Voor jou jaLyst wrote:Omdat deze platen net zo bekend zijn geweest als ik noem maar wat, Inner Creativity.
Related topics
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: Het grote: "Raad De Track Quiz 2012"
- View the latest post: Het grote: "Raad De Track Quiz 2012" (Hardcore)
- View the latest post: Online Soccer Manager/ Hardtraxx competitie
- View the latest post: OSM: Hardtraxx Competitie!
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
JHardtraxxer
- 496 posts member since 2011
- last seen Dec 2022
Heb toevallig een aantal samples van iemand anders gehoord, en dit zijn toen der tijd toch wel de bekendere platen geweest die men nu onder bekende klassiekers schaalt mevrouw ....J9_ wrote:Voor jou jaLyst wrote:Omdat deze platen net zo bekend zijn geweest als ik noem maar wat, Inner Creativity.doe niet alsof het een feit is.
dus niet meteen zo gemeen !
Sorry maar tracks als 7 en 10 zijn 100x onbekender dan de early platen hierin. En dan heb ik het niet over mezelf, zoals roebén al zegt, hij heeft geen verstand van early, maar zelfs hij kan bijv. 2 afleiden. Het is hetzelfde als ik Under Attack nog nooit gehoord zou hebben en dan zeg ja voor jullie zijn ze bekend!
-
JHardtraxxer
- 496 posts member since 2011
- last seen Dec 2022
Hij brengt het alsof het een feit is
wat niet zo is. Ik ben niet opgegroeid met early en ik vind er over het algemeen ook geen zak aan, sommige plaatjes zijn leuk maar verder... Mwah. Wil niet zeggen dat ik ze niet ken. Maar hij brengt het - zoals altijd - weer als een feit en dat slaat nergens op.
Valt opzich mee, tis maar net hoe je het opvat vaak 
2, 5 en 9 heb ik heus wel hoor.Lyst wrote:Sorry maar tracks als 7 en 10 zijn 100x onbekender dan de early platen hierin. En dan heb ik het niet over mezelf, zoals roebén al zegt, hij heeft geen verstand van early, maar zelfs hij kan bijv. 2 afleiden. Het is hetzelfde als ik Under Attack nog nooit gehoord zou hebben en dan zeg ja voor jullie zijn ze bekend!
Ja maar dat komt ook door een andere reden dat je 'm nu moet herkennen, meer kan ik er niet over zeggen want dan verklap ik al een deelLyst wrote:Sorry maar tracks als 7 en 10 zijn 100x onbekender dan de early platen hierin. En dan heb ik het niet over mezelf, zoals roebén al zegt, hij heeft geen verstand van early, maar zelfs hij kan bijv. 2 afleiden. Het is hetzelfde als ik Under Attack nog nooit gehoord zou hebben en dan zeg ja voor jullie zijn ze bekend!
Zie is het toch een feit dat dakpan ze hoort te kennenDakpan wrote:2, 5 en 9 heb ik heus wel hoor.Lyst wrote:Sorry maar tracks als 7 en 10 zijn 100x onbekender dan de early platen hierin. En dan heb ik het niet over mezelf, zoals roebén al zegt, hij heeft geen verstand van early, maar zelfs hij kan bijv. 2 afleiden. Het is hetzelfde als ik Under Attack nog nooit gehoord zou hebben en dan zeg ja voor jullie zijn ze bekend!Heb alleen moeite met die andere early tracks.
2, 3, 5, 6 en 9 moeten jullie toch echt wel weten
4 en 7 waren wel lastiger, maar niet heel onbekend
Die andere 3 betwijfel ik of ik die ga vinden
Die andere 3 betwijfel ik of ik die ga vinden
Dat is ongeveer net zoiets als "vroeger reed iedereen in een T-Ford, ik snap niet dat jij er nu niet in rijdt". Of dat je het verschil niet ziet tussen de T-Ford en andere autos uit die tijd.Lyst wrote:Zie is het toch een feit dat dakpan ze hoort te kennenDakpan wrote:2, 5 en 9 heb ik heus wel hoor.Lyst wrote:Sorry maar tracks als 7 en 10 zijn 100x onbekender dan de early platen hierin. En dan heb ik het niet over mezelf, zoals roebén al zegt, hij heeft geen verstand van early, maar zelfs hij kan bijv. 2 afleiden. Het is hetzelfde als ik Under Attack nog nooit gehoord zou hebben en dan zeg ja voor jullie zijn ze bekend!Heb alleen moeite met die andere early tracks.
En het is ook een feit dat veel meer mensen die platen kennen dan 7 en 10.
I can't blame them really.
Ken alleen 6, 7 & 8 maar ik moet zeggen dat ik alle early die daarvoor komt toch behoorlijk lekker vind klinken 
Inderdaad, klassiekertje...toeval dat ik hem hadProject 141 wrote:Maar kom op, wie kent hardcore nummer 2 nou niet
Er komt mij niks te binnen ik hem hoor.
Word trouwens tijd dat er eens een keer een terror nummertje voorbij komt
Word trouwens tijd dat er eens een keer een terror nummertje voorbij komt
1, 2, 3, 8 en 9 heb ik sowieso. 4, 5 en 7 denk ik de artiest van te weten, 5 heb ik binnen no-time. Die ken ik wel. 6 gaat moeilijk worden, en 10 is echt troep. 
ik moest trouwens 7 ipv 8
ff in de war
Heb nog helemaal geen antwoorden binnen 
FUU nummer 7 vroeger zo vaak geluisterd maar kan er niet meer opkomen.
Moeillijke ronde dit.
Moeillijke ronde dit.
Last edited by Rickie on 15 Feb 2012 14:06, edited 1 time in total.
Jeeezus, ik kom maar op 2 tracks seg 
Ik twijfel nog of iedereen m wel correct heeft hoorSteffnov wrote:Inderdaad, klassiekertje...toeval dat ik hem hadProject 141 wrote:Maar kom op, wie kent hardcore nummer 2 nou niet
Komop, nummertje 3.. Kom eens hier!
Weet niet hoe het met jullie zit, maar ik vind dit een behoorlijke rukronde. Al met al nu 5 tracks, en 2 waar ik gvd maar niet opkom. En die andere 3 kan ik beter niet aan beginnen, geen flauw idee. Vooral die 2 nare mainstream tracks. (8 en 10)
8 is niet zo heel moeilijk hoor.
10 klinkt werkelijk nergens naar
wat een naaare track.
10 klinkt werkelijk nergens naar
Pff ik dacht 'm echt te hebben, hoor ik die tekst niet eens dat nummer
Kan niet anders dat het deze is haha .. what the hell