - Woont bij de Digital Age crew. Overigens een schijt irritante vent, sorry.
Daveytl - Tennisfanaat, maar natuurlijk ook dood van de nacht fan.
Mr Lellebel - Bijna alleen maar zinvolle posts, en dat is zeldzaam op dit forum. :P
Darkest Symphony/Intervention: De gebroeders spraakgebrek, al leert Darkest Symphony het al beter dan z'n broer.
Protoss - Rukt de hele dag volgens mij.

Zo, nog een paar die in me opkwamen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 14:33 
 
Artiest

Lyst: nemesis, vraag me wel eens af wat hij hier nog doet, lijkt bijna nooit iets goed te vinden xd
Olijfboompje: spreekt voor zich...
Khadber: kan wel flink zeuren over bepaalde dingen, but then again.. welke mod niet?!
DarkestSymphony: komt over als een paupertje af en toe... of een wannabe paupertje >.< iig heeft ie zo z'n momenten dat je denkt lauw!
RAW-Vizion: totaal geen grip op die gast, zegt volgens mij soms maar wat om een beetje mee te gaan in de flow.
KSwoosh: off-topic is meer z;n ding, geen idee of hij uberhaupt de scene nog een beetje volgt :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 14:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Biscuit: grof, soms seksueel getint, gaat vaak nergens over, Anti Joke Chicken IRL en internet-meisjes-geiler

Spot on!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 14:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

katamaran schreef:
Darkest Symphony/Intervention: De gebroeders spraakgebrek, al leert Darkest Symphony het al beter dan z'n broer.


De gebroeders ''quote'' want die gasten quoten wat af en dan als enige eronder zetten; dit. haha :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 15:16 
 

Heb nog geen een keer aardappel zien langskomen :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 15:18 
 

Skedoedelefloeps schreef:
Lyst: nemesis, vraag me wel eens af wat hij hier nog doet, lijkt bijna nooit iets goed te vinden xd
Olijfboompje: spreekt voor zich...
Khadber: kan wel flink zeuren over bepaalde dingen, but then again.. welke mod niet?!
DarkestSymphony: komt over als een paupertje af en toe... of een wannabe paupertje >.< iig heeft ie zo z'n momenten dat je denkt lauw!
RAW-Vizion: totaal geen grip op die gast, zegt volgens mij soms maar wat om een beetje mee te gaan in de flow.
KSwoosh: off-topic is meer z;n ding, geen idee of hij uberhaupt de scene nog een beetje volgt :lol:

Oja! Skedoedelefloeps Bescherm engel van Brennan Heart - Alternate Reality (Qlimax Anthem 2010) :lol: Dat was een vermakelijk topic om te lezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 15:42 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

G1LL : Heeft laatst een fristi en een mcflurry besteld bij de mac.

(hehe)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 36  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic