Lol, care. Het is ook een kunst om de producer te herkennen.Festuca wrote:het is ''Raad de track'' niet: zoek de track in mijn collectie track.
Related topics
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: Het grote: "Raad De Track Quiz 2012"
- View the latest post: Het grote: "Raad De Track Quiz 2012" (Hardcore)
- View the latest post: Online Soccer Manager/ Hardtraxx competitie
- View the latest post: OSM: Hardtraxx Competitie!
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Invullen en ook daadwerkelijk versturen, want dat laatste was ik de vorige x vergeten, al moet ik eerlijk zeggen dat ik die toen ik hem hoorde ook al pittig vond 
Wat een pokke-ronde van de hardstyle zeg. Beetje door Lyst laten beinvloeden ofzo? 
ik herken er 3 
al die early zegt me niks
Hier hetzelfde, wat een kutrondeMartin wrote:ik herken er 3
De early die er in zit is allemaal erg simpel, het is juist de niet early die een stuk moeilijker is gewordenDakpan wrote:Wat een pokke-ronde van de hardstyle zeg. Beetje door Lyst laten beinvloeden ofzo?
Ik ken er nu maar 4 van naam
Die anderen herken ik ook niet allemaal dus dit wordt punten inleveren ben ik bang 
Last edited by Pommer on 13 Feb 2012 17:28, edited 1 time in total.
Hardcore nummer 6.. Pfff
Als ik die niet heb stop ik met alles
Heb voor de lol even geluisterd naar de 3e ronde van hardstyle, wat een kut ronde zeg.. Herken echt alleen 2, 3 en 9. 
Ik ook die drie, en 8 ook nog, maar meer nietNando wrote:Heb voor de lol even geluisterd naar de 3e ronde van hardstyle, wat een kut ronde zeg.. Herken echt alleen 2, 3 en 9.
Oei, Stan...die is gewoon erger dan mij in de vorige ronde met Dead End StreetSTAN- wrote:Hardcore nummer 6.. PfffAls ik die niet heb stop ik met alles
Ik heb nog even, en ik ken 'm dus ik vind 'm sowieso wel.. Maar dat ik er nu niet meteen op kan komen kan ik niet tegenSteffnov wrote:Oei, Stan...die is gewoon erger dan mij in de vorige ronde met Dead End StreetSTAN- wrote:Hardcore nummer 6.. PfffAls ik die niet heb stop ik met alles
sowieso het label moet direct duidelijk zijn toch?
-
SHardtraxxer
- 689 posts member since 2009
- last seen Apr 2017
Godverdomme ik had me in moeten schrijven voor HC, daar had ik meer punten bij gescoord..
Nou d'r staan nog 2/3 early tracks open waar ik nooit van m'n leven achter ga komen.Lyst wrote:De early die er in zit is allemaal erg simpel, het is juist de niet early die een stuk moeilijker is gewordenDakpan wrote:Wat een pokke-ronde van de hardstyle zeg. Beetje door Lyst laten beinvloeden ofzo?
10 doet me echt heel erg aan een bepaalde artiest denken, maar kan hem maar niet vinden.
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 15 hours ago
#1 Weten jullie toch wel?Pommer wrote:Ik ook die drie, en 8 ook nog, maar meer nietNando wrote:Heb voor de lol even geluisterd naar de 3e ronde van hardstyle, wat een kut ronde zeg.. Herken echt alleen 2, 3 en 9.
Heb er nu 5, dat mensen # 5 niet weten vind ik toch vrij opmerkelijk
Maar aan de andere kant, ik kom niet op 1 en 2...
Er staan niet eens zo heel veel early tracks erin, het merendeel is nog steeds de huidige hardstyle.Dakpan wrote:Nou d'r staan nog 2/3 early tracks open waar ik nooit van m'n leven achter ga komen.Lyst wrote:De early die er in zit is allemaal erg simpel, het is juist de niet early die een stuk moeilijker is gewordenDakpan wrote:Wat een pokke-ronde van de hardstyle zeg. Beetje door Lyst laten beinvloeden ofzo?
10 doet me echt heel erg aan een bepaalde artiest denken, maar kan hem maar niet vinden.
Lyst wrote:En de tracks die erin staan hoor je allemaal wel te kennen.

Pff gelukkig heb ik 'm, heb nu alleen 3 nog niet.
Son, I am disappointMr Lellebel wrote:Maar aan de andere kant, ik kom niet op 2...
Haha, ik moest ook al lachen.Daveytl wrote:Son, I am disappointMr Lellebel wrote:Maar aan de andere kant, ik kom niet op 2...
Inderdaad, die kan ik zelfs afleiden en ik ken niets van earlyDaveytl wrote:Son, I am disappointMr Lellebel wrote:Maar aan de andere kant, ik kom niet op 2...
-
JHardtraxxer
- 496 posts member since 2011
- last seen Dec 2022
En waarom zou dat?Lyst wrote:En de tracks die erin staan hoor je allemaal wel te kennen.
Hm, ik ga me hier als ik thuis ben wel weer eens in verdiepen. Ik ben vast besloten om ze allemaal weer te raden, maar dit is toch wel lastig hoor
Omdat deze platen net zo bekend zijn geweest als ik noem maar wat, Inner Creativity.