Project 141 wrote:Hier sluit ik me toch niet bij aan, ik kan ook wel zonder 'goedemorgen','goedenavond' 'goedemiddag', 'goedenacht', 'TOET' en 'Biscuit trek je broek uit'patrickjeb wrote: Dysphoria:
- Na de vele beledigingen nog niet weggegaan, nu kunnen we niet meer zonder zijn opmerkingen ook al ergeren we er ons deaud aan..
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
D
boefjes! 
Mrazura
- eckte stratiboy
- wasted penguinz clanleder
Dellionnl
- VDK
- hoort hem vaak, maar ziet hem nooit
- eckte stratiboy
- wasted penguinz clanleder
Dellionnl
- VDK
- hoort hem vaak, maar ziet hem nooit
Last edited by teupie on 14 Nov 2012 15:15, edited 1 time in total.
-
E
Sjobie: Deetox-fanboy, Wist met een limo naar Q-space te komen door iets met bier te goochelen, Kan de shout altijd gezellig vullen.
Teupie: uhm.... altijd gezellig.
DellionNL: is een Daniel, altijd op tijd in de shout.
Me gusta: heb zo t idee dat t een geband lid is.....
Teupie: uhm.... altijd gezellig.
DellionNL: is een Daniel, altijd op tijd in de shout.
Me gusta: heb zo t idee dat t een geband lid is.....
-
NHardtraxx Addict
- 1519 posts member since 2012
- last seen 1 day ago
hee en ik dan?
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 2 days ago
Biscuit: Maakt awkward opmerkingen richten personen van het andere geslacht in de hoop zijn eerste aanraking met coïtus voor zijn 30e levensjaar te bewerkstelligen.
Me gusta oftewel Thijs van Doorn is te herkennen aan zijn doorzichtige opmerkingen en het belachelijk maken van Hardtraxx newbies.
-
OHardtraxx Elite
- 2111 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
Je vergeet Industrial mafkeFiretrap wrote:Biscuit: Maakt awkward opmerkingen richten personen van het andere geslacht in de hoop zijn eerste aanraking met coïtus voor zijn 30e levensjaar te bewerkstelligen.
-
K
Ik dan?
-
OHardtraxx Elite
- 2111 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
Jij jakaboem wrote:Ik dan?
-
A
M-arijn, 24 Kitchen
-
K
Onthafloorx wrote:Jij jakaboem wrote:Ik dan?
Ik maak geen awkward opmerkingen richting personen van het andere geslacht
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 2 days ago
huhOnthafloorx wrote:Je vergeet Industrial mafkeFiretrap wrote:Biscuit: Maakt awkward opmerkingen richten personen van het andere geslacht in de hoop zijn eerste aanraking met coïtus voor zijn 30e levensjaar te bewerkstelligen.
-
A
Ze komt uit Zeeland, dat is praktisch Belgisch, Bas.
Mafke = soort mafkees
Waar ben ik aan te herkennen..? Ik wil zeggen "opgerolde broek..."?
The Skribbler wrote:Waar ben ik aan te herkennen..? Ik wil zeggen "opgerolde broek..."?
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 2 days ago
Ik doelde meer op dat ik de link met Industrial niet zie.Almighty wrote:Ze komt uit Zeeland, dat is praktisch Belgisch, Bas.Mafke = soort mafkees
-
MHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Ik dan??????????????
-
E
Daar ben ik vanaf gestapt. dat ga ik niet meer doen.Firetrap wrote:Biscuit: Maakt awkward opmerkingen richten personen van het andere geslacht in de hoop zijn eerste aanraking met coïtus voor zijn 30e levensjaar te bewerkstelligen.
Onthafloorx wrote: Je vergeet Industrial mafke
Nijidik: Weet altijd de juiste vraag te stellen en is nooit de kwaaiste!
Faka met dit dan, ik heb deze topic bedacht en ik sta niet eens meer in, WAZ MET JULLIE
Heeeel wat mensen op dit forum zijn socially awkward. Staan je een heel feest aan te gappen en durven niet op je af te komen 
Ze zijn gewoon verlegen Davey, kan ook niet anders met zo'n mooie jongen als jij