Klos: al jaren fusion fan, maar "The Next Level" laten varenKlos wrote:Katamaran: een grote quiz opzetten en fanatiek mee bezig zijn maar de finale ronde(s) laten varen, haha
Active topics in Off-Topic
Moderators
Know it, heb de lijst met tracks nog steeds klaar liggen, maar vergeet het telkens. Maar laten varen, nee hoor, we gaan het zeker afmaken. Goed dat je het nu even zegt, ga er tijd voor maken.Klos wrote:Katamaran: een grote quiz opzetten en fanatiek mee bezig zijn maar de finale ronde(s) laten varen, haha
Jor-D: Schiep Hardtraxx in 6 dagen, op de zevende dag zou Jor-D's schepping voltooid zijn, en rustte hij. 
-
B
Intervention is de grootste stoner van HT en gebruikt graag komma's in plaats van spaties.
Ravenwood is een 24/7 films en series kijker, en hij woont in een bos met kraaitjes.
Rik - Is lang, maar wil nog wel eens op z'n muil gaan 
roberttt wrote:Darkbeatz denkt drugsexpert te zijn
Kan ook jaOlijfboompje wrote:roberttt wrote:Darkbeatz denkt drugsexpert te zijn
Banaanslak wrote:Intervention is de grootste stoner van HT en gebruikt graag komma's in plaats van spaties.
roberttt & KSwoosh om hun heerlijke diepgaande berichten hier altijd
katamaran om z'n spel die volgens mij nu een beetje op een laag pitje staat
ravenwood omdat het een spammerd is op twitter
henk jan is mijn ouwe zuiplap
zullen er vast nog wel meer volgen
katamaran om z'n spel die volgens mij nu een beetje op een laag pitje staat
ravenwood omdat het een spammerd is op twitter
henk jan is mijn ouwe zuiplap
zullen er vast nog wel meer volgen
KSwoosh: behoeft geen verdere uitleg.
-
A
Roberttt en Olijf - Drugs.
Blijkt ook nu weer
Blijkt ook nu weer
DrugsAlmighty wrote:Roberttt en Olijf - Drugs.
Blijkt ook nu weer
Idd, kan toch niet!Almighty wrote:Roberttt en Olijf - Drugs.
Blijkt ook nu weer
-
B
Chukkels: Heeft altijd een tabblad openstaan met: https://hardtraxx.com/search.ph ... mit=Zoeken en drukt in dit tabblad met regelmatige intervallen op F5.
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Banaanslak: eet tosti's met bitterballen ertussen
-
G
nee, dat is decoupeerzaagProject 141 wrote:Banaanslak is echt de meest random naam hier op het forum
en ja, die bestaat echt
Iddkatamaran wrote:Ravenwood is een 24/7 films en series kijker, en hij woont in een bos met kraaitjes.
Of Dakpan, Stokbrood, gangsterdwerg, hoofdcoach, Olijfboompje; allemaal droge namen 
Bezemsteel heb ik ook wel een keer langs zien komen.Josh-T wrote:Of Dakpan, Stokbrood, gangsterdwerg, hoofdcoach, Olijfboompje; allemaal droge namen