Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 36  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2011 23:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

pommer <-> standaard elke week een setje
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2011 23:43 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
pommer <-> standaard elke week een setje

:$
Je moet wat doen in je vrije tijd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2011 23:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
roberttt schreef:
pommer <-> standaard elke week een setje

:$
Je moet wat doen in je vrije tijd :P

fappen veel beter en makkelijker lucht ook nog meer op
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2011 23:49 
 

Pommer schreef:
Josh-T schreef:
Of Dakpan, Stokbrood, gangsterdwerg, hoofdcoach, Olijfboompje; allemaal droge namen :thumbsup:


Vergeet Dawasiknie of Skedoelefloeps niet :P

Bezemsteel dan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2011 23:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

DeKaleMajesteit, apesjit, yo-hannes :lol: , Schuurbaas :lol: , fietsjerippen :huh: , Roomboter, Raytripknol, Vaagheid, Knikkerkoning, wedergeboorte, mrkoe, powerharkie, ikgaathard :lol: , PingPong, duiventeler

ff een selectie uit die laatste 10 pagina's nieuwe members xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2011 23:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Banaanslak schreef:
Chukkels: Heeft altijd een tabblad openstaan met: search.php?keywords=drugs&terms=all&author=&sc=1&sf=all&sk=t&sd=d&sr=posts&st=0&ch=300&t=0&submit=Zoeken en drukt in dit tabblad met regelmatige intervallen op F5.

Hey, die is best handig. Ga ik gebruiken en verversen om de 10 seconden. Thanks! :thumbsup:

Hmm, er zijn 9280 drugsgerelateerde berichten op Hardtraxx. En daarvan heb ik er 1300 gemaakt. xd

Robert heeft er 1190 berichten lopen spammen.
En Daniël heeft er in nog geen half jaar tijd 837 drugsgerelateerde berichten gepost :lol:

Dat betekend dat wij 3en samen goed zijn voor meer dan 35% van de posts die het onderwerp drugs bevatten :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2011 23:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels: Sjaak Afhaak :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2011 23:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nrgizer: heeft elke dag een nieuwe top 5 :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 00:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Banaanslak schreef:
Chukkels: Heeft altijd een tabblad openstaan met: search.php?keywords=drugs&terms=all&author=&sc=1&sf=all&sk=t&sd=d&sr=posts&st=0&ch=300&t=0&submit=Zoeken en drukt in dit tabblad met regelmatige intervallen op F5.

Hey, die is best handig. Ga ik gebruiken en verversen om de 10 seconden. Thanks! :thumbsup:

Hmm, er zijn 9280 drugsgerelateerde berichten op Hardtraxx. En daarvan heb ik er 1300 gemaakt. xd

Robert heeft er 1190 berichten lopen spammen.
En Daniël heeft er in nog geen half jaar tijd 837 drugsgerelateerde berichten gepost :lol:

Dat betekend dat wij 3en samen goed zijn voor meer dan 35% van de posts die het onderwerp drugs bevatten :yay:


Ik rol hier echt van mn stoel :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 00:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

wtf :lol: en dan alleen de zinnen met het woord Drugs erin.. Zoek is uit dan hoeveel posts in het drugs topic etc :p :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 00:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
wtf :lol: en dan alleen de zinnen met het woord Drugs erin.. Zoek is uit dan hoeveel posts in het drugs topic etc :p :lol:

Nee, dit zijn posts uit de 4 verschillende drugstopic EN posts met het woord drugs erin. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 00:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Banaanslak schreef:
Intervention is de grootste stoner van HT en gebruikt graag komma's in plaats van spaties.


Ik dacht dat ik de expert was :( heb trouwens net wel mn pakje vlue verbrand, sinds vrijdag weer gestopt dus dat was een ceremonieel einde :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 00:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Rawbin is verslaafd aan wiet of was
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 00:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog een rekensommetje:

Van alle posts die gebruikers Chukkels, roberttt en Olijfboompje hebben gemaakt bevat het volgende aantal drugsgerelateerde informatie:

Chukkels: 14%
roberttt: 12%
Olijfboompje: 40%

:lol:

EDIT: ow fuck, ik heb het toch niet goed. Hij neemt alleen de posts mee van de topics drugs offtopic en Het Grote Drugstopic. Bij de algemene Drugsvoorlichting en het oude topic Drugsgebruik pakt hij alleen de posts mee waar het woordje drugs in voorkomt. Ff kijken, hoe ik dat kan fixen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 00:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Rawbin is verslaafd aan wiet of was


is en was :$ was eerst ook al gestopt voor 3 maanden. Toen weer een keertje gedaan en dan sluipt het er zo weer in. Bovendien was het de laatste tijd niet meer recreatief en had ik het echt nodig om de realiteit te ontvluchten (aangezien er wat ingrijpende dingen zijn geweest).

Dus ik goa er weer voor :D !

Btw roberttt, ik kijk verder dan de drugs comments:

- Geeft altijd heerlijke recht voor zn raap opmerkingen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 00:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Even een recap en een fix. Nu klopt hij helemaal! :worship:

Chukkels schreef:
Banaanslak schreef:
Chukkels: Heeft altijd een tabblad openstaan met: search.php?keywords=drugs&terms=all&author=&sc=1&sf=all&sk=t&sd=d&sr=posts&st=0&ch=300&t=0&submit=Zoeken en drukt in dit tabblad met regelmatige intervallen op F5.

Hey, die is best handig. Ga ik gebruiken en verversen om de 10 seconden. Thanks! :thumbsup:

Hmm, er zijn 20261 drugsgerelateerde berichten op Hardtraxx. En daarvan heb ik er 2729 gemaakt. xd

Robert heeft er 2364 berichten lopen spammen.
En Daniël heeft in nog geen half jaar tijd 1343 drugsgerelateerde berichten gepost :lol:

Dat betekend dat wij 3en samen goed zijn voor meer dan 31% van de posts die het onderwerp drugs bevatten :yay:


Van de totale postcount bestaan dus de volgende percentages uit drugsgerelateerde berichten:

Chukkels: 29%
Roberttt: 23%
Olijfboompje: 66% :lol:

Leuke weetjes, kan mooi in het Hardtraxx overzicht aan het eind van het jaar xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 00:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Even een recap en een fix. Nu klopt hij helemaal! :worship:

Chukkels schreef:
Banaanslak schreef:
Chukkels: Heeft altijd een tabblad openstaan met: search.php?keywords=drugs&terms=all&author=&sc=1&sf=all&sk=t&sd=d&sr=posts&st=0&ch=300&t=0&submit=Zoeken en drukt in dit tabblad met regelmatige intervallen op F5.

Hey, die is best handig. Ga ik gebruiken en verversen om de 10 seconden. Thanks! :thumbsup:

Hmm, er zijn 20261 drugsgerelateerde berichten op Hardtraxx. En daarvan heb ik er 2729 gemaakt. xd

Robert heeft er 2364 berichten lopen spammen.
En Daniël heeft er in nog geen half jaar tijd 1343 drugsgerelateerde berichten gepost :lol:

Dat betekend dat wij 3en samen goed zijn voor meer dan 31% van de posts die het onderwerp drugs bevatten :yay:


Van de totale postcount bestaan dus de volgende percentages uit drugsgerelateerde berichten:

Chukkels: 29%
Roberttt: 23%
Olijfboompje: 66% :lol:

Leuke weetjes, kan mooi in het Hardtraxx overzicht aan het eind van het jaar xd


holy shit :lol: tja, nu kom er je ook echt nooit meer af hè daniel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 00:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

wtf 66% is echt veel :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 00:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Rik - Is lang, maar wil nog wel eens op z'n muil gaan :lol:

Hahaha, moet al weer lachen als ik er aan denk :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 00:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En de percentages horen tuurlijk nog hoger te liggen, want dit zijn alleen berichten met het woord drugs er in. Hoe vaak is t niet snoepjes of wat dan ook wordt genoemd :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 01:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rik schreef:
En de percentages horen tuurlijk nog hoger te liggen, want dit zijn alleen berichten met het woord drugs er in. Hoe vaak is t niet snoepjes of wat dan ook wordt genoemd :p

True, hoewel dat buiten de drugstopics wel meevalt. Zullen er misschien hooguit 30 zijn per persoon. Dit zijn alle posts van de 4 drugstopics die we hebben en posts met het woord 'drugs' erin buiten die topics.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 01:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
Banaanslak schreef:
Intervention is de grootste stoner van HT en gebruikt graag komma's in plaats van spaties.


Ik dacht dat ik de expert was :( heb trouwens net wel mn pakje vlue verbrand, sinds vrijdag weer gestopt dus dat was een ceremonieel einde :$

Ben nu ook sinds 2 weken gestopt ermee.. het begon teveel invloed op mijn lichaam en gedrag te krijgen, dus was voor mij ook een goed moment :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 08:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Martin schreef:
Roomboter


Oh ja, die was ik vergeten, had ik zo'n mooie userbar voor gemaakt:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 08:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

hahahahaha :lol:
die heb ik gezien ja :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 08:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hoe herkennne jullie mij dan? :D
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 36  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic