mee eensHoofdcoach wrote:Wat een topic
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 2 days ago
Daveytl aan zijn ontzettend gruwelijke ragkwaliteiten!
Last edited by Jurheinen on 31 May 2011 19:21, edited 1 time in total.
Check KSwoosh welkom back topic wat ik daar zei vriendPiaaa wrote:Dit soort topics zijn dan wel weer leuk, Robbert neem er een voorbeeld aan
oooh snaproberttt wrote:Check KSwoosh welkom back topic wat ik daar zei vriendPiaaa wrote:Dit soort topics zijn dan wel weer leuk, Robbert neem er een voorbeeld aan
I just go with the flow. En ik ben gewoon een verlegen ondeugend jongetjekatamaran wrote:hidde: Is heel lang heb ik een keer gelezen ergens.
Pommer: Kijkt gruwelijk veel voetbal volgens mij, ben ik dus niet de enige die die gewoonte heeft.
KSwoosh: Houdt van computers en shit.
Rawbin: Was Robster, verder niet echt een excentrieke persoon op Hardtraxx volgens mij, en daar mag je best trots op zijn.![]()
Edwinn: Is naast een groots early-liefhebber ook een ekte ekte OSM eindbaas. Echt waar.
Parvuz: Hoor ik altijd helemaal dubbel liggen op z'n kamer als hij VI aan het kijken is.
Skedeodelefloeps: Tja, weet na zijn tijd op Hardtraxx nog steeds niet wat zijn echte smaak is op gebied van Hardstyle. Maar dat kan aan mij liggen, vond hem eerst vooral een troll.![]()
Lyst: Vroeger was alles beter, kan hem er op veel punten geen ongelijk in geven.
roberttt: Zeer levendig, af en toe iets te baldadig qua posts.
Dakpan: Kan wel om z'n mening lachen, naja, niet om z'n mening zelf. Maar hoe hij het brengt.
Piaaa: Goeie gozer en Spoontech Records aanbidder.
Ik ga vanavond wel even alles updaten, nu ben ik met mijn vriendinnetje
D-Mind en ik wisten niet van elkaar af.hidde wrote:De eerste keer dat ik 'm zacht dacht ik 'wtf, die is lekker origineel bezig... Lekker goedkoppe ripoff van d-mind'C-Mind wrote:dubieuze artiestennaam?hidde wrote:Rawbin - Start bazentopics sind 31-5-2011
C-mind - Heeft een ietwat dubieuze artiesten-naam maar maakt vette setjes voor Early Hours
Robkuh1990 - Mooiboys afzeiken is zijn favoriete bezigheid
Lyst & Skedoedelefloeps - Zijn het nooit eens met elkaar
whatever
Explain?![]()
Maar het zal eigenlijk ook wel, doet er niet veel toe verder.
maarja lekker boeiend allemaal.
PierrePruuk - Baas. Eindbaas. Jammer dat ie dik is.
dawasiknie wrote:PierrePruuk - Baas. Eindbaas. Jammer dat ie dik is.
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Mijn "echte" smaak is raw 
De setjes zijn wel nicee, alleen de links zijn kut.Rawbin wrote:Intelligent Being: Stront irritante sets posten
Last edited by Oxbow on 31 May 2011 19:59, edited 1 time in total.
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
55 kilo :')dawasiknie wrote:PierrePruuk - Baas. Eindbaas. Jammer dat ie dik is.
Lol, wat een topic weer
Froozen: kom niet aan DBSTF & Psyko Punkz
Froozen: kom niet aan DBSTF & Psyko Punkz
Piaaa: Goeie gozer en Spoontech Records en Theracords aanbidder.
-
A
ik wist dat ie zou komendawasiknie wrote: Almighty - Trollface
Naja, dan is dat nu duidelijk. Hehe, kon het nooit echt zien. Wist wel dat The Beholder je favoriete producer was, dus kon het ook wel een beetje nagaan.Skedoedelefloeps wrote:Mijn "echte" smaak is raw
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Ik vind trouwens dawasiknie en Parvuz wel ongeveer de beste leden hier. Voor de rest zal je me wel liggen, of ik ken je niet, of ik vind je gewoon een lul, god knows.
Ben ik het deels wel mee eens.PierrePruuk wrote:Ik vind trouwens mrazura wel ongeveer de beste leden hier. Voor de rest zal je me wel liggen, of ik ken je niet, of ik vind je gewoon een lul, god knows.
Olijfboompje, omdat ik altijd wel bij hem kan meerijden
P-stylez - aan zijn haat voor de pinguinz
Roberttt - vroeger aan zijn extreem lieve olifantje in zijn avatar
echte oostzaner aan zijn geweldige avatar
Mrharstylemusic aan zijn ongelooflijk slechte muzieksmaak (in mijn ogen dan)
Chukkels als de echte ajacied hier.
Parvuz aan zijn avatar ook uiteraard.
Mja dit was het wel zo'n beetje denk ik.
Owja tuurlijk.katamaran wrote: Parvuz: Hoor ik altijd helemaal dubbel liggen op z'n kamer als hij VI aan het kijken is.
-
G
katamaran wrote:KSwoosh: Houdt van computers en shit.
Haha, en waar is dat op gebaseerd dan?PierrePruuk wrote:Ik vind trouwens dawasiknie en Parvuz wel ongeveer de beste leden hier. Voor de rest zal je me wel liggen, of ik ken je niet, of ik vind je gewoon een lul, god knows.
Ik voel me wel vereerd hoor.
Ik kijk dan ook VI.Parvuz wrote:Owja tuurlijk.katamaran wrote: Parvuz: Hoor ik altijd helemaal dubbel liggen op z'n kamer als hij VI aan het kijken is.Dat hoor jij echt niet door je muziek heen haha.
Katamaran: een grote quiz opzetten en fanatiek mee bezig zijn maar de finale ronde(s) laten varen, haha 
-
B
Mr lellebel: Lacht graag stonede spaanse dames uit in de trein op weg naar Xxlerator.
Negert heeft haar allang gespot natuurlijk
Negert hoe kon ik hem vergeten