Wat is dit dan weer voor een topic 
ik zou het niet weten
maar ik word ook door niemand herkend
Same here, dan ook maar 1 meeting mee gemaaktMartin wrote:ik heb bijna nog niemand van hardtraxx gezien
alleen henkjan rik skitzo sainen en nog een paar waar ik nu niet zo snel op kom
Wordt toch een ander topic als homepage makenOlijfboompje wrote:Kutzooi.
Dat terwijl ik niet eens zoveel post op hardtraxx.
You've gotta be fucking kidding me.
29 december was je eerste post. Dus je bent zo'n 5 maanden actief, pak hem beet 155 dagen dus. Je hebt 2034 berichten gepost, dus 13,12 berichten per dag. Daarvan is 2/3e drugsgerelateerd, dus ongeveer 8,7 berichten per dag gaat bij jou over drugs. Toch nog aardig wat hoorOlijfboompje wrote:Kutzooi.
Ons nieuwe reken wonder, voortaan als we vragen hebben wiskunde/reken gerelateerd jou er bij roepen?Chukkels wrote:29 december was je eerste post. Dus je bent zo'n 5 maanden actief, pak hem beet 155 dagen dus. Je hebt 2034 berichten gepost, dus 13,12 berichten per dag. Daarvan is 2/3e drugsgerelateerd, dus ongeveer 8,7 berichten per dag gaat bij jou over drugs. Toch nog aardig wat hoorOlijfboompje wrote:Kutzooi.
(hell yeah, ik ben in vorm!)
Zolang er geen extreme formules en vergelijkingen bijkomen vind ik het best. En het moet Wiskunde A zijn niet Bmikeee wrote:Ons nieuwe reken wonder, voortaan als we vragen hebben wiskunde/reken gerelateerd jou er bij roepen?Chukkels wrote:29 december was je eerste post. Dus je bent zo'n 5 maanden actief, pak hem beet 155 dagen dus. Je hebt 2034 berichten gepost, dus 13,12 berichten per dag. Daarvan is 2/3e drugsgerelateerd, dus ongeveer 8,7 berichten per dag gaat bij jou over drugs. Toch nog aardig wat hoorOlijfboompje wrote:Kutzooi.
Niet veel?Olijfboompje wrote:Kutzooi.
Idd... *Kijkt naar mijn mijn post's per dag* *Kijkt naar Olijfboompje zijn post's per dag*Rik wrote:Niet veel?Olijfboompje wrote:Kutzooi.
You've gotta be fucking kidding me.![]()
Je hebt gespamt als een malloot en t ging nooit over drugs
Ik heb niet eens een homepagemikeee wrote:Wordt toch een ander topic als homepage makenOlijfboompje wrote:Kutzooi.
Ja, veel bullshit over drugsChukkels wrote:29 december was je eerste post. Dus je bent zo'n 5 maanden actief, pak hem beet 155 dagen dus. Je hebt 2034 berichten gepost, dus 13,12 berichten per dag. Daarvan is 2/3e drugsgerelateerd, dus ongeveer 8,7 berichten per dag gaat bij jou over drugs. Toch nog aardig wat hoor
Oke, dat is wel weer zo.mikeee wrote:Idd... *Kijkt naar mijn mijn post's per dag* *Kijkt naar Olijfboompje zijn post's per dag*Rik wrote: Niet veel?![]()
Je hebt gespamt als een malloot en t ging nooit over drugs

Er voldeden 838 resultaten aan de zoekterm "drugs" door gebruiker "Olijfboompje"Olijfboompje wrote:Veel spam in drugstopics, want ik heb niet het idee dat ik werkelijk waar zo vaak het woord drugs in mijn zinnen gebruik.
Shit he.Ramirez wrote:Er voldeden 838 resultaten aan de zoekterm "drugs" door gebruiker "Olijfboompje"Olijfboompje wrote:Veel spam in drugstopics, want ik heb niet het idee dat ik werkelijk waar zo vaak het woord drugs in mijn zinnen gebruik.
Lyst wrote: FrankHardenberg - Aan de grote hoeveelheden emotie in zijn posts
Wattan?Almighty wrote:Lyst wrote: FrankHardenberg - Aan de grote hoeveelheden emotie in zijn posts![]()
Helemaal vergeten
wat een standaard gigantisch vreselijke kut track is dit weer zeg.
I got the magic in me?
Je haalt de magic uit de muziek als je zo produceerd man..
en dan doen ze een keer wat andres bij de intro maar toch is het weer standaard als je begrijpt wat ik bedoel.
blegh, die dbtsf coole boys hoef ik voorlopig niks meer van te horen, heelmaal niet als Villian er achter staat..