Jij zal een keer geïntroduceerd moeten worden aan Nando & Piaaahdhessel wrote:ik ga gelooof ik het hardste los zonder drugs
Active topics in Off-Topic
Moderators
Inderdaad en wat dacht je van Tommetjeuh en jijzelf Davey...Daveytl wrote:Jij zal een keer geïntroduceerd moeten worden aan Nando & Piaaahdhessel wrote:ik ga gelooof ik het hardste los zonder drugs
Wel grappig trouwens hoe iedereen er op reageert. Nette troll als hij het niet meentMr Lellebel wrote:Inderdaad en wat dacht je van Tommetjeuh en jijzelf Davey...Daveytl wrote:Jij zal een keer geïntroduceerd moeten worden aan Nando & Piaaahdhessel wrote:ik ga gelooof ik het hardste los zonder drugs
ik ga altijd hard los met nandooooDaveytl wrote:Jij zal een keer geïntroduceerd moeten worden aan Nando & Piaaahdhessel wrote:ik ga gelooof ik het hardste los zonder drugs
zonder drugs gaan ze inderdaad niet zo hard als jij robertoroberttt wrote:pfff jullie gaan echt nie harder dan ik!
Tss ik ging net nog 181km/hroberttt wrote:pfff jullie gaan echt nie harder dan ik!
ik ben al 19 jaar en 1 dag clean + teveel energie
:o Jij had toch een Passat? blauwe? of zit ik helemaal fout hahamaarten1410 wrote:Tss ik ging net nog 181km/hroberttt wrote:pfff jullie gaan echt nie harder dan ik!
Zolang je maar onder de indruk bent van jezelfhdhessel wrote:ik ben al 19 jaar en 1 dag clean + teveel energie
Hij kan er niks aan doen, hij is matties met biscuit als ik het goed heb.
HDHessel:
al 19 jaar en 1 week clean!
al 19 jaar en 1 week clean!
Last edited by roberttt on 31 Jan 2012 15:22, edited 1 time in total.
hdhessel wrote:ik ga altijd hard los met nandooooDaveytl wrote:Jij zal een keer geïntroduceerd moeten worden aan Nando & Piaaahdhessel wrote:ik ga gelooof ik het hardste los zonder drugs
Jaaaa, die HDHessel kan er wat van!
Ik hoop dat hij mij wat danslessen kan geven, zelf blijf ik haken op meeklappen 
Poeh, dat zou wel tof zijn zeg!! Heb jij hem al eens gezien dan Tom?tommetjeuh wrote:Ik hoop dat hij mij wat danslessen kan geven, zelf blijf ik haken op meeklappen
Daar waar iedereen veren in z'n reet steekt over hoe 'los diegene wel niet gaat' doe ik m'n eigen ding.Forbidden Phobia wrote:dakpan nooit los? wut?![]()
![]()
![]()
![]()
nooit verwacht
Ik heb zijn kunsten volgens mij nog nooit in actie gezien, anders had ik het wel geweten zeg pfff..Daveytl wrote:Poeh, dat zou wel tof zijn zeg!! Heb jij hem al eens gezien dan Tom?tommetjeuh wrote:Ik hoop dat hij mij wat danslessen kan geven, zelf blijf ik haken op meeklappen
Iemand die EN altijd hard losgaat EN altijd nuchter is.. onvoorstelbaar...
Kan eg nietommetjeuh wrote:Ik heb zijn kunsten volgens mij nog nooit in actie gezien, anders had ik het wel geweten zeg pfff..Daveytl wrote:Poeh, dat zou wel tof zijn zeg!! Heb jij hem al eens gezien dan Tom?tommetjeuh wrote:Ik hoop dat hij mij wat danslessen kan geven, zelf blijf ik haken op meeklappen
Iemand die EN altijd hard losgaat EN altijd nuchter is.. onvoorstelbaar...
Op Loudness zag ik je lekker uit je plaatje gaan dakkieDakpan wrote:Daar waar iedereen veren in z'n reet steekt over hoe 'los diegene wel niet gaat' doe ik m'n eigen ding.Forbidden Phobia wrote:dakpan nooit los? wut?![]()
![]()
![]()
![]()
nooit verwacht
Nee hoor, spot-on. Jeweetwel, die waar ik Oostzaner mee aangereden heb.roberttt wrote::o Jij had toch een Passat? blauwe? of zit ik helemaal fout hahamaarten1410 wrote:Tss ik ging net nog 181km/hroberttt wrote:pfff jullie gaan echt nie harder dan ik!
Hier moeten we natuurlijk wel mee doorgaan!
Klos:
- Verslaggever Kanaal 23
- Op feesten constant op de foto met groupies die denken dat hij Adaro is
jRn:
- Brandgevaar, als hij een snoepke op heeft.
Dysphoria:
- Na de vele beledigingen nog niet weggegaan, nu kunnen we niet meer zonder zijn opmerkingen ook al ergeren we er ons deaud aan..
Klos:
- Verslaggever Kanaal 23
- Op feesten constant op de foto met groupies die denken dat hij Adaro is
jRn:
- Brandgevaar, als hij een snoepke op heeft.
Dysphoria:
- Na de vele beledigingen nog niet weggegaan, nu kunnen we niet meer zonder zijn opmerkingen ook al ergeren we er ons deaud aan..
Last edited by patrickjeb on 21 Feb 2012 11:57, edited 1 time in total.
Steffnov
- Heeft zichzelf nogsteeds niet vermoord omdat hij Dead End Street niet herkende
- Heeft zichzelf nogsteeds niet vermoord omdat hij Dead End Street niet herkende
Met moeite.D-Nemacyst wrote:Steffnov
Er zat ook een vleugje sarcasme aanProject 141 wrote:Hier sluit ik me toch niet bij aan, ik kan ook wel zonder 'goedemorgen','goedenavond' 'goedemiddag', 'goedenacht', 'TOET' en 'Biscuit trek je broek uit'patrickjeb wrote: Dysphoria: