+1Henk-Jan wrote:8 is niet zo heel moeilijk hoor.
10 klinkt werkelijk nergens naarwat een naaare track.
Maar 8 is niet heel bekend hoor, heb hem zelf alleen wel wel vaak geluisterd,
+1Henk-Jan wrote:8 is niet zo heel moeilijk hoor.
10 klinkt werkelijk nergens naarwat een naaare track.
Bij poule 2 beginnen we weer op 0Steffnov wrote:Bij HS heb ik er 5 te pakken gekregen. Lig ik dus uitmaar beter dan verwacht. Bij HC moet ik alleen 7 nog
so goed als door dus.
Maar Dennis, nog steeds geen antwoord gekregen op de vraag of we de volgende ronde doortellen, of weer op 0 beginnen
Ok, dan heeft het voor mij ook geen zin de jacht op de laatste te openen. Stuur later vandaag wel op.D-Nemacyst wrote:Bij poule 2 beginnen we weer op 0Steffnov wrote:Bij HS heb ik er 5 te pakken gekregen. Lig ik dus uitmaar beter dan verwacht. Bij HC moet ik alleen 7 nog
so goed als door dus.
Maar Dennis, nog steeds geen antwoord gekregen op de vraag of we de volgende ronde doortellen, of weer op 0 beginnen
Ga er vanavond voor de laatste keer voor zitten, dan maar 5 of 6 goed.D-Nemacyst wrote:Kommop mensenJullie hebben nog 2 dagen en ik heb maar een inzending gehad van mr pannetje dak
Geen 1?Martin wrote:kan die nummers wel 1000 keer luisteren maar ik kom maar niet op de titels
En mijne ookD-Nemacyst wrote:Kommop mensenJullie hebben nog 2 dagen en ik heb maar een inzending gehad van mr pannetje dak
6 was toch wel de makkelijksteProject 141 wrote:Weet nummer 6... eindelijk
Ik wist juist 1 echt heel duidelijk, of zit ik er dan helemaal naast?Rawbin wrote:Mijn antwoorden ingezonden, heb er 7. Geen tijd en geen zin om nog verder naar 1, 7, en 10 te zoeken.
En de rest van mijn poule? Wil het een beetje lukken?