Mijn scores zijn ook nog niet bij gewerkt. Niet dat het veel verschil maakt.D-Nemacyst wrote:opgelostKlos wrote:Mijn score is helemaal niet bijgewerkt?
Related topics
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: Het grote: "Raad De Track Quiz 2012"
- View the latest post: Het grote: "Raad De Track Quiz 2012" (Hardcore)
- View the latest post: Online Soccer Manager/ Hardtraxx competitie
- View the latest post: OSM: Hardtraxx Competitie!
Active topics in Off-Topic
Moderators
Die had ik dus meteen goedProject 141 wrote:Snap niet dat jullie daar moeite meehaddenDakpan wrote: De eerste.Die schoot me meteen te binnen. Alleen baal er wel van dat ik Claim to Fame niet wist. Ach ja, t is maar een spelletje. Eerste keer 9 goed, nu 8 goed, hopen dat jullie steken laten vallen
Jeeeej 1e, allemaal goed deze ronde 
-
MHardtraxxer
- 176 posts member since 2010
- last seen May 2018
Ik zie dat mijn scores (nog) niet verwerkt zijn. Terwijl ik wel gewoon op tijd was met sturen (vrijdag). Het kan natuurlijk zijn dat die net ff over het hoofd zijn gezien 
Precies hetzelfde hierMojo wrote:Ik zie dat mijn scores (nog) niet verwerkt zijn. Terwijl ik wel gewoon op tijd was met sturen (vrijdag). Het kan natuurlijk zijn dat die net ff over het hoofd zijn gezien
-
SHardtraxxer
- 689 posts member since 2009
- last seen Apr 2017
Hier ook! Ik wacht geduldigZenda wrote:Precies hetzelfde hierMojo wrote:Ik zie dat mijn scores (nog) niet verwerkt zijn. Terwijl ik wel gewoon op tijd was met sturen (vrijdag). Het kan natuurlijk zijn dat die net ff over het hoofd zijn gezien
Ik kan wel een ronde vrij nemen
38 - mark-feyenoord
17 - _theon_
16 - martin
0 - Kai
0 - _dp_
0 - Gangsterdwerg
0 - teupie
0 - p-stylez
38 - mark-feyenoord
17 - _theon_
16 - martin
0 - Kai
0 - _dp_
0 - Gangsterdwerg
0 - teupie
0 - p-stylez
24:00 nieuwe ronde?
Ben benieuwd! En dit keer moet ik mezelf scherp houden. 
Ronde 3 erbij gezet omdat ik bezig ben voor school.
Heb je m'n PM gelezen?D-Nemacyst wrote:Ronde 3 erbij gezet omdat ik bezig ben voor school.
tja jongens het niveau moet ergens omhoog.
En dit zijn standaard easy early platen.
En dit zijn standaard easy early platen.
In hardcore zit wel een flink moeilijke omdat hij nooit oficieel is gereleast. Maar wel full op een CD staat. D
Dat is wel eerlijk om er even bij te zeggen.
Dat is wel eerlijk om er even bij te zeggen.
Heb er al 6 uit mn hoofd. Nu de andere 4 nog en die vind ik best lastig 
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 3 days ago
Ken er 1tje echt niet, de rest weet ik wel van welke producer het is. Dus dit moet goed komen hoop ik
Hmm, paar slechte Mainstream tracks, die worden moeilijk. Weet er een stuk of 4/5 helemaal zeker, na 1 keer luisteren. Moet er een wat harder voor werken dan de vorige rondes.
Moet alleen 1, 8 en 10 nog. Alle 3 erg lastig 
Op het eerste gehoor 5 geraden, de rest wordt lekker zoeken komende week. 
Heb er nu 7, en ik weet van 2 zo goed als zeker dat ik ze ga vinden...alleen #7 zal ik in mijn collectie moeten zoeken of ik hem heb. Zegt me helemaal niets op het eerste gehoor.
Zo maar eens HS doorspitten.
Zo maar eens HS doorspitten.
Ik denk eigenlijk dat niemand die raad 
het is ''Raad de track'' niet: zoek de track in mijn collectie track.
Op het eerste gehoor heb ik er pas 3, in de loop van de week maar even goed zoeken 
Waardeloos, ik herken 7 & 10 niet. 1 & 8 heb ik bijna. De rest heb ik wel
7 klinkt erg amateuristisch en 10 is ook niet je van het.Klos wrote:Waardeloos, ik herken 7 & 10 niet. 1 & 8 heb ik bijna. De rest heb ik wel