Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 36  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 20:54 

Hardtraxxer

Lyst schreef:
Omdat deze platen net zo bekend zijn geweest als ik noem maar wat, Inner Creativity.

Voor jou ja :) doe niet alsof het een feit is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 21:01 

Hardtraxx Veteran

J9_ schreef:
Lyst schreef:
Omdat deze platen net zo bekend zijn geweest als ik noem maar wat, Inner Creativity.

Voor jou ja :) doe niet alsof het een feit is.

Heb toevallig een aantal samples van iemand anders gehoord, en dit zijn toen der tijd toch wel de bekendere platen geweest die men nu onder bekende klassiekers schaalt mevrouw ....
dus niet meteen zo gemeen ! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 21:04 

Aan het typen...

Sorry maar tracks als 7 en 10 zijn 100x onbekender dan de early platen hierin. En dan heb ik het niet over mezelf, zoals roebén al zegt, hij heeft geen verstand van early, maar zelfs hij kan bijv. 2 afleiden. Het is hetzelfde als ik Under Attack nog nooit gehoord zou hebben en dan zeg ja voor jullie zijn ze bekend!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 21:05 

Hardtraxxer

Hij brengt het alsof het een feit is :P wat niet zo is. Ik ben niet opgegroeid met early en ik vind er over het algemeen ook geen zak aan, sommige plaatjes zijn leuk maar verder... Mwah. Wil niet zeggen dat ik ze niet ken. Maar hij brengt het - zoals altijd - weer als een feit en dat slaat nergens op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 21:07 

Hardtraxx Veteran

Valt opzich mee, tis maar net hoe je het opvat vaak :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 21:09 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Sorry maar tracks als 7 en 10 zijn 100x onbekender dan de early platen hierin. En dan heb ik het niet over mezelf, zoals roebén al zegt, hij heeft geen verstand van early, maar zelfs hij kan bijv. 2 afleiden. Het is hetzelfde als ik Under Attack nog nooit gehoord zou hebben en dan zeg ja voor jullie zijn ze bekend!

2, 5 en 9 heb ik heus wel hoor. :P Heb alleen moeite met die andere early tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 21:11 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:

Ja maar dat komt ook door een andere reden dat je 'm nu moet herkennen, meer kan ik er niet over zeggen want dan verklap ik al een deel :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 21:15 

Aan het typen...

Dakpan schreef:
Lyst schreef:

2, 5 en 9 heb ik heus wel hoor. :P Heb alleen moeite met die andere early tracks.

Zie is het toch een feit dat dakpan ze hoort te kennen xd En het is ook een feit dat veel meer mensen die platen kennen dan 7 en 10.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 21:17 

Hardtraxx Veteran

2, 3, 5, 6 en 9 moeten jullie toch echt wel weten :P 4 en 7 waren wel lastiger, maar niet heel onbekend :)
Die andere 3 betwijfel ik of ik die ga vinden
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 21:30 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Dakpan schreef:
Lyst schreef:

Zie is het toch een feit dat dakpan ze hoort te kennen xd En het is ook een feit dat veel meer mensen die platen kennen dan 7 en 10.

Dat is ongeveer net zoiets als "vroeger reed iedereen in een T-Ford, ik snap niet dat jij er nu niet in rijdt". Of dat je het verschil niet ziet tussen de T-Ford en andere autos uit die tijd.

I can't blame them really.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 21:42 

Hardtraxx Veteran

Ken alleen 6, 7 & 8 maar ik moet zeggen dat ik alle early die daarvoor komt toch behoorlijk lekker vind klinken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 23:47 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
Maar kom op, wie kent hardcore nummer 2 nou niet :P

Inderdaad, klassiekertje...toeval dat ik hem had xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 00:13 

Hardtraxx Veteran

Er komt mij niks te binnen ik hem hoor.

Word trouwens tijd dat er eens een keer een terror nummertje voorbij komt :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 00:33 

Hardtraxx Veteran

1, 2, 3, 8 en 9 heb ik sowieso. 4, 5 en 7 denk ik de artiest van te weten, 5 heb ik binnen no-time. Die ken ik wel. 6 gaat moeilijk worden, en 10 is echt troep. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 00:44 

Hardtraxx Veteran

ik moest trouwens 7 ipv 8 :P ff in de war
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 10:52 

Kraak... Piep...

Heb nog helemaal geen antwoorden binnen :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 12:14 

Kraak... Piep...

Dan is t goed :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 14:45 

Hardtraxx Elite

FUU nummer 7 vroeger zo vaak geluisterd maar kan er niet meer opkomen. :mad:

Moeillijke ronde dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 15:49 

Hardtraxx Veteran

Jeeezus, ik kom maar op 2 tracks seg :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 16:57 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Project 141 schreef:
Maar kom op, wie kent hardcore nummer 2 nou niet :P

Inderdaad, klassiekertje...toeval dat ik hem had xd

Ik twijfel nog of iedereen m wel correct heeft hoor :P

Komop, nummertje 3.. Kom eens hier! :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 17:22 

Hardtraxx Veteran

Weet niet hoe het met jullie zit, maar ik vind dit een behoorlijke rukronde. Al met al nu 5 tracks, en 2 waar ik gvd maar niet opkom. En die andere 3 kan ik beter niet aan beginnen, geen flauw idee. Vooral die 2 nare mainstream tracks. (8 en 10)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 17:33 

Hardtraxx Veteran

8 is niet zo heel moeilijk hoor.
10 klinkt werkelijk nergens naar :P wat een naaare track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 17:40 

Hardtraxx Addict

8, is kut :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 19:22 

Hardtraxx Addict

Pff ik dacht 'm echt te hebben, hoor ik die tekst niet eens dat nummer :huh: Kan niet anders dat het deze is haha .. what the hell
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 20:32 

Hardtraxx Veteran

Heb bij allemaal nu wat ingevuld, behalve bij 7 :cry:
Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 36  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic